Rygtebørsen
Moderator: admin
-
- Normal Bruger
Re: Rygtebørsen
Nu hvor der er købt 5 spillere er de største huller i truppen dækket. Pt. er der 31 spillere og det er alt for meget, så det bliver spænde at se hvem der forlader truppen, hvilket evt. kan give plads til 1-2 ekstra nye spillere (afhængig af hvem der sælges).
Mit bud på afgange i den kommende måned:
Salg (estimeret salgspris)
• David Ospina (5-10m)
• Carl Jenkinson (1-2m)
• Joel Campbell (5-10m)
• Lucas Perez (5-10m - håber dog at han bliver)
• Chuba Akpom (3-5m)
Udlejning:
• Emiliano Martinez
• Konstantinos Mavropanos/Rob Holding (kun én af dem)
• Jeff Reine-Adelaide
I alt 8 spillere ud med en indtægt på ca. 25-30m, hvilket kan give råderum til en ekstra spiller. Hvis Ramsey og/eller Welbeck også sælges skal der helt sikkert hentes erstatninger for dem.
Mit bud på afgange i den kommende måned:
Salg (estimeret salgspris)
• David Ospina (5-10m)
• Carl Jenkinson (1-2m)
• Joel Campbell (5-10m)
• Lucas Perez (5-10m - håber dog at han bliver)
• Chuba Akpom (3-5m)
Udlejning:
• Emiliano Martinez
• Konstantinos Mavropanos/Rob Holding (kun én af dem)
• Jeff Reine-Adelaide
I alt 8 spillere ud med en indtægt på ca. 25-30m, hvilket kan give råderum til en ekstra spiller. Hvis Ramsey og/eller Welbeck også sælges skal der helt sikkert hentes erstatninger for dem.
-
- Normal Bruger
William Carvalho er (endelig) rykket videre fra Sporting.peterdebel wrote: ↑13. Jan. 2017 18:44
Syntes vi over årene linkes til portugisiske spillere. Ikke mindst Carvalho der fra mange sider var "Done Deal", alligevel fravalgte vi ham. Det er ikke tit vi åbner læderet for at købe spillere derfra, hvorfor så nu?
Spillerne som gennem flere år er linket til os, er nu rykket til Betis Sevilla til 2023..
Sjovt han ikke kan finde en lidt bedre klub end Betis, når nu det er..men ok alderen er nu 26 år
....Altid noget at brokke sig over når der postes.
Er der nogen der forstår det her rygte?
http://www.arsenalstation.com/2018/07/2 ... onal-star/
-
- Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem
Det må være en and.Gabe wrote: ↑22. Jul. 2018 14:42Er der nogen der forstår det her rygte?
Medmindre (som der står i artiklen) både Petr og Ospina er på vej væk.
Med venlig hilsen
Morten
Morten
-
- Normal Bruger
Men hvorfor er begge så på Preseason..?MOLA_DK wrote: ↑22. Jul. 2018 15:00Det må være en and.Gabe wrote: ↑22. Jul. 2018 14:42Er der nogen der forstår det her rygte?
Hvorfor skulle Sommer også have lyst til at tage til Arsenal, når de lige har købt Leno? Han skal godt nok være overbevist om at han kan vinde pladsen over ham.. Med hans flotte VM i mente, burde han være relativt attraktiv, og gode keepers er dyre..peterdebel wrote: ↑22. Jul. 2018 15:48Men hvorfor er begge så på Preseason..?MOLA_DK wrote: ↑22. Jul. 2018 15:00Det må være en and.Gabe wrote: ↑22. Jul. 2018 14:42Er der nogen der forstår det her rygte?
- Black Superman
- Normal Bruger
Ospina er ikke med i Singaporepeterdebel wrote: ↑22. Jul. 2018 15:48Men hvorfor er begge så på Preseason..?MOLA_DK wrote: ↑22. Jul. 2018 15:00Det må være en and.Gabe wrote: ↑22. Jul. 2018 14:42Er der nogen der forstår det her rygte?
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over
-
- Normal Bruger
My bad...Black Superman wrote: ↑23. Jul. 2018 16:32Ospina er ikke med i Singapore
Cech. Leno og Martinez er i Østen nu.
- Don Karnage
- Normal Bruger
Ospina ligner Besiktas-spiller
"I must say Arsenal look a much happier bunch under Emery. They are not a title-winning side yet but I think this manager will get Arsenal challenging for honours in the not-too-distant future. This man knows what he’s doing."
G. Crooks, BBC 30/9-2018
#TrustTheProcess
G. Crooks, BBC 30/9-2018
#TrustTheProcess
-
- Normal Bruger
Der går også rygter om at Jeff og Akpom er solgt til franske klubber.
- Black Superman
- Normal Bruger
Jeff til Angers (Ligue 1)Mr. Wenger wrote: ↑25. Jul. 2018 22:13Der går også rygter om at Jeff og Akpom er solgt til franske klubber.
Akpom til St TruidenVV ( Belgien 2 div.)
Er rygterne pt.
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over
-
- Normal Bruger
Arh... Vidste ikke at St. TruidenVV var belgisk, så du har helt retBlack Superman wrote: ↑26. Jul. 2018 14:06Jeff til Angers (Ligue 1)Mr. Wenger wrote: ↑25. Jul. 2018 22:13Der går også rygter om at Jeff og Akpom er solgt til franske klubber.
Akpom til St TruidenVV ( Belgien 2 div.)
Er rygterne pt.

Når nu transfervinduet lukker snart, tror jeg ikke vi skal regne med flere køb til startopstillingen. Har været rygter om Dembele, som er meget velkommen, men tror jeg ikke pga. prisen. Ellers håber jeg ikke vi køber flere kant spiller, da jeg mener vi burde skifte til et system med 2 angriber og uden decideret kanter.
- Don Karnage
- Normal Bruger
Enig og enig. Især med tanke på hvor gode vores backs er offensivt.AWG wrote: ↑29. Jul. 2018 13:32Når nu transfervinduet lukker snart, tror jeg ikke vi skal regne med flere køb til startopstillingen. Har været rygter om Dembele, som er meget velkommen, men tror jeg ikke pga. prisen. Ellers håber jeg ikke vi køber flere kant spiller, da jeg mener vi burde skifte til et system med 2 angriber og uden decideret kanter.
"I must say Arsenal look a much happier bunch under Emery. They are not a title-winning side yet but I think this manager will get Arsenal challenging for honours in the not-too-distant future. This man knows what he’s doing."
G. Crooks, BBC 30/9-2018
#TrustTheProcess
G. Crooks, BBC 30/9-2018
#TrustTheProcess
Jeg har desværre ikke haft mulighed for at se træningskampene, men har det været samme formation i alle træningskampene eller har han skiftet lidt undervejs? Det var mere om 4-4-2 er en realistisk mulighed.