Outgoings

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: Outgoings

Post by peterdebel » 2. Mar. 2018 1:13

arsenal1983 wrote:
16. Jan. 2018 14:27
Gabe wrote:
16. Jan. 2018 14:24
Kan de ikke få et tilbud om 2 for ens pris og få Iwobi med. Så er vi da fri for 2 uduelige spillere på højre siden! :mrgreen: :twisted: :lol:

http://www.skysports.com/football/news/ ... om-arsenal
Enig - og lad endelig få Welbeck med også. Han er den dårligste spiller i klubbens historie (også dårligere end Faxe)....

Drømmescenariet vil være, at vi sælger følgende spillere i januar:

- Elneny
- Iwobi
- Welbeck
- Walcott
- Alexis
- Granit
- Mustafi
- Debuchy
- Holding
- Chambers

:D
Det gik da ellers nogenlunde...

Alexis, Walcott og Debuchy solgt..

Forstår ikke at man udlejer Iwobi og Granit samt enten Holding eller Chambers

Iwobi og Welbeck må være de næste som sidder uroligt på stolen til prikkerunde. Mustafi spiller modstanderen udenom alt for let. Elneny bidrager ikke meget meget andet en at flytte bolden præcist rundt når han ikke er presset.

Granit har det svært. Tror han får 1 sæson mere til at bevise hvad han kan,så er det ud.

Men okay..Nu går ikke ikke formidabelt på banen rent taktisk så noget af skylden må også falde tilbage på Arsene og Bould som bare sidder og kigger bold med hånden på hagen, mens modstanderens assistenter sidder og tager noter, er ude at råbe på sidelinjen osv.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 26. Apr. 2018 23:17

Drømmescenariet vil være at vi sælger følgende spillere til sommer:

-Mustafi
-Koschielny

Fordi Arsene ikke får den finale som vi alle ønsker og de begge simpelhen ikke er gode nok OG har ikke været det i meget, meget, meget lang tid.

Alderen trykker især sidstnævnte.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 27. Apr. 2018 7:42

peterdebel wrote:
26. Apr. 2018 23:17
Drømmescenariet vil være at vi sælger følgende spillere til sommer:

-Mustafi
-Koschielny

Fordi Arsene ikke får den finale som vi alle ønsker og de begge simpelhen ikke er gode nok OG har ikke været det i meget, meget, meget lang tid.

Alderen trykker især sidstnævnte.
Vil være decideret dumt at sælge de 2 eneste erfarende centerforsvarer vi har. Med Pers exit til sommer vil vi stå med kun Chambers og Holding tilbage. Der er i forvejen brug for opgraderinger på flere pladser, så urealistisk at skulle hente 2-3 nye centerforsvarer. Men jeg forstår din frustration, vi er uden tvivl i en situation hvor vi virkelig har brug for nyt blod til det forsvar. Kos har altid haft det med at lave de her fejl, og igen kostede det os dyrt. Men man skal heller ikke glemme at Nacho snork sover og spiller Griezmann onside. Kos kan stadig bruges, men det kræver at vi henter en bedre makker end Mustafi. Nu havde Manolas en skidt kamp imod Liverpool, men som type er han præcis det vi mangler. En no nonsense forsvarspiller der kan være et svin når det er nødvendigt.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 29. Jun. 2018 22:10

Spillere som forlader klubben pr. 30 juni:

Jack Wilshere
Per Mertesaker (Akademichef)

Santi Cazorla..( :( )

Og en del ungdomsspillere:

Marc Bola, Alex Crean, Vlad Dragomir, Aaron Eyoma, Yassin Fortune, Ryan Huddart, Chiori Johnson, Hugo Keto Tafari Moore.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 30. Jul. 2018 6:51

Vi nærmer os transfer deadline day, og der er endnu ikke fundet en løsning verdrørende Ramseys kontrakt. Hvad er jeres holding til det?

Efter min mening bør vi sælge ham og geninvestere pengene. Vi er meget få dage fra et gå ind i en lignende situation, som vi gjorde med Alexis og Özil, hvor vi klubben stort set blev holdt som gidsler. Hvis det sker igen, så har det nye management team, efter ellers lovende start, fejlet efter min mening.

Det har dog været begrænset med rygter omkring Ramsey, og på samme tid hjælper det næppe, at Gazidis flirter med Milan. Men hvis vi gør Ramsey tilgængelig på markedet, så skal der nok komme nogle tilbud, selv om det næppe bliver en god handel for os.

Mr. Wenger
Normal Bruger

Post by Mr. Wenger » 30. Jul. 2018 15:21

Niels Lønberg wrote:
30. Jul. 2018 6:51
Vi nærmer os transfer deadline day, og der er endnu ikke fundet en løsning verdrørende Ramseys kontrakt. Hvad er jeres holding til det?

Efter min mening bør vi sælge ham og geninvestere pengene. Vi er meget få dage fra et gå ind i en lignende situation, som vi gjorde med Alexis og Özil, hvor vi klubben stort set blev holdt som gidsler. Hvis det sker igen, så har det nye management team, efter ellers lovende start, fejlet efter min mening.

Det har dog været begrænset med rygter omkring Ramsey, og på samme tid hjælper det næppe, at Gazidis flirter med Milan. Men hvis vi gør Ramsey tilgængelig på markedet, så skal der nok komme nogle tilbud, selv om det næppe bliver en god handel for os.
Enig, Ramsey skal sælges hvis ikke forlænger kontrakten i denne uge. Det er jeg også sikker på er klubbens holdning efter at man tabte stort på at beholde Alexis og Sanchez i deres sidste kontraktår.

Welbeck har i øvrigt også kontraktudløb næste sommer og skal selvfølgelig også sælges mens han har værdi.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 5. Aug. 2018 22:14

Emery siger at indkøbene er gjort, med mindre der sker en åbenbaring for os, så nu vil han kigge på spiller som skal ud af klubben.

5 indkøb, betyder at nogle skal forlade vores fantastiske klub inden vinduet lukker

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 7. Aug. 2018 8:40

Det ser ud til at Chambers og Lucas Perez er på vej ud af klubben. Førstnævnte på lejeaftale.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 7. Aug. 2018 17:57

Forhåbentlig kan vi få vores trup ned på omkring de 22-24 spillere. Lige nu er den på voldsomme 33 spillere, hvis man tæller Nketiah, Smith Rowe, Willock og Reiss Nelson med..

MOLA_DK
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by MOLA_DK » 16. Aug. 2018 12:55

Krystian Bielik udlejes til Charlton for sæsonen.
Ospina er til medical i Napoli, lejeophold med købsoption.
Med venlig hilsen
Morten

Arsenalgogo
Normal Bruger

Post by Arsenalgogo » 17. Aug. 2018 11:18

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 17. Aug. 2018 15:32

Også skrevet her
https://www.arsenaldebat.dk/viewtopic.p ... &start=525

Men ja, noget må Agnelli familien sammen med EXOR, se i talentet.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 29. Aug. 2018 21:01

Jeg har ikke set så meget af den nye sæson. Er vi dækket ind med de nye signings, hvis nogen skulle finde på at kaste penge efter Ramsey?
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 31. Aug. 2018 8:26

Kejser wrote:
29. Aug. 2018 21:01
Jeg har ikke set så meget af den nye sæson. Er vi dækket ind med de nye signings, hvis nogen skulle finde på at kaste penge efter Ramsey?
Ærgerligt for dig for vi mangler fans til at kommentere på mine nyheder.

Helt sikkert guf i Torreira, og Gundouzi, mens Ramsey er millimeter fra at forlænge.

Spillet har været ok på banen, og vi skaber chancer, men har ikke rigtig kunne eksekvere dem..

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 31. Aug. 2018 12:55

Kejser wrote:
29. Aug. 2018 21:01
Vi er vel ok dækket ind så længe, vi ikke rende ind i for mange skader.. Ellers har vi jo stadig nogle af de unge spillere, der kan komme ind og få et indhop en gang i mellem. Jeg håber stadig, at Ramsey bliver i klubben, men Emery har angiveligt været ude og sige, at nå er det mere vigtigt, at Ramsey fokuserer på spillet på banen og ikke spillet om en kontraktforlængelse. Det tolker jeg i den retning, at klubben er interesseret i at lave en ny kontrakt, men at de gerne vil holde fokus på banen..

PS: peterdebel, jeg tror vi fleste har forstået, at du er bitter over aktiviteten herinde på forum, men for mig bliver lysten mindre til at skrive herinde, når du kommer med sure opstød om det i næsten hvert indlæg, du skriver..

Post Reply