Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

peterdebel
Normal Bruger

Re: Rygtebørsen

Post by peterdebel » 3. Aug. 2018 22:29

Esben wrote:
3. Aug. 2018 18:40
Jeg har desværre ikke haft mulighed for at se træningskampene, men har det været samme formation i alle træningskampene eller har han skiftet lidt undervejs? Det var mere om 4-4-2 er en realistisk mulighed.
Det tror jeg ikke på.

Det kører her:

https://www.arsenaldebat.dk/viewtopic.p ... 6&start=30
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Frankster
Normal Bruger

Post by Frankster » 3. Aug. 2018 23:05

Don Karnage wrote:
31. Jul. 2018 16:54
AWG wrote:
29. Jul. 2018 13:32
Når nu transfervinduet lukker snart, tror jeg ikke vi skal regne med flere køb til startopstillingen. Har været rygter om Dembele, som er meget velkommen, men tror jeg ikke pga. prisen. Ellers håber jeg ikke vi køber flere kant spiller, da jeg mener vi burde skifte til et system med 2 angriber og uden decideret kanter.
Enig og enig. Især med tanke på hvor gode vores backs er offensivt.
Hvor vil i så placere Özil og Ramsey i det system?
Its all about the Premier League....
Its all about the Arsenal.

AWG
Normal Bruger

Post by AWG » 4. Aug. 2018 18:42

min tanke var en 4-1-2-1-2 eller 4-3-1-2, der ville en Øzil og Ramsey være blandt de første på holdkortet. jeg lukker den her, da det ikke tilhører denne tråd.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 4. Aug. 2018 20:00

AWG wrote:
4. Aug. 2018 18:42
min tanke var en 4-1-2-1-2 eller 4-3-1-2, der ville en Øzil og Ramsey være blandt de første på holdkortet. jeg lukker den her, da det ikke tilhører denne tråd.
Det er bedst hvis vi holder os til trådene..

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 7. Aug. 2018 20:14

Ved ikke hvor meget man skal lægge i det, men Emery skulle have ønsket at vi gør endnu et forsøg på at hente en kreatør til vores højreside/angreb siger rygterne i Spanien ..og det er igen Dembele som Emery, ifølge rygter, vil forsøge at få en låneaftale istand på 9 mio £ for 1 år med option på køb næste år.

Mon dog..?

9.august kl. 17 engelsk tid. Kl. 18 dansk tid, lukker vinduet.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 8. Aug. 2018 8:12

Alt tyder på at det er Vida fra Besiktas vi går efter til forsvaret. Rygterne om Dembele vil ikke dø, men bliver godt nok svært at få skruet en aftale sammen Barca vil acceptere. Ingen tvivl om at Dembele sagtens kunne være interesseret i at komme her til. Auba og ham er super tætte, og kender flere spillere i truppen.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 8. Aug. 2018 8:29

Nico_gooner wrote:
8. Aug. 2018 8:12
Alt tyder på at det er Vida fra Besiktas vi går efter til forsvaret.
Håber I første omgang vi får solgt nogle af vores forsvarsspillere. Vi har allerede nu 6 CB's og skulle have brugt hver en øre i vores £70 mio. transferbudget, hvor Aubameyang tog en pæn luns af dette

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 8. Aug. 2018 13:47

Nico_gooner wrote:
8. Aug. 2018 8:12
Alt tyder på at det er Vida fra Besiktas vi går efter til forsvaret. Rygterne om Dembele vil ikke dø, men bliver godt nok svært at få skruet en aftale sammen Barca vil acceptere. Ingen tvivl om at Dembele sagtens kunne være interesseret i at komme her til. Auba og ham er super tætte, og kender flere spillere i truppen.
Jeg var ikke imponeret af Vida under VM. Kendte ham ikke før. Han er en dårlig boldspiller og klodset. Kæmpe nej tak herfra.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Aug. 2018 8:42

Image

Det seneste rygter går på at vi forbereder et sidste bud på en forsvarspiller nu hvor Chambers er udlejet...Boateng eller Vida, skulle være navnene.

8 timer tilbage.
Last edited by peterdebel on 9. Aug. 2018 9:59, edited 2 times in total.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 9. Aug. 2018 9:00

peterdebel wrote:
9. Aug. 2018 8:42
Det seneste rygter går på at vi forbereder et sidste bud på en forssvarspiller nu hvor Chambers er udlejet...Boateng eller Vida, skulle være navnene.

8 timer tilbage.
Så fortrækker jeg da KLART Boateng over Vida. Den hestehale har vi ikke brug for. Men er Boateng manden vi har brug for. Han er 29, så han skal ind og præstere lige nu og her. Så hellere hente en yngre mand til pladsen. Men når det er sagt, så har Boateng vist at han kan spille bolden ud og han kan præstere på den helt store scene. Men han er rygtet til alle større klubber.

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 9. Aug. 2018 10:09

cnissen wrote:
9. Aug. 2018 9:00
peterdebel wrote:
Det seneste rygter går på at vi forbereder et sidste bud på en forssvarspiller nu hvor Chambers er udlejet...Boateng eller Vida, skulle være navnene.

8 timer tilbage.
Så fortrækker jeg da KLART Boateng over Vida. Den hestehale har vi ikke brug for. Men er Boateng manden vi har brug for. Han er 29, så han skal ind og præstere lige nu og her. Så hellere hente en yngre mand til pladsen. Men når det er sagt, så har Boateng vist at han kan spille bolden ud og han kan præstere på den helt store scene. Men han er rygtet til alle større klubber.
Forlængelse med Ramsey og så nappe Boateng så har det været en rigtig god sommer. Men lad os evaluerer vinduet når det er lukket og håbe på en “kanin” her de sidste timer.
On July 11 2011, Arsene Wenger said this: "Imagine the worst situation -- we lose Fabregas and Nasri. You cannot convince people you are ambitious after that."

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 9. Aug. 2018 10:41

Paddy wrote:
9. Aug. 2018 10:09
cnissen wrote:
peterdebel wrote:

8 timer tilbage.
Forlængelse med Ramsey og så nappe Boateng så har det været en rigtig god sommer. Men lad os evaluerer vinduet når det er lukket og håbe på en “kanin” her de sidste timer.
Nu ved jeg ikke hvilket beløb der er i spil ift. Boateng. Men ville du ikke mene at Boateng er for gammel? Sokratis er i forvejen 30 år. Så hvis man henter Boateng også, må det ved være med det mål at holdet skal toppe med det samme...?

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 9. Aug. 2018 12:59

cnissen wrote:
9. Aug. 2018 10:41
Paddy wrote:
9. Aug. 2018 10:09
cnissen wrote:

Nu ved jeg ikke hvilket beløb der er i spil ift. Boateng. Men ville du ikke mene at Boateng er for gammel? Sokratis er i forvejen 30 år. Så hvis man henter Boateng også, må det ved være med det mål at holdet skal toppe med det samme...?
Jeg kender heller ikke pris eller løn, men ser vi lige bort fra det. Så er det rigtigt at han er 30 år, jeg tænker at hvis vi lavede en 4 års med ham, så vil han kunne præsterer på top i 2 år, 1 år som rotation og det sidste som backup?

Vi har ikke Kos retur før start 2019 og måske kommer han aldrig helt op i gear igen? Resten er unge som Mustafa og Holding... og får vi på søndag en skade til Sokrates så er vi på den igen... det hul vil vi kunne lukke ned Boateng mens vi genopbygger holdet.

Vi har ikke mange timer til at lukke det midterforsvar og ned chambers ude så er vi lidt tynde syntes jeg. Så jeg tager gerne en 30 årige som virker her og nu og så betaler den pris det koster.
On July 11 2011, Arsene Wenger said this: "Imagine the worst situation -- we lose Fabregas and Nasri. You cannot convince people you are ambitious after that."

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 9. Aug. 2018 13:38

Der er intet mere kedeligt end transfer deadline day, når man er Arsenal fan. Der sker som regel ikke ret meget, dog med enkelte undtagelser. Men der går INGEN rygter om at vi arbejder på noget. Så mon ikke truppen er komplet, selvom der tydeligvis mangler en centerforsvarer når nu Chambers er lejet ud. I preseason har makkerparet Mustafi og Sokratis ikke just imponeret, men en enkelt skade og så er det altså Holding eller den unge græker der skal starte. Det kan godt være Wenger er væk, men vi er stadig rigtig gode til ikke at få lukket store huller i truppen. Der er altid lige en enkelt eller to pladser der mangler noget

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Aug. 2018 13:48

Nico_gooner wrote:
9. Aug. 2018 13:38
Der er intet mere kedeligt end transfer deadline day, når man er Arsenal fan. Der sker som regel ikke ret meget, dog med enkelte undtagelser. Men der går INGEN rygter om at vi arbejder på noget. Så mon ikke truppen er komplet, selvom der tydeligvis mangler en centerforsvarer når nu Chambers er lejet ud. I preseason har makkerparet Mustafi og Sokratis ikke just imponeret, men en enkelt skade og så er det altså Holding eller den unge græker der skal starte. Det kan godt være Wenger er væk, men vi er stadig rigtig gode til ikke at få lukket store huller i truppen. Der er altid lige en enkelt eller to pladser der mangler noget

Ja, håber virkelig man har gået vores trup igennem og sikret sig at der ikke kommer ubehagelige overraskelser/skader/katentæne, når sæsonen først er startet.

Post Reply