Ønsketråden

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: Ønsketråden

Post by peterdebel » 17. Nov. 2018 12:22

cnissen wrote:
28. Oct. 2018 16:36
Så røg vores flotte stime. Der er ingen tvivl om at stimen skal tilskrives vores potente offensiv og vores gode kondition. Men defensiven er godt nok sløj! Mustafi og lichsteiner er alt for langsomme, monreal og kolasinac er for meget skadede og holding mangler vel også fart. Det er både top fart og acceleration vi mangler men også lidt let på tå over for drible stærke spillere.

Så uden at kunne sætte et navn på, håber jeg vi er offensive i januar. Så må vi leje ham den unge græker ud og så hente en stopper og en back. Lichsteiner var i mine øjne et fint gamble,men han er for tung til PL. Dog tror jeg han kan give noget til cup turneringerne og hvis han holder hovedet højt generelt i omklædningsrummet
Det skal vi nok ikke sætte næsen op efter, selv med Welbecks skade.. :?

Sanllehi udtaler at han ikke er en fan af vintervinduet.

"Normally I am not a strong fan of the winter window. I think the winter window is for unexpected problems. That's not a rule, it is a principle."

"Unless something special comes up, in principle, the winter window is not one that we are really interested in."
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

phra
Normal Bruger

Post by phra » 21. Nov. 2018 16:29

Kunne godt tænke at Arsenal købte Memphis Depay.
Dygtig spiller, laver mål, assists, er udemærket i short passing spiller, explosiv og sparker godt udefra.

Problemet er bare, at der er andre pladser hvor vi har mere behov for noget nyt med mere kvalitet..

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 24. Nov. 2018 9:13

Ja, med Welbecks skade kigger vi åbenbart på spillere fremme i banen. Højre fløjen, Cengiz Under, fra Roma er endnu et navn. Den tyrkiske spiller har lavet 4 mål i 10 kampe for sit land, men engelske Jadon Sancho fra Dortmund (produkt fra Citys ungdomsafdeliing) eller hente Reiss-Nelson hjem ville nok være en bedre idé.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 2. Dec. 2018 0:13

Kunne det tænkes at Monaco har nogle gode offensive spillere...?

Det kører slet ikke for dem i ligaen, og nogle vil måske væk inden det er for sent...?

GudEbening
Normal Bruger

Post by GudEbening » 11. Dec. 2018 9:38

Med Rob ude indstil sommer, Dinos kun lige ved at vende tilbage fra skade og stadig svingende forsvarspræstationer, mener jeg helt klart at førsteprioriteten er en forsvarsspiller. Selvom hypen er stor, kunne jeg voldsomt godt tænke mig, at vi som Liverpool sprænger banken for en spiller som Matthijs De Ligt - men han vil måske hellere til en større klub når tiden kommer. Alternativt kunne Nico Elvidi fra Borussia Mönchengladbach være interessant. Han er Schweizer, ung og har spillet nærmest alle kampe i klubbens indtil videre fantastiske sæson. Jeg frygter i hvert fald, at vi på transfermarkedet ikke reagerer på den nuværende situation i forsvaret.

Offensivt har jeg på det seneste haft lidt sjove tanker om, at en spiller som Martin Ødegaard kunne være vild interessant. Han er gået lidt under radaren og virker meget langt fra spilletid i RM. Han mål/assist stats er ikke prangende, men de videoer jeg har set af ham fra indeværende sæson overbeviser mig om, at han med bedre medspillere kan få fuldt udbytte af sit overblik, kreativitet og teknik, som i mine øjne er lige så god som en ung øzil. Er tanken helt off?

Alternativt er der en type som Kai Havertz, som jeg ikke kender vildt godt, men som jeg umiddelbart er ved at udvikle et varmt blik på. Han er lidt mere direkte målsøgende så han kunne passe rigtig fint ind i truppen og spillestilen.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 17. Dec. 2018 22:39

Rygter fra PSGs Sportsdirektør Antero Henrique, siger at Raboit ikke ønsker at forlænge med Hovedstadsklubben..

Elneny og Ramsey er måske på vej ud, og så er der lidt plads...

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 17. Dec. 2018 22:47

Emery udelukker ikke at han,Raul og Sven Mislintatønsker at forstærke holdet i januar måned (Welbecks skade in mente og nu også en del forsvarsspillere med lidt knubs) men siger det på sin egen måde:

Only if we think the players can't help us with a good performance.

"January is not a good transfer window for this reason, but we are going to look and the club is working for transfers in January, but also we are in a [good] way.

"We are making progress with young players and giving them chances, and when we need to give them more chances to play and show their progress we are going to do that."

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 27. Dec. 2018 20:35

Rabiot. Rabiot for helvede da. Nøj en drømmesigning.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 28. Dec. 2018 7:41

Altså man kunne godt nogen gange tænke sig at vi var et hold der kunne og ville gå id og bare betale pengene for en spiller som Koulibaly. En klassespiller der ville være vores klarer første valg på sin position i mange år

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 28. Dec. 2018 12:36

Nico_gooner wrote:
28. Dec. 2018 7:41
Altså man kunne godt nogen gange tænke sig at vi var et hold der kunne og ville gå id og bare betale pengene for en spiller som Koulibaly. En klassespiller der ville være vores klarer første valg på sin position i mange år
Syntes vi har lavet gode signings efter Sven er kommet. Kan dog sagtens følge din pointe, og syntes også vi har købt de typer til angrebet.

Jeg ved dog ikke helt hvor mange penge bvi egentlig har til signings nu?

Men er lidt bekymret for januar vinduet, jeg mener vi skal få solgt Ramsey og få alt hvad vi kan for ham nu og geninvesteret de penge i januar, ville gerne have en yngre central forsvare nu, som kan gå direkte ind i start 11, syntes vores midterforsvar er tyndt med Kos (kronisk skadet) og Holding ude. Og derudover en kreativ off midt nu hvor både Rams og Øzil ikke spiller så meget.

Kunne endda overveje at sælge øzil nu hvis Emery ikke stoler på ham, vi får aldrig øzil til at arbejde så hårdt som Emery ønsker, og til hans løn dur en bænkeplads ikke!

En anden kortsigtet tanke kunne være lån af cahill, hvis Chelsea vil tillade det for resten af sæsonen. Han kan gå direkte ind og kendere ligaen mv.

Håber bare ikke vi bruger penge på signings (ikke lån) på 30+ År.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 30. Dec. 2018 0:01

Av Av..!

1-5 mod Liverpool... :?

2 mål på 3 minutter. 3 mål efter 32 minutter og 2 straffe lukker ballet..

Vi er nød til at gøre noget. Aubameyang var feks. total.anonym..

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 30. Dec. 2018 14:20

Paddy wrote:
28. Dec. 2018 12:36
Nico_gooner wrote:
28. Dec. 2018 7:41
Syntes vi har lavet gode signings efter Sven er kommet. Kan dog sagtens følge din pointe, og syntes også vi har købt de typer til angrebet.

Jeg ved dog ikke helt hvor mange penge bvi egentlig har til signings nu?

Men er lidt bekymret for januar vinduet, jeg mener vi skal få solgt Ramsey og få alt hvad vi kan for ham nu og geninvesteret de penge i januar, ville gerne have en yngre central forsvare nu, som kan gå direkte ind i start 11, syntes vores midterforsvar er tyndt med Kos (kronisk skadet) og Holding ude. Og derudover en kreativ off midt nu hvor både Rams og Øzil ikke spiller så meget.

Kunne endda overveje at sælge øzil nu hvis Emery ikke stoler på ham, vi får aldrig øzil til at arbejde så hårdt som Emery ønsker, og til hans løn dur en bænkeplads ikke!

En anden kortsigtet tanke kunne være lån af cahill, hvis Chelsea vil tillade det for resten af sæsonen. Han kan gå direkte ind og kendere ligaen mv.

Håber bare ikke vi bruger penge på signings (ikke lån) på 30+ År.
Økonomien er svær helt at gennemskue pt. Vi har sikkert penge at bruge, når nu vi har lavet en ny aftale med Emirates og Adidas. Men CL kvalifikation er alt afgørende for hvad Emery har at arbejde med til nye spillere. Sidst vinter brugte vi rigtig mange penge på Aubameyang, og en høj løn til Mhikitaryan. Det gav os mindre at bruge i sommers, da vi ikke kvalificerede os til CL.

Jeg kan sagtens se det fornuftige i at leje Cahill, han er bedre end de CBs vi har pt, og kommer med stor erfaring. Men vi SKAL finde en permanent løsning i det cwntraleforavar, og det er ikke spillere som Mavrepanos vi snakker om. Vi skal have en midttyverne spiller der kan gå direkte ind fra dag ét.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 1. Jan. 2019 21:07

Emery bekræfter efter sejren over Fulham, at han ønsker minimum en, meget gerne to, indkøb i denne måned.

"I think the club is working for the possibility to take some players who can help us during these next four months." siger han.

Må se hvad der sker.

En fløjspiller som kan noget, feks. Malcom, kunne være intressant, men Barcelona er sikkert svære at forhandle med...

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 13. Jan. 2019 7:27

Venstre back
Fernand Mendy (Lyon)
Junior Firpo (Betis)
Kieran Tierney (Celtic)

Centerforsvar
Mathjis de Ligt (Ajax)
Jonathan Tah (Leverkusen)
Joachim Andersen (Sampdoria)

Midtbane
Houssem Aouar (Lyon)
Kai Havertz (Leverkusen)
Lorenzo Pellegrini (Roma)
Pablo Fornals (Villarreal)

Angreb
Nicolas Pepe (Lille)
Christian Pavon (Boca)

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 19. Jan. 2019 13:06

Hvis Emery kigger på engelsk talent, så skulle vi kigge nærmere på 19 årige Morgan Gibbs-White fra Wolverhampton, inden United, Scums og Chelsea gør..

https://m.youtube.com/watch?v=xfbIb74TAUk

Post Reply