Optakt: Arsenal-Burnley (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Locked
Wengers globalisering
Normal Bruger

Optakt: Arsenal-Burnley (PL)

Post by Wengers globalisering » 16. Aug. 2019 15:27

Saesonens foerst hjemmekamp chancer for nogle af de nye indkoeb starter, forventer dog taet paa samme opstilling som mod Newcastle. Forsvarret gjorde det godt og holdte stortset Newcastle vaek fra chancer.

Xhaka traenede med de skadede spillere og bliver erstattet af Torreira. Willock bliver erstattet af Ozil eller Ceballos. Mhiki bliver erstattet af Lazazette
Igen bliver baenken virkelig staerk.

Start
13:30pm, 17 August.

Leno
Maitland-Niles, Sokratis, Chambers, Monreal
Torreira, Guendouzi,
Ozil
Aubameyang, Lacazette, Nelson

Ceballos, Mkhitaryan, Pepe, Willock, Luiz, Martinelli, Kolasinac, Martinez
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

peterdebel
Normal Bruger

Re: Arsenal-Burnley (PL)

Post by peterdebel » 16. Aug. 2019 19:03

Image

Tv: Kl.13.30. BT Sport 1, med optakt fra kl. 13. Tv 3 Max.

Vi får fornøjelsen af Mike Dean i vores hjemmekamp mod Burnley, men uanset dommer er vi storfavorit, selvom Burnley slog Southampton i første kamp. Det bliver spændende at se Luiz i aktion i vores trøje, men føler ikke Chambers skal droppes. Tror ikke Pepe er klar og gætter på Goudouzi kommer ind for Willock.

Tror ikke Özil og Kolasinac er helt klar.

Interessant nok var bolden kun i spil i 45 minutter og 52 sekunder i deres åbningsksmp..

Image

Leno
AMN Chambers Sokratis Monreal
Granit Goudouzi (Willock?)
Nelson Ceballos Aubameyang
Laca

Vores næste kampe er Liverpool og så Eriksen & Co. så vi skal have 3 point her.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 16. Aug. 2019 22:11

peterdebel wrote:
16. Aug. 2019 19:03

Vores næste kampe er Liverpool og så Eriksen & Co. så vi skal have 3 point her.
Med det i mente kunne det godt taenkes, at Luiz og Ceballos skal koeres ind, saa forsvaret og midtbanen er mere sammenhaengene.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

IpswichHorse
Normal Bruger

Post by IpswichHorse » 17. Aug. 2019 1:24

3 pointer must. Han skal spille Özil, så han kan komme igang inden de to næste vigtige kampe.
Håber vi får Auba, Laca og Pepe foran så vi kan se hvordan de fire kan gå i spænd. Men mon ikke han spiller Ceballos og Mhiki.

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 17. Aug. 2019 11:51

IpswichHorse wrote:
17. Aug. 2019 1:24
3 pointer must. Han skal spille Özil, så han kan komme igang inden de to næste vigtige kampe.
Håber vi får Auba, Laca og Pepe foran så vi kan se hvordan de fire kan gå i spænd. Men mon ikke han spiller Ceballos og Mhiki.
Jeg ville kun spille Øzil af nød idag, hvis Ceballos er klar vil jeg klart starte ham, Øzil har lige været syg og vi ved ikke helt hvor påvirket han er af bandesituationen. Men selv hvis han er 100% mentalt klar, så har han så mange gange vist, at han ikke kan spille mod tophold og med pool og Tottenham i de næste kampe, vil jeg gerne have Ceballos igang.

Jeg vil også gerne give 90 min til Luiz idag. Det er lidt hårdt ved Champers som spillede flot mod Newcastle, men jeg vil gerne have en super dygtig boldspillende Luiz med mod Tottenham og pool som vil presse os højt og måske stresse Champers mere.

Monreal på back, han er bedst defensiv og det får vi brug for også... så må han spille de første 4 kampe og offensiven skal være stærk nok idag også uden Kola og hans gennembrud. Ville være super at holde nullet idag og få 3 points.

Leno
AMN - Luiz - Sokratis - Monreal
Guenduzi - Tor
Ceballos
Nelson - Auba
Laca

Pepe skal gerne have 30/40 min idag.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 17. Aug. 2019 12:17

Man køber ikke en Ferrari og bruger konebilen. Ind med Pepe fra start. Han skal igang og gerne have 70 min. Han har altså ikke været skadet. Han skal igang inden Liverpool/Spurs. Da han omend nogle kan ændre mange års tørke på Anfield eksempelvis.

Forventer 3 point idag. MATCHDAY!!
Image

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 17. Aug. 2019 12:21

levinas wrote:
17. Aug. 2019 12:17
Man køber ikke en Ferrari og bruger konebilen. Ind med Pepe fra start. Han skal igang og gerne have 70 min. Han har altså ikke været skadet. Han skal igang inden Liverpool/Spurs. Da han omend nogle kan ændre mange års tørke på Anfield eksempelvis.

Forventer 3 point idag. MATCHDAY!!
Enig med pepe hvis han er klar, men har han ikke kun haft meget kort opstart?

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 17. Aug. 2019 12:40

Arsenal XI: Leno, Maitland-Niles, Luiz, Sokratis, Monreal, Ceballos, Guendouzi, Willock, Aubameyang, Nelson, Lacazette

Lidt ærgerligt at Chambers ikke får muligheden igen, men er spændt på at se Luiz i trøjen. Mega lækkert at Mhki endelig er bænket.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 17. Aug. 2019 12:45

Gabe wrote:
17. Aug. 2019 12:40
Arsenal XI: Leno, Maitland-Niles, Luiz, Sokratis, Monreal, Ceballos, Guendouzi, Willock, Aubameyang, Nelson, Lacazette

Lidt ærgerligt at Chambers ikke får muligheden igen, men er spændt på at se Luiz i trøjen. Mega lækkert at Mhki endelig er bænket.
Synes også Chambers gjorde det rigtigt fint i første kamp. Jeg tror nu Luiz pasningsspil kommer til at hjælpe os i denne kamp, hvor Burnley må forventes at stå dybt og tæt. Så måske et godt skifte kan fange dem lidt ude af balance før de får sideforskudt.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 17. Aug. 2019 12:59

Granit skadet da han fik et skrub i ryggen på bagsiden af højre lår i sidste kamp
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Locked