West Ham - Arsenal 1-0 (PL) Post Match / MOM

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var Arsenals bedste spiller?

Poll ended at 19. Jan. 2019 20:18

Leno​
0
No votes
AMN
0
No votes
Sokratis
1
20%
Mustafi
0
No votes
Kos
0
No votes
Kolasinac
0
No votes
Xhaka
0
No votes
Goundouzi
0
No votes
Torreira
0
No votes
Iwobi
0
No votes
Auba
1
20%
Lacazette
0
No votes
Ramsey
3
60%
Ballerin
0
No votes

Total votes: 5

Gabe
Site Moderator

West Ham - Arsenal 1-0 (PL) Post Match / MOM

Post by Gabe » 12. Jan. 2019 20:18

Hvem var vores MOTM? Stem venligst kun, hvis du har set kampen.

arsenal1983
Arsenal Danmark medlem

Re: West Ham - Arsenal 1-0 (PL) Post Match / MOM

Post by arsenal1983 » 12. Jan. 2019 21:00

Ingen positive ting at tage med videre.

Alt for mange mangler på flere pladser.

Forsvaret er ikke afstemt og midtbanen samt angrebet ikke eksisterende.

4. pladsen er for længst gone.

MOM: Rambo
AW: One man's trash is a bargain for me

AW - The dictator of Arsenal

#respektmentidtilatgå

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 12. Jan. 2019 23:27

Synes virkelig dette nederlag skyldes Emery. Han vælger hovedløst at spille med et 5 mands forsvars selvom alle jo kan se at det ikke fungere. Så spil dog med 2 som CB og så kan de 3 gutter kæmpe om at være fast. Derudover virker det jo fuldstændig vanvittigt at han bliver ved med at lade Özil være udenfor truppen. Vi manglede i den grad noget kreativt i dag og synes efterhånden hans behandling af ham er under alt kritik. I det hele taget er jeg ret skuffet over Emery som igen igen igen bruger Iwobi som igen viser sig som totalt ubruglig og så starter Ramsey på bænken, som er langt bedre end flere end dem der starter. Hvordan kan det være at han ikke vil have forlænget med Ramsey fordi han ikke passer ind eller hvad de nu mener passer, selvom gør en kæmpe forskel på banen.
Vores midtbane sejlede hele første halvleg og bliver totalt udstillet af Nasri og co.
Lacazette og Auba kunne godt have været skarpere og gjort mere for at få et brugbart resultat men desværre bliver de på ingen måde serviceret af resten af gutterne.
Vores unge franskmand var fremragende i mange momenter, men lavede desværre alt for mange boldtab i 2 halvleg og skabte ikke nok.
Synes godt nok det er skuffende at være Arsenal fan for tiden og Emery´s udtalelse om at vi kun kan leje spillere hjælper jo på ingen måde på den her følelse. 4 pladsen er væk og jeg er næsten sikker på at vi også ender under United, der har et langt bedre hold end og virkelig har fået gang i maskineriet.

Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 13. Jan. 2019 0:22

GABE - det er vores tåbelige ejer Stupid Stan der ikke vil give det som Ramsey vil have i løn. Det er komplet vanvittigt, vi har tre verdensklasse spillere i truppen i Abu, Laza og Ramsey og nu lader vi så Ramsey gå. En spiller af hans kvalitet koster minimum 30-40 mil.£ og hvis han er britisk +50 og så er hans løn på 30 mil.£ ikke medregnet. Så giv ham dog de 30 mil i løn.
Derudover så er vi bare ikke bedre. Vi har Leno og Torreira og så de andre tre - Koscielny kan måske komme tilbage på et højt niveau men ellers er resten af truppen fuldstændigt almindelig ikke ret meget bedre end hvad vores modstandere har i deres startopstilling. Og kan ligeså godt komme med den sorte nyhed til dem der endnu ikke har regnet den ud - sådan ser fremtiden ud for Arsenal. Kroenke er komplet ligeglad med Arsenal eller de 5 sportshold han ejer i USA. Han tænker kun på overskud og her generere Arsenal et stort overskud hvert år som han så stikker i lommerne. Så forvent ikke at Emery har mere end maks 50 mil.£ at handle for til sommer. Fremtiden ser virkelig, virkelig sort ud. Vi kunne sagtens blive et nyt Newcastle.

Mht Ozil så er budskabet klart; Emery stoler ikke på Ozil i kampe hvor der skal løbes og kæmpes - det er simpelthen ikke noget Ozil gør og derfor er han enten på bænken eller sidder udenfor. Synes faktisk også at Ozils attitude heller ikke gør ham nogen tjenester og jeg håber voldsomt at en eller anden kineser klub kunne tage ham fra os.
"Wenger's like Mugabe, he won't go". :D :D

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 13. Jan. 2019 9:14

Emery

"Today (I går) we had to do more to impose our ideas. If we could have been more competitive with more quality we could have done better.

"It's a bad result for us, over 90 minutes we didn't deserve to lose the match because we created more chances.

"But we did not have the control we wanted, we conceded more corners and chances from which they scored. We need to impose our game more and have more control."

Today we had to do more to impose our ideas. If we could have been more competitive with more quality we could have done better.

"It's a bad result for us, over 90 minutes we didn't deserve to lose the match because we created more chances."

Mener Unai her flere kvalitetsspillere ?

"Today we had players who could work. All we need to do is continue working and taking confidence.

"We have enough players to continue in our way, the club is working but I am happy with my players."

Hmm..Vel ikke umiddelbart..?
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 13. Jan. 2019 16:44

Sir_Hisss wrote:
13. Jan. 2019 0:22
GABE - det er vores tåbelige ejer Stupid Stan der ikke vil give det som Ramsey vil have i løn. Det er komplet vanvittigt, vi har tre verdensklasse spillere i truppen i Abu, Laza og Ramsey og nu lader vi så Ramsey gå. En spiller af hans kvalitet koster minimum 30-40 mil.£ og hvis han er britisk +50 og så er hans løn på 30 mil.£ ikke medregnet. Så giv ham dog de 30 mil i løn.
Derudover så er vi bare ikke bedre. Vi har Leno og Torreira og så de andre tre - Koscielny kan måske komme tilbage på et højt niveau men ellers er resten af truppen fuldstændigt almindelig ikke ret meget bedre end hvad vores modstandere har i deres startopstilling. Og kan ligeså godt komme med den sorte nyhed til dem der endnu ikke har regnet den ud - sådan ser fremtiden ud for Arsenal. Kroenke er komplet ligeglad med Arsenal eller de 5 sportshold han ejer i USA. Han tænker kun på overskud og her generere Arsenal et stort overskud hvert år som han så stikker i lommerne. Så forvent ikke at Emery har mere end maks 50 mil.£ at handle for til sommer. Fremtiden ser virkelig, virkelig sort ud. Vi kunne sagtens blive et nyt Newcastle.

Mht Ozil så er budskabet klart; Emery stoler ikke på Ozil i kampe hvor der skal løbes og kæmpes - det er simpelthen ikke noget Ozil gør og derfor er han enten på bænken eller sidder udenfor. Synes faktisk også at Ozils attitude heller ikke gør ham nogen tjenester og jeg håber voldsomt at en eller anden kineser klub kunne tage ham fra os.
Enig i det meste af det du skriver. Kronke er kommet for at blive, og han har aldrig lagt skjul på, at Arsenal er en investering og jeg tror heller aldrig vi kommer til, at se ham skyde penge ind. Men jeg mener omvendt heller ikke at han tager mere end 2-5 mio pund ud om året i konsulentbistand... eller ved nogle noget om hvor meget han trækker ud?

For mig virker det mere som om han bare lader klubben sejle og klare sig selv! Der skulle dog være sendt en mail ud til medarbejderne i Arsenal, om at reducere omkostningerne men ellers ved jeg ikke noget om hans påvirkning.

Men hvis klubben ikke bliver rettet op nu, så kan vi sagtens ende som en midterklub og så må tiden vise om Kronke er tilfreds med den reducerede markedspris? Hvis han ser sin investering med en meget lang horisont, så kan han sikkert sagtens trække 5 mio pund ud pr år og det er måske fint fir ham... er det tilfældet så har vi solgt os selv til den forkerte!

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 13. Jan. 2019 21:22

Paddy wrote:
13. Jan. 2019 16:44
Sir_Hisss wrote:

Enig i det meste af det du skriver. Kronke er kommet for at blive, og han har aldrig lagt skjul på, at Arsenal er en investering og jeg tror heller aldrig vi kommer til, at se ham skyde penge ind. Men jeg mener omvendt heller ikke at han tager mere end 2-5 mio pund ud om året i konsulentbistand... eller ved nogle noget om hvor meget han trækker ud?

For mig virker det mere som om han bare lader klubben sejle og klare sig selv! Der skulle dog være sendt en mail ud til medarbejderne i Arsenal, om at reducere omkostningerne men ellers ved jeg ikke noget om hans påvirkning.

Men hvis klubben ikke bliver rettet op nu, så kan vi sagtens ende som en midterklub og så må tiden vise om Kronke er tilfreds med den reducerede markedspris? Hvis han ser sin investering med en meget lang horisont, så kan han sikkert sagtens trække 5 mio pund ud pr år og det er måske fint fir ham... er det tilfældet så har vi solgt os selv til den forkerte!
Vi ved jo reelt ikke noget om hvordan Kroenke og Kroenke tænker eller hvordan finansiering og profit hænger sammen i deres business. Det er ikke for ingenting han kaldes Silent Stan. Men den store aktivitet i ledelsen tyder da på at nogen har en plan. Og det er svært at tro at den plan går ud på at køre klubben i sænk eller gøre os til et midterhold. Tror der arbejdes på højtryk for at få tingene til at gå op. Stan mister næppe nattesøvn over en sæson eller to uden for CL, men hvis vi skal være god forretning, skal vi vel spille med om de store penge engang imellem.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 14. Jan. 2019 7:57

Ved ikke hvad jeg skal synes om Guendouzi længere.. Roste ham til skyerne for et par kampe siden, men jeg ved egentlig ikke hvor meget han bidrager med. Mange fra Arsenals FC Facebook side kalder ham for en hovedløs kylling og det kan jeg egentlig godt følge til dels. Han holder for længe i bolden og er over alt på banen på den dårlige måde...Giv ham en pause og se hvad der sker. Torreira må jo aldrig starte ude. Han er den eneste på vores midtbane som har disciplin til at skabe balance... At man lader Ramsey gå er jo også fuldstændig vanvittigt. Eneste mand som reelt skaber chancer offensivt mod West Ham. 😐 Og ja Øzil VS Emery.. Det forhold skal forbedres, hvis vi skal se noget god fodbold igen. Selvfølgelig skal han spille. ALLE KAMPE. Hvis han så ikke leverer er det i orden at pille ham ud, men vi ved hvad han kan.. Den dårligste kamp jeg har set i år.. Iwobi.. Amen altså.. Han er stadig ung og jeg tror stadig lidt på ham, men han er fandme ikke god nok til at starte inde.. Savner Danny

Vinzent
Normal Bruger

Post by Vinzent » 14. Jan. 2019 10:39

Ræerlig præstation. Vi har nu 2 point mere end vi havde på samme tidspunkt sidste år.

Situationen med Özil er under al kritik. Selvfølgelig skal han spille!

Emery out!
Wenger knows!

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 14. Jan. 2019 18:41

FAXE wrote:
13. Jan. 2019 21:22
Paddy wrote:
13. Jan. 2019 16:44
Sir_Hisss wrote:

Vi ved jo reelt ikke noget om hvordan Kroenke og Kroenke tænker eller hvordan finansiering og profit hænger sammen i deres business. Det er ikke for ingenting han kaldes Silent Stan. Men den store aktivitet i ledelsen tyder da på at nogen har en plan. Og det er svært at tro at den plan går ud på at køre klubben i sænk eller gøre os til et midterhold. Tror der arbejdes på højtryk for at få tingene til at gå op. Stan mister næppe nattesøvn over en sæson eller to uden for CL, men hvis vi skal være god forretning, skal vi vel spille med om de store penge engang imellem.
Dejligt du have dig tilbage igen Sir. :mrgreen:
Hmm synes den her situation er meget mystisk det her ballade udenfor banen hjælper godt nok ikke på optimismen når det også er røv og nøgler på banen.
Der er ingen af os der reelt ved hvordan Stan tænker og føler men han virker godt nok ikke til at gå meget op i klubben. Han er vel den ejer man ser mindst på Stadium af stor klubber i PL. Kan dertil slet ikke se hvad der har ændret sig siden Wenger.

Post Reply