Optakt: Arsenal - West Ham (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Locked
peterdebel
Normal Bruger

Optakt: Arsenal - West Ham (PL)

Post by peterdebel » 23. Aug. 2018 9:36

Image

Tid: Lørdag d. 25/8 kl. 16
Sted: Emirates
Tv: 6'en, Skysport Premier League, NBCSN

Nå, en hurtig optakt.

Så skal der snart point på kontoen. Startende mod West Ham og Manuel Pellegrini som senest ikke kunne holde en 1-0 føring mod upåagtede Bournemouth. Jack er ikke rigtig kommet i gang men vi skal lige holde øje med Anautovich.
Giv Bellerin en pause og tror Mustafi starter i stedet for Holding.

Cech i målet så vi må vente med Leno som vel først skal spille i et par Cupkampe før han er helt klar og Iwobi er inde i en god periode så han starter.

Cech
Lichsteiner Mustafi Sokratis Monreal
Granit Guendouzi
Iwobi Özil Aubameyang
Lacazette

Torreira og Goudenzi på midten kan forhåbentlig blive rigtig godt, men tror faktisk at Granit starter, selvom jeg havde set Torreira.

Det kunne også være fristende at prøve Mhki på Özils plads.

Hvis spilet ikke kører så skift til 4-3-3 og en midt/angreb bestående af:

Torriera
Granit Ramsey
Özil Laca Auba

Hvis vi ikke får 3 point..Av-Av, Emery!!

Must Win. Period!
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Esben
Normal Bruger

Re: Optakt: Arsenal - West Ham (PL)

Post by Esben » 24. Aug. 2018 11:53

Jeg håber både at Mustafi og Xhaka ryger ud til fordel for Holding og Torreira. Iwobi er et fint valg, men jeg håber dog stadig mere på Miki. Udover det er jeg enig i opstillingen.

Men uanset hvordan Emery stiller op, så skal den her kamp simpelthen bare vindes. Den kan forhåbentlig starte en god stime, da kampene frem til vi møder Liverpool i november, tæller en masse af de mindre hold og nogle enkelte subtophold på hjemmebane.

Selvom spillet ikke har været blændende, så var der alligevel enkelte positive takter imod Chelsea. Hvis vi kan bygge videre på det og holde et clean-sheet, så er jeg glad efter kampen mod West Ham.

Jeg gætter på 3-0.

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 24. Aug. 2018 13:54

Endelig en PL-kamp, hvor vi er favoritter og kan komme på sporet.
West Ham har egentlig hentet nogle meget gode spillere og en god træner, men jeg synes ofte, at der er ret kaotisk i deres lejr.
De er også startet skidt ud og er et af de få hold, som ligger under os i tabellen.
Det er dog langt fra umuligt, at de overrasker os og vinder kampen.
Vores defensiv er ret usikker. Det varer nok noget tid, før jeg bliver tryg ved Mustafi og Sokratis i midterforsvaret. Det kan være, at Lucas Torreira på den defensive midt ville kunne hjælpe der.
Trods dette bør vi kunne vinde kampen, som sagtens kunne gå hen at blive en målrig en af slagsen.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 24. Aug. 2018 22:52

Det bliver spændende med et gensyn med Jack, Fabianski og..Lucas.

Emery instisterer på at vi stadig kun spiller med en angriber. Mens vi mangler Kolasinac (knæproblemer), Ainsley Maitland-Niles (benskade), Laurent Koscielny (Akillesscenen) og Carl Jenkinson (aankekoroblem) i truppen, så mangler West Jam, Mark Noble (ondt i ryggen), Andy Carroll, Winston Reid og Manuel Lanzini.

Vi har kun tabt 1 ud af vores 22 sidste opgør mod W.H.

W.H. er lidt overraskende det 3. mest vindende hold mod os på vores hjemmebane. De har slået os 3 gange på Highbury og 2 gange på smukke Emirates. En statistik kun overgået af Liverpool (7. gange) og lorte United (8.gange)

Emery har mødt Pellegrini 10 gange i La Liga. Statistikken siger til førstnævnte: 3 vundne. 3 uafgjorte. 4 nederlag.

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 25. Aug. 2018 10:00

Nu bliver det spændende. Vi plejer at have krammet på Hammers, men der er så mange ting i spil i den her kamp. To hold med nye trænere uden point. Mange nye spillere på begge hold. Wilshere og Perez der vender tilbage til Emirates allerede. Det må blive et brag. Tror bestemt ikke vi kan tage en sejr for givet. Jeg tipper 3 3.

Özil er i øvrigt ude med sygdom.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 25. Aug. 2018 15:30

Xhaka som har været noget af en 0-bon de 2 første kampe starter igen inde (fatter/forstår det ikke). Torreira har været meget bedre, når han er kommet ind. Iwobi før Lacazette kan forsvares (selv om Iwobi ikker min kop te).
Selve holdopstillingen kan forsvares med, at Emery forsøger at lave en linie på spilkonceptet.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 25. Aug. 2018 15:34

Ja, sådan stiller Emery op denne gang..

Sjette gang siden starten af 16/17 sæsonen,,at Özil ikke er i starteren pga. sygdom..

Vores bedste angriber på bænken.

Image

Locked