Twitterygterne

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Re: Twitterygterne

Post by -DIABY- » 11. Apr. 2018 15:59

Spillere vi bl.a. er interesseret i iflg. flere gode kilder:

Målmænd:
Lafont, Oblak, Leno, Alisson og Horn.

Forsvar:
Diallo, Manolas, De Ligt, Uduokhai, Söyüncü, Pavard og Evans.

Midtbane:
Doucoure, Carvalho, Meyer, N'Zonzi, Jankto, Kondogbia, Brozovic og Oyzakup.

Angreb (Ikke en prioritet efter sigende, men der er stadig interesse herfor hvis mulighederne opstår):
Malcom, Pavon, Forsberg, Lemar og Harvertz.

Hvad tænker I om de nævnte spillere, som er en del af dem Sven og Raul kigger på?

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 12. Apr. 2018 11:07

Jeg tænker, at vi som høj prioritet skal se på en ny målmand og finde den rigtige skraldemand til midtbanen, så vi kan få beskyttet vores forsvar bedre. Koscielny nærmer sig nok desværre pensionen grundet hans skadeshistorik, så der ser jeg gerne at vi får hentet en erfaren midterforsvarer, så der ikke bliver drevet så meget rovdrift på ham.

I forhold til resten er jeg godt tilfreds med, hvad vi har, når man tænker på at de alle gerne vil spille. Vi kan også have for mange midtbanespillere og angribere.

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 12. Apr. 2018 11:44

Der er ingen tvivl om at vores fokus er på én ny målmand, minimum én CB og én CDM/CM.

Men hvem af de nævnte spillere, så du gerne i Arsenal?

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 12. Apr. 2018 13:19

Jeg har ikke set så meget til de spillere, da jeg mest kun ser Arsenal spille, men som målmand kunne jeg godt tænke mig at vi gik efter Oblak eller Leno.

I forsvaret kunne Evans være en mulighed, hvis vi skal hente en, der har rutine og kender PL. Om han er god nok, ved jeg dog ikke.

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 12. Apr. 2018 14:40

MichaelBo wrote:
12. Apr. 2018 13:19
Jeg har ikke set så meget til de spillere, da jeg mest kun ser Arsenal spille, men som målmand kunne jeg godt tænke mig at vi gik efter Oblak eller Leno.

I forsvaret kunne Evans være en mulighed, hvis vi skal hente en, der har rutine og kender PL. Om han er god nok, ved jeg dog ikke.
Målmand:
Oblak ville være en fantastisk tilføjelse, men hans prisskilt skræmmer. Men med alt det der sker i klubben, kan man ikke 100% afvise det tror jeg.

Lafont ville være et spændende køb, og kunne være reserve for Cech én sæson eller to, og kunne derefter tage over. Leno/Horn er dog de mest sandsynlige, og begge er gode spillere.

Forsvar:
Manolas er drømmen til forsvaret, han ville virkelig hæve niveauet betydeligt. Söyüncü og Pavard ville være spændende spillere til fremtiden.

Midtbane:
Kondogbia ser stærk ud, han er teknisk stærk og god både offensivt og defensivt. Om han defensivt er stærk nok til at udfylde det hul vi har haft de sidste 10 år, det kan jeg have min tvivl om. Carvalho er umiddelbart den mest defensive, men jeg ved ikke om han er for begrænset i sit spil til Arsenal? Meyer kunne være en spændende tilføjelse, og kunne på sigt overtage for Xhaka/Ramsey på midten og ville være en fin erstatning for Wilshere.

Angreb:
Offensivt ville Malcom være en spændende tilføjelse, jeg kunne godt tænke mig en rigtig kantspiller som Leverkusen's Bailey, men ham er vi desværre ikke umiddelbart meldt interesseret i.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 12. Apr. 2018 20:54

Sven skulle også lige på Atalantas svenske (!) midtbanemand, Dejan Kulusevski. 5 mål og 7 assists for Atalantas U17 hold..Det skriver: http://m.calciomercato.com/news/kulusev ... a-nu-93777
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 24. Jul. 2018 10:39

-DIABY- wrote:
11. Apr. 2018 15:59
Spillere vi bl.a. er interesseret i iflg. flere gode kilder:

Målmænd:
Lafont, Oblak, Leno, Alisson og Horn.

Forsvar:
Diallo, Manolas, De Ligt, Uduokhai, Söyüncü, Pavard og Evans.

Midtbane:
Doucoure, Carvalho, Meyer, N'Zonzi, Jankto, Kondogbia, Brozovic og Oyzakup.

Angreb (Ikke en prioritet efter sigende, men der er stadig interesse herfor hvis mulighederne opstår):
Malcom, Pavon, Forsberg, Lemar og Harvertz.

Hvad tænker I om de nævnte spillere, som er en del af dem Sven og Raul kigger på?
Malcom fra Bordeaux har taget flyveren til Italien og hovedstaden Rom, men under flyvningen ser det ud til at destinationen ændres til Barcelona...
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Post Reply