Arsenal - Fulham 4-1 (PL) Post match MOM

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var kampens bedste Arsenal spiller?

Poll ended at 8. Jan. 2019 17:57

Leno​
0
No votes
AMN
2
18%
Sokratis
0
No votes
Mustafi
0
No votes
Kos
0
No votes
Kolasinac
0
No votes
Torreira
0
No votes
Goundouzi
1
9%
Iwobi
6
55%
Auba
2
18%
Lacazette
0
No votes
Ramsey
0
No votes
Saka
0
No votes

Total votes: 11

Gabe
Site Moderator

Arsenal - Fulham 4-1 (PL) Post match MOM

Post by Gabe » 1. Jan. 2019 17:57

Hvem var vores MOTM? Stem venligst kun, hvis du har set kampen.

Gabe
Site Moderator

Re: Arsenal - Fulham 4-1 (PL) Post match MOM

Post by Gabe » 1. Jan. 2019 21:09

Endelig en sejr som endda endte med at blive en stor og stikker en af slagsen. Hvor det dog ærgrer mig at Kolasinac sover ved deres mål ellers var han min MOM. Han tilbyder jo helt voldsomt meget offensivt og arbejder som et monster. Vores defensiv er stadig elendig og jeg ved faktisk ikke hvem der er dårligst eller bedst i det 3 mands forsvar. Kos har tilbudt så meget til holdet, så selvfølgelig har han en længere line end de to andre båthorn.
Endelig starter Lacazette og Aubameyang sammen og de skal bare have noget kontinuerligt sammen. Synes dog det er møg frustrerede at se Emery hive Lacazette ud i tide og utide. Synes egentlig det er møg ufortjent og lidt at pisse lidt på ham.
Har svært ved at se hvordan midtbanen og forsvaret skal se ud i fremtiden og hvilke spillere der kan bruges.
Iwobi spillede endelig en god kamp igen og tilbyder meget offensivt, selvom jeg stadig ikke synes han er god nok til Arsenal.
Godt nytår til jer alle og lad os nu nyde at 2019 startede med en flot sejr hvor vores elskede angrebsduo fik en kasse hver. :mrgreen: 8)

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 2. Jan. 2019 8:56

Hold nu op, hvor det sejler nede bagi. Havde vi mødt et skarpere hold havde vi været bagud 2-0 hurtigere end vi kunne nå at blinke med øjnene. Jeg tvivler på, at det blot var nytårs-tømmermænd. Tendensen er kedelig. Men forsvaret ser alt andet end sikkert ud. Offensivt så det noget bedre ud end Liverpool kampen. Iwobi prøver alt hvad han kan, og spiller vel en "for ham" god kamp. Er dog flere galakser væk fra et nogenlunde topniveau for en god venstre kant. Allerhøjst en sub værdi på et tophold. Maitland-Niles har en bedre teknik en Iwobi. Er stadig lidt ulden over hele Ramsey miseren, men han tackler det som en mand. Synes netop der er brug for en box 2 box spiller somkan løbe solen sort som Ramsey i Emery's system. Og igen, er det pengene det handler om? Tja, så kan vi gå i en årrække og sige at vi vi tager en kold tyrker hver 5 år og tror at vi skal bygge noget nyt op - det fører ingen vegne. Been there done that.

@Paddy: "Jeg tror ikke vores største styrke er vores spillere, men håber og tror at det er kombinationen af Sven/Raul/Emery! Der har været så mange ændringer i klubben og hele måden at arbejde på efter Wenger og det tror jeg ikke man skal undervurdere."

Jeg håber du har ret. For med udsigten til at Emery's defensiv ikke er et hak bedre end Wengers qua spillestilen, og højst sandsynligt et sløjt transfervindue i sigte, så skal de udrette mirakler bag i kulissen, hvis vi nogensinde skal vinde noget.
Image

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 2. Jan. 2019 14:17

Jeg syntes også, at Kola spillede fint fremad i banen og arbejder hårdt den vej. Men hans tilbageløb er under alt kritik og der kommer han ”slaskende” som om det hele rager ham. Han er først og fremmest forsvarsspiller og det er hans primære opgave! Jeg var også undrende over, at han ikke var mere forsigtig efter vi skiftede til 4-back-kæde, der er han altså ikke længere wing-back og skal i min optik være mere forsigtig. Nu gik det godt denne gang, men syntes de havde mange angreb i vores venstreside og et bedre holdt havde straffet det.

En anden observation var Torreria som jeg syntes blev for offensiv, da vi skifter til 4-back-kæden, hvorfor kan han så ikke ligge lige foran i mellemrummet mellem midtbanen og forsvaret som han er så god til, næææ han skulle ligge langt fremme og mindede mig lidt om Song, som startede super og så ”pludselig” skulle til at spille ”Øzil” og glemte hvad han var bedst til. Vi har så meget brug for en disciplineret DM og der er Torreria fantastisk, han skal bare blive i det område og arbejde der, hver gang Fulham lavede en omstilling var vi sårbare (just like Wenger)

Post Reply