Optakt: Cardiff - Arsenal (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Optakt: Cardiff - Arsenal (PL)

Post by peterdebel » 30. Aug. 2018 8:30

Der er åbenbart ikke andre som gider eller kan finde ud af at lave optakter her på forum, så jeg fortsætter ufortrødent.

Image

Tid: Søndag d. 2/9 kl. 14.30
Sted: Stadiwm Dinas Caerdydd.
Tv: 6'ern, Skysports Main Event, Sky Sports Premier League, NBCSN.

En tur til Wales venter holdet og personligt håber jeg at Emery blander kortene, så vi ser nye spillere. Personligt håber jeg på at vores træner ser at Leno er utålmodig. Lichtsteiner og Lacazette skal også starte. Førstnævnte så vi giver Monreal en pause.

Altså lad os få 3 L'er på banen,

Giv en pause til Monreal, Guendouzi og kør Torreira og Granit på midten i en 4-2-3-1.

Gad godt snart at se Holding i forsvaret og Reiss Nelson på midten, men Emery vælger det sikre selvom Welbeck burde være tæt på starteren.

Leno
Bellerin Sokratis Mustafi Lichtsteiner
Torreira Granit Ramsey
Özil Auba
Laca.

Vi skal bare finde ud af hvordan vi spiller Laca og Auba bedst? Forhåbentlig kan Aubameyang løbe ind i det mellemrum som Özil skaber og så have Lacazette på toppen.

Fungerer det ikke så ser jeg frem til at trænerteamet skifter ud i pausen, feks. med en Iwobi som burde kunne udfordre med sine dribblinger .

Sidste år tabte vi hele 12 point (!) eftersom vi førte men ikke fik 3 point i kampe mod Watford, Newcastle, Bournemouth og Swansea..

Cardiff har fået 5 gule kort. Nøjagtig ligesom os, men har, som det eneste hold, endnu ikke scoret et mål i ligaen..og det sker forhåbentlig heller ikke på søndag..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Arsenalgogo
Normal Bruger

Re: Optakt: Cardiff - Arsenal (PL)

Post by Arsenalgogo » 2. Sep. 2018 11:40

en tur til Cardiff.. Burde blive en sejr, dog synes jeg ikke det er et hold vi skal undervurdere, de spiller fint bold, og har enkelte spillere som zohore der kan gøre ondt på os i luftspillet.

En mulig starter blive r

Cech - tror Leno får EL og CUP kampe når de starter op.
Bellerin, sokratis - müstafi og nacho
torreira - Granit - Ramsey
Auba - ozil
laca

kunne være friskt hvis vi evt. prøvede en 4-3-1-2 med de to hurtigere på toppen. vores midtbane med ovenstående burde fylder nok til midt og kant, og burde være langt bedre en Cardiff idag.

Tip - 1-3 til os. Auba åbner målkontoen med 2 mål idag.

Post Reply