Forum er død

Diskussion om klubben og generelt alt der vedrører eller omhandler Arsenal FC. Her er der lagt op til den mere seriøse debat om Arsenal FC.

Moderator: admin

levinas
Arsenal Danmark medlem

Re: Forum er død

Post by levinas » 14. Jun. 2019 13:09

Salledreng wrote:
14. Jun. 2019 13:04
levinas wrote:
7. Jun. 2019 12:34
Jeg ser også den manglende aktivitet som værende fordi at der ikke er noget at diskutere i samme grad som før. Folk er jo enige om at klubben bliver drevet helt forkert og der er absolut intet der tyder på, at den store tegnebog bliver hevet frem. Og så er det bare svært at være konkurrencedygtig i moderne fodbold.
Selvom vi er enige om mange ting er der stadig emner der kan diskuteres herinde hvor vi ikke er enige. Positive og negative aspekter i sæsonen, træneren, spillerne. Hvem skal sælges og hvem skal købes. Det handler også i høj grad om at holde liv i fankultur og et fælles projekt. Kærlighed til klubben.
Er helt enig. Men kan godt forstå folk et eller andet sted. Forum er CITY blåt på jeg ved ikke hvilket år :lol: Noget som rent teknisk er så nemt at fikse. Siger jo alt om forums tilstand. På trods af dette, tjekker jeg selv forum dagligt fordi jeg ikke tænker andet end Arsenal.

Men ser frem til at høre hvem du synes skal sælges og hentes til i transfer tråden.
Image

Kriedel
Normal Bruger

Post by Kriedel » 15. Jun. 2019 10:59

Jeg er en af dem, som er dagligt herinde og kigge, men sjældent deltager i debatterne eller kamptrådene, da jeg desværre ikke har så meget tid eller måske rettere fokus på at være herinde.

Jeg er meget taknemmelig for at læse diverse indlæg så jeg ville være ked af hvis siden gik helt død.

Dog tror jeg en af de største forhindringer med stedet herinde er administrationen af sitet, som flere af jer er inde på.
Jeg har forsøgt at blive bruger herinde af flere omgange og det har taget mig i hvert fald 5 måneder fra jeg sendte den første mail til at jeg fik adgang. Det gør altså ikke at der kommer flere medlemmer at man skal vente så længe.

Så er der så også de andre punkter som nogen af jeg er inde på såsom noget så grundlæggende som farverne, oprettelse af tråde osv, men disse ting kræver lidt teknisk snilde eller tid og det kan jeg godt sætte mig ind i at folk måske prioriterer anderledes.

Jeg vil derfor opfordre administratorerne af siden til at overlade styringen/kontrollen til nogen af de meget engagerede personer vi trods alt har herinde, hvis dette site skal overleve, hvilket jeg virkelig håber det gør.

Mvh
Riedel
"You know, my normal age is 31 but in football years I'm 29. I lost 2 years because of injuries so let's just talk about my football age" Tomas Rosicky

Fan siden Ian Wright dagene og får stadig ballade fordi jeg syntes at Schmeichel skuespillede dengang Wright to-fods tacklede ham :)

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 15. Jun. 2019 15:10

Kriedel wrote:
15. Jun. 2019 10:59
Jeg er en af dem, som er dagligt herinde og kigge, men sjældent deltager i debatterne eller kamptrådene, da jeg desværre ikke har så meget tid eller måske rettere fokus på at være herinde.

Jeg er meget taknemmelig for at læse diverse indlæg så jeg ville være ked af hvis siden gik helt død.

Dog tror jeg en af de største forhindringer med stedet herinde er administrationen af sitet, som flere af jer er inde på.
Jeg har forsøgt at blive bruger herinde af flere omgange og det har taget mig i hvert fald 5 måneder fra jeg sendte den første mail til at jeg fik adgang. Det gør altså ikke at der kommer flere medlemmer at man skal vente så længe.

Så er der så også de andre punkter som nogen af jeg er inde på såsom noget så grundlæggende som farverne, oprettelse af tråde osv, men disse ting kræver lidt teknisk snilde eller tid og det kan jeg godt sætte mig ind i at folk måske prioriterer anderledes.

Jeg vil derfor opfordre administratorerne af siden til at overlade styringen/kontrollen til nogen af de meget engagerede personer vi trods alt har herinde, hvis dette site skal overleve, hvilket jeg virkelig håber det gør.

Mvh
Riedel
Først og fremmest, velkommen til! Altid tiltrængt med nye ansigter. Specielt i disse tider.

Må sige at det ikke overrasker mig, at det har taget 5 måneder for dig at blive oprettet.

Vi må håbe der bliver prioriteret anderledes fra oven. Der er ikke andet for.
Image

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 16. Jun. 2019 18:13

levinas wrote:
15. Jun. 2019 15:10
Kriedel wrote:
15. Jun. 2019 10:59

Mvh
Riedel
Først og fremmest, velkommen til! Altid tiltrængt med nye ansigter. Specielt i disse tider.

Må sige at det ikke overrasker mig, at det har taget 5 måneder for dig at blive oprettet.

Vi må håbe der bliver prioriteret anderledes fra oven. Der er ikke andet for.
Velkommen til og jeg er helt enig i din betragtning. Vores øverste chef Ginnerup er pt. ikke aktiv herinde og derfor vil det være på tide at der kommer nogle kræfter til som gerne vil være aktive og drive dette forum. Derfor vil jeg opfordre folk til selv at melde sig på banen og dette kan jo ske ved at man kontakter arsenal.dk. Det er klart at dette forum bør være mere opdateret og generelt have bedre support. Hvilket jeg ønsker at biddrage til hvis jeg får lov en dag. ;)

Men derudover så er det også vores alles ansvar at få denne side til at være spændende og fed at følge. Jeg har flere gange oprettet post match tråde hvor der ingen svar kommer og fx. synes jeg det virker underligt at der ikke er nogen livtråd (eller folk der ønsker at skrive live) når vi spiller en EL finale. Derfor vil jeg opfordre folk til at lave tråde, skrive nyheder og generelt kommentere på vores kampe og transfer rygter. Det er jo klart sjovere at skrive og følge et forum hvor folk er aktive. Så skal jeg med glæde kontakte bestyrelsen for at finde ud af hvordan vi kan få mere gang i driften og support. :mrgreen:

Post Reply