Optakt: Liverpool - Arsenal (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Locked
peterdebel
Normal Bruger

Optakt: Liverpool - Arsenal (PL)

Post by peterdebel » 23. Aug. 2019 21:04

Image

Under 1 døgn til august vigtigste kamp og der er ikke engang nogen optakt endnu... :shock: :shock:

...og september, oktober og november og ind i december er også ødelagt,hvis vi ikke får et resultat i Beatles byen..

Men måske er tavsheden også udtryk for en negativ holdning om at det går som det plejer på Anfield?

Tid: Lørdag d 24. august kl. 18.30. Anfield Road.
Dommer: Anthony Taylor.. :?
Tv: 3+ fra kl.18, Skysport Premier League, NBC US, RMC Sport 1 France.

Klopp's kæledække Liverpool har været rigtig gode i denne sæson og med 2 sejrer i 2 kampe og en målscorer på 6-2, skal vi være meget heldige hvis vi slipper fra musikbyen med point..De har fordelt målene mellem sig,da både Salah, Origi, Firmino, Manér og Van Dick har scoret for scouserne og Milner samt Alexandr-Arnold hver med 1 assist indtil videre. Jeg tror de kommer blæsende i en 4-3-3 med Mané, Salah på kanterne og Firmino med de flotte tænder, på top. Winaldum, Henderson tager sig af midten mens Fabinho ligger på den defensive midtbane, og hvordan får vi truet Adrian som virkarierer for Allisson??

De sidste 3 sæsoner...1-3, 0-4 og 1-5.. :oops:

Vores seneste point deroppe var 3-3...i 2016.. :o

Fordi Granit er for langsom i tanke og handling. Gad jwg godt se Emery prøve en opstilling a la og spille med lange bolde og håber Leno og hele forsvaret spiller en fantastisk kamp i alle 90 minutter plus tillægstid.

Leno
AMN Sokratis Luiz Monreal
Torreira
Willock Ceballos
Pepe Laca Auba

Kom nu mindst med et X, som vil være over alt forventning. Det vil være så fantastisk med en overraskelse, hvis vi kan holde uafgjort til langt inde i 2 halveg. Det er kampe som disse at Emery skal vise at han forstår at lægge en taktik som giver point..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Re: Liverpool - Arsenal (PL)

Post by Wengers globalisering » 23. Aug. 2019 22:22

Leno

Xhaka Guendouzi
Ceballos
Pepe Auba Mhiki

Leno
Sokratis Luiz Monreal
AMN Kolasinac
Xhaka Guendouzi
Ceballos
Laca Auba

Tror det bliver en af to overstaaende formationer. Korstagt masser af rutine i opstillingen, hvilket betyde farvel til Willock og Nelson.
Mane virker til at Liverpool spilleren som skal stoppes, deres midtbane og forsvar har ikke vaeret fantastisk organiseret i de foerste kampe.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Frankster
Normal Bruger

Post by Frankster » 24. Aug. 2019 11:07

Jeg tænker denne kamp passer Torreira perfekt. Han har fået spilletid, og har trænet i 3 uger, så han burde kunne klare fuld gas i de første 60, hvor der er mest tryk på. Sammen med Ceballos og Xhaka bør det kunne give os 3 med kugler i shortsene og brystet fremme, hvad jeg mener denne kamp kræver. Ud med de unge og lidt mere kynisme.
Da vi endnu ikke har spillet med 3 bagved og Luiz, synes jeg ikke det skal prøves her. Istedet skal vores backs have at vide, at de får tæsk med en våd porre, hvis de kommer over midten i første halvleg. Billedet har været det samme i de sidste mange besøg på Anfield, og hvem husker ikke Sagna blæse frem, hvor Liverpool spillede den kontra i vores side 3 gange på 25 min og førte 3-0.
Det er også værd at nævne, at jeg synes de er meget nemmere at tale med i 2. Halvleg end den første
Til sidst synes jeg vi skal spille Pepe, Laca og Auba (men resten af holdet defensivt), da vi skal udnytte den trussel det er at have 3 de skal holde øje med. Spiller vi Miki, så er de jo ligeglade, og så kommer Robertson jo med hver gang.
COYG !!!!!
Its all about the Premier League....
Its all about the Arsenal.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 24. Aug. 2019 16:48

Kampen idag kræver taktisk snilde. 1 point på Anfield er genialt. Men jeg tvivler på det bliver en 1-points kamp for begge hold. Jeg forventer intet. Er spændt på hvad Emery har i posen. Og man kan vel godt sige at det er den allerførste test på højeste niveau. Vi må simpelthen ikke blive kørt over igen.

Maaaaaaaaaatchday!
Image

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 24. Aug. 2019 16:57

levinas wrote:
24. Aug. 2019 16:48
Kampen idag kræver taktisk snilde. 1 point på Anfield er genialt. Men jeg tvivler på det bliver en 1-points kamp for begge hold. Jeg forventer intet. Er spændt på hvad Emery har i posen. Og man kan vel godt sige at det er den allerførste test på højeste niveau. Vi må simpelthen ikke blive kørt over igen.

Maaaaaaaaaatchday!
Helt enig. Denne kamp handler virkelig om at Arsenal viser at de ikke bliver tæsket med 2, 3 eller 4 mål. Jeg regner med at vi taber. Hvilket odds 6 til Arsenal vist også må bevise. Men 1 point og gerne en scoring fra os ville være for lækkert..

Håber på følgende opstilling:

Leno

Lucas Guendouzi
Ceballos
Pepe Lacazette Auba

Så er der halvanden time til kick off og wow hvor jeg glæder mig. Det er egentlig sjovt at man har det sådan, med tanke på de sidste par gange hvor vi har fået en ordentligt røvfuld.. :mrgreen:

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 24. Aug. 2019 17:27

Anfield har ikke ligefrem været forbundet med gode minder de sidste par år for vores vedkommende.
Flere af de seneste kampe har været decideret pinligt at være vidne til. Derfor er mine forventninger heller ikke store.
Jeg er dog lidt mere optimistisk sammenlignet med før sidste sæsons kamp i Liverpool.
Jeg synes det er meget svært at spå om vores startopstilling.
Emery kunne godt tænkes at stille op med 3/5-mandsforsvar, men jeg hælder nok mest til, at det bliver et 4-mandsforsvar igen.
Jeg vil håbe, at Torreira er fit til at starte fra start. Xhaka skulle også være klar igen, men hans tilstedeværelse kan godt gøre mig lidt nervøs imod et hold som Liverpool.
Det bliver også spændende at se om Pepe er klar til at spille fra start.

Jeg har svært ved at sige, at jeg vil være tilfreds med en god præstation og et spinkelt nederlag.. men det vil ikke være nogen katastrofe. Det bliver trods alt nok ikke denne sæson, at vi skal kæmpe med om mesterskabet mod City og Liverpool..

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 24. Aug. 2019 18:02

Håber på 1 point. Men det kræver, at forsvar og midtbane kan få det til at fungere. Ikke rigtig nogen kommentarer til opstillingen. Havde gerne set Torreira for Willock. Men måske lidt for defensivt. Laca, Pepe og PEA havde nok været for offensivt. Frygter et større nederlag på 3-4 mål.
Og jeg køber Franksters ide med den våde porre.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 24. Aug. 2019 18:16

Så kom opstillingen..Pepe starter. KOM SÅ!!!

Image

Et X er ikke så tosset..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 24. Aug. 2019 18:27

Må være en diamant på midtbanen.
Xhaka
Guendouzi-ceballos
Willock
Pepe-Auba
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Locked