Watford-Arsenal 0-1 (PL) MOM/PMD

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var kampens Arsenal-spiller?

Leno
2
20%
Mustafi
0
No votes
Koscielny
6
60%
Mavpranos
0
No votes
Monreal
0
No votes
Xhaka
0
No votes
Torreira
0
No votes
Ramsey
0
No votes
Mikhitaryan
0
No votes
Iwobi
0
No votes
Aubemayand
1
10%
Ozil
0
No votes
Guendouzi
0
No votes
Maitland-Niles
1
10%

Total votes: 10

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Watford-Arsenal 0-1 (PL) MOM/PMD

Post by Jan BRX » 15. Apr. 2019 22:51

Stem kun hvis du har set hele kampen.
Afstemningen løber i 7 dage

Jan BRX

Re: Watford-Arsenal 0-1 (PL) MOM/PMD

Post by Jan BRX » 15. Apr. 2019 23:01

Forfærdeligt.
April måned. Godt med i 2 turneringer. Men jeg er altså ikke helt vild med Emery. Jeg synes han har nogle alvorlige mangler.
Kan ikke sætte spillerne op på udebane. Hans udskiftninger virker meget forvirrende. Når jeg ser, at han beholder Mikhi på banen til trods for, hvor dårlig han er. Ja, så tænker jeg på Rommedahl/Olsen. Iwobi er langt det meste af tiden *dræbende* for spillet. Så snart han kommer med i spillet, så går det bare i stå 8 ud af 10 gange. Mustafi er bare i en kategori for sig selv. Fejl på fejl og meget hasarderet i sit spil.
Det værste i dag var, at selv med en spiller i overtal, havde vi store problemer i 2. halvleg store problemer med at spille bolden ud af farezonen til en medspiller. Aubemayang skulle score 2-3 stykker mere. Men han scorer altså sejrsmålet.
Har svært ved at finde kampens Arsenal-spiller. Det må blive Monreal foran Koscielny med færrest fejl.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 16. Apr. 2019 8:43

Vi kunne næsten ikke få en bedre start på kampen. En gave fra Foster og et rødt kort til Deeney, men alligevel kan vi ikke ryste udebanekomplekset af os. Vi spiller med en mand i overtal i mere end 80 minutter, og alligevel er man ved at få hjertestop mod slutningen, fordi vi ikke har fået afgjort kampen. Jeg synes ikke Emerys udskiftninger gav mening, ligesom det var tilfældet ude mod Rennes, da vi spillede i undertal. Det er sgu utroligt, at vi ikke kan få mere kontrol på kampen, og få lukket den.

Hvis man skal se det fra en positiv vinkel, så fik vi de tre point, og vi holdte vores første clean sheet på udebane i sæsonen. Men, det er sgu svært at se, hvordan vi skal undgå at komme i problemer ude mod Wolves, Leicester og Burnley (og Napoli), hvis ikke vi kan kontrollere en kamp, hvor vi er i overtal så længe.

Frankster
Normal Bruger

Post by Frankster » 16. Apr. 2019 9:03

Det eneste galt med kampen igår var at vi ikke udnyttede vores chancer. Ellers er 3 point på en fysisk udebane i London dæleme godt i et meget tæt program. Der skal rotation til, og den rotation gør jo altid noget ved spillet.
Fantastisk at se AMN komme på banen og spille med selvtillid begge veje. Voldsom positiv udvikling.

Vi kan nu afgøre begge turneringer selv, og 3 point ude mod watford og Everton er godkendt med Napoli i mente.

Mom : Kos efterfulgt af Leno (konge keeper siden januar)
Its all about the Premier League....
Its all about the Arsenal.

Jan BRX

Post by Jan BRX » 16. Apr. 2019 14:46

Frankster wrote:
16. Apr. 2019 9:03
Det eneste galt med kampen igår var at vi ikke udnyttede vores chancer. Ellers er 3 point på en fysisk udebane i London dæleme godt i et meget tæt program. Der skal rotation til, og den rotation gør jo altid noget ved spillet.
Fantastisk at se AMN komme på banen og spille med selvtillid begge veje. Voldsom positiv udvikling.

Vi kan nu afgøre begge turneringer selv, og 3 point ude mod watford og Everton er godkendt med Napoli i mente.

Aldeles ufortjent med de 3 point (but who cares?)
Der var mere galt, end de chancer vi ikke udnytter. Når man er top3-6 hold, skal man kunne spille udenom et mellemhold med 10 spillere. Det kunne vi ikke, og det gjorde, at vi skulle kæmpe og slås alt for meget. Og det viser også, at vi mangler en hel del på udebane. Jeg føler mig ikke sikker på de sidste 3 ude-kampe. Med det spil kan vi komme i ret store problemer (i sær Wolves og Burnley).

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 17. Apr. 2019 21:34

Jan BRX wrote:
16. Apr. 2019 14:46
Frankster wrote:
16. Apr. 2019 9:03

Aldeles ufortjent med de 3 point (but who cares?)
Der var mere galt, end de chancer vi ikke udnytter. Når man er top3-6 hold, skal man kunne spille udenom et mellemhold med 10 spillere. Det kunne vi ikke, og det gjorde, at vi skulle kæmpe og slås alt for meget. Og det viser også, at vi mangler en hel del på udebane. Jeg føler mig ikke sikker på de sidste 3 ude-kampe. Med det spil kan vi komme i ret store problemer (i sær Wolves og Burnley).
Baseret på expected goals, så var det ikke ufortjent at vi vandt. At vi burde have vundet kampen nemmere end vi gjorde er en anden ting.

Image

Ellers deler jeg dine bekymringer omkring vores resterende kampprogram. Det er tvivlsomt at vi får ligeså store gaver af de andre hold.

Post Reply