Optakt: Crystal Palace - Arsenal

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Locked
MichaelBo
Normal Bruger

Optakt: Crystal Palace - Arsenal

Post by MichaelBo » 11. Jan. 2020 12:35

Efter 5 lange dage uden Arteta-ball er det snart tid igen for drengene at komme i kamp.

Denne gang skal vi på besøg hos Crystal Palace, der ligger placeret lige over os på en 9. plads. Sidst de vandt var den 26. december, hvor de tog imod svingende West Ham, som blev slået 2-1.. Crystal Palace vil være uden deres kaptajn, Luka Milivojevic samt Jeffrey Schlupp, Andros Townsend, Joel Ward, Scott Dann, Mamadou Sakho og Patrick Van Aanholt. Derimod er Wilfried Zaha, Jairo Riedewald og Max Meyer klar til at spille igen.

Vi mangler til kampen Bellerin, Tierney og Chambers, der alle stadig er skadede i forskellig grad. Jeg håber på følgende opstilling:

Leno
Maitland-Niles, Sokratis, Luiz, Kolasinac
Xhaka Torriera
Özil
Nelson Lacazette Aubameyang

Min ønske for kampen er, at vi får to gode halvlege at se, hvor spillet flyder, vi presser godt og hvor vi er mere målfarlige end i de sidste kampe..

Jeg tror på en 3-1 sejr til os, hvor Laca forhåbentlig får hul på bylden..

Kampen vises på tv her om 1½ time..

COYG

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Re: Kampoptakt: Crystal Palace - Arsenal

Post by Jan BRX » 11. Jan. 2020 13:19

Tæt på MB. Pepe for Nelson er ingen decideret forringelse. Gad vide om Holding ikke er helt fit? Eller Arteta ikke “change a winnlng team”. Ville hellere have spillet Holding for Sokratis.
Tvivlen i mig siger, at Zaha kan blive et muligt straffespark.
Håber Laca får gang i målscoringen - arbejdsindsatsen er der 100%.

Locked