Ønsketråden

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Re: Ønsketråden

Post by Dennis--G » 5. Aug. 2018 23:10

peterdebel wrote:
3. Aug. 2018 22:34
Dennis--G wrote:
26. May. 2018 9:32
Der går også rygter om Dembele (Barca) på lån. Til at starte med studsede jeg over lån, fordi jeg ikke mener en klub som Arsenal bør låne spillere. Men jeg er ret fascineret over denne
Well..

Dembele hængede ud i London, sammen med Aubameyang, Lacazette, Mkhitaryan og vores nye Guendouzi..

Aubameyang's farmand skrev følgende tekst til Instagram-billedet

- Meget glad for at være iblandt familie og vores gutter.

Image
Dembele gør os til top-4 ‘favoritter’ sammen med City, Liverpool og United i min bog.
Han vil være kanon at få ind og vores angreb vil jo blomstre. En af Laca, Aubameyang, Øzil, Mkhi og Dembele skal sidde på bænken i hver kamp. Så er vi for alvor angrebsfarlige.

Forhåbentlig kan Torreira få bare to af Sokratis, Chambers, Holding og Mustafi til at se bedre ud end de er, så vi også kan spille forsvar.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 5. Aug. 2018 23:54

Dennis--G wrote:
5. Aug. 2018 23:10
peterdebel wrote:
3. Aug. 2018 22:34
Dennis--G wrote:
26. May. 2018 9:32
Der går også rygter om Dembele (Barca) på lån. Til at starte med studsede jeg over lån, fordi jeg ikke mener en klub som Arsenal bør låne spillere. Men jeg er ret fascineret over denne
Well..

Dembele hængede ud i London, sammen med Aubameyang, Lacazette, Mkhitaryan og vores nye Guendouzi..

Aubameyang's farmand skrev følgende tekst til Instagram-billedet

- Meget glad for at være iblandt familie og vores gutter.

Image
Dembele gør os til top-4 ‘favoritter’ sammen med City, Liverpool og United i min bog.
Han vil være kanon at få ind og vores angreb vil jo blomstre. En af Laca, Aubameyang, Øzil, Mkhi og Dembele skal sidde på bænken i hver kamp. Så er vi for alvor angrebsfarlige.

Forhåbentlig kan Torreira få bare to af Sokratis, Chambers, Holding og Mustafi til at se bedre ud end de er, så vi også kan spille forsvar.
:lol:
Ja, det bliver voldsomt spændende..

Jeg er mest nærvøs for om vi kan lukke sammen i forsvaret med Lichtsteiner og Sokratis. Har ikke meget fidus til Mustafi og Chambers, men sidstnævnte kan måske blive bedre.

Det vil være en sejr at holde Top-4 holdene fra at lave mange chancer mod os og forhåbentlig starter det godt mod City... :o
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Aug. 2018 8:36

Frankster wrote:
16. Jan. 2018 16:59
Hermed min prio - vi har pengene, og der skal ske noget.
Priser er mine gæt.

Aubu (55 mio)
Harry Maguire (35 mio)
Mahrez (55 mio)
Malcom (45 mio)
Jorginho (Napoli) (45 mio)
Lemar (70 mio)
Jakob Jankto (udinese) 35 mio
Lige for at følge op på nogle af spillerne..

Maguire til United.
Mahrez til City.
Malcom til Barcelona.
Jorginho til City.
Lemar til Atletico Madrid.
Jankto til Sampdoria (lege)

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 28. Oct. 2018 16:36

Så røg vores flotte stime. Der er ingen tvivl om at stimen skal tilskrives vores potente offensiv og vores gode kondition. Men defensiven er godt nok sløj! Mustafi og lichsteiner er alt for langsomme, monreal og kolasinac er for meget skadede og holding mangler vel også fart. Det er både top fart og acceleration vi mangler men også lidt let på tå over for drible stærke spillere.

Så uden at kunne sætte et navn på, håber jeg vi er offensive i januar. Så må vi leje ham den unge græker ud og så hente en stopper og en back. Lichsteiner var i mine øjne et fint gamble,men han er for tung til PL. Dog tror jeg han kan give noget til cup turneringerne og hvis han holder hovedet højt generelt i omklædningsrummet

kallemalle
Normal Bruger

Post by kallemalle » 28. Oct. 2018 16:55

Hvis vi skal erstatte Ramsey med en kant spiller til sommer, så ser jeg kun plusser ved at hente Zaha fra Palace.

Han vil nok koste 500-600 mil. Men han har virkelig alt.

+ Han udfordre hele tiden, men ikke hovedløst som Sanchez til tider gjorde.
+ Han bor allerede i London
+ Lønnen vil sandsynligvis ikke være absurd høj
+ Vi mangler en teknisk stærk og udfordrende kantspiller med fart

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 28. Oct. 2018 20:28

kallemalle wrote:
28. Oct. 2018 16:55
Hvis vi skal erstatte Ramsey med en kant spiller til sommer, så ser jeg kun plusser ved at hente Zaha fra Palace.

Wilfred skrev engang på Twitter.

"Love is Arsenal"

https://mobile.twitter.com/wilfriedzaha ... 6151131136

Godt nok 6 år siden men alligevel..

kallemalle
Normal Bruger

Post by kallemalle » 28. Oct. 2018 21:00

peterdebel wrote:
28. Oct. 2018 20:28
kallemalle wrote:
28. Oct. 2018 16:55

Wilfred skrev engang på Twitter.

"Love is Arsenal"

https://mobile.twitter.com/wilfriedzaha ... 6151131136

Godt nok 6 år siden men alligevel..
Haha lækkert. Var jeg faktisk ikke klar over.
Han er PL proven over flere sæsoner - sign him!

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 29. Oct. 2018 9:52

cnissen wrote:
28. Oct. 2018 16:36
Så uden at kunne sætte et navn på, håber jeg vi er offensive i januar. Så må vi leje ham den unge græker ud og så hente en stopper og en back. Lichsteiner var i mine øjne et fint gamble,men han er for tung til PL. Dog tror jeg han kan give noget til cup turneringerne og hvis han holder hovedet højt generelt i omklædningsrummet
Helt enig. Jeg ser dog ingen grund til at leje Mavropanos ud, da jeg synes vi mangler noget bredde.

Hvis vi er seriøse omkring top 4, så skal vi simpelthen forstærke os defensivt i januar. Førstepriroritet er efter min mening klart en central forsvarsspiller, men det er svært at sætte navn på, hvem det kunne være. Vores defensiv har brug for et statement-signing á la van Dijk, men det er vist mere end urealistisk.

Derudover så jeg gerne, at vi hentede en venstre back ind, som skal tage over for Monreal på sigt.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 30. Oct. 2018 9:06

Niels Lønberg wrote:
29. Oct. 2018 9:52
cnissen wrote:
28. Oct. 2018 16:36
Derudover så jeg gerne, at vi hentede en venstre back ind, som skal tage over for Monreal på sigt.
Ikke bare på sigt, men gerne allerede nu. Det der med at spille midtbanespillere som backs, når Monreal er skadet, det er en dårlig vane, der hænger ved fra Wenger-tiden.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 31. Oct. 2018 7:25

Jeg er helt enig. Jeg tror bare ikke det kommer til at ske i januarvinduet, og det centrale forsvar er stadig min førsteprioritet, hvis man altså skal vælge.

Det vil være optimalt med en ny ung venstreback allerede på nuværende tidspunkt, da Kolašinac er konstant skadet, og faktisk heller kan ikke finde ud af at forsvare. Men med 'på sigt' tænker jeg en erstatning for Monreal, som snart bliver 33 og har kontraktudløb i 2019.

Jeg er yderst tilfreds med Monreal, og han har leveret utroligt stabilt over de seneste mange sæsoner. Han er uden tvivl en af de første spillere på holdkortet hver gang, hvis han er klar. Men allerede denne sæson har vi været nødt til at bruge ham i "ligegyldige" kampe i Europa League og Liga Cuppen. Og som du selv nævner, så er det ikke særlig optimalt, at spille med Xhaka som venstre back.

Jeg tror dog, at vores executive team kigger på truppen, og tænker, at vi bør kunne klare os med Monreal, Kolašinac og Maitland-Niles indtil sommervinduet. Men jeg håber dog jeg tager fejl.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 6. Nov. 2018 15:53

Så gerne vi gik efter enten Ferland Mendy fra Lyon eller Kieran Tierney fra Celtic til venstrebacken. To unge spillere der ville gå stå lidt i lære under Nacho. Men den næste store sig ind SKAL være en centerforsvar der skal være den klarer førstevalg. Kunne både være en Koulibaly fra Napoli eller allerhelst en spiller som Kimpembe fra PSG.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 8. Nov. 2018 17:56

Nico_gooner wrote:
6. Nov. 2018 15:53
Så gerne vi gik efter enten Ferland Mendy fra Lyon eller Kieran Tierney fra Celtic til venstrebacken. To unge spillere der ville gå stå lidt i lære under Nacho. Men den næste store sig ind SKAL være en centerforsvar der skal være den klarer førstevalg. Kunne både være en Koulibaly fra Napoli eller allerhelst en spiller som Kimpembe fra PSG.
Kender ikke rigtig de to, og bliver de ikke også svære at lokke til?

Til gengæld smider jeg gerne Matthijs de Ligt i puljen. Han har nogle koncentrationssvigt en gang i mellem, men hans lederegenskaber er outstanding og så er han - suprise - sublim på bolden. Han minder egentlig meget om Sergio Ramos i de yngre dage og Daniel Agger. Jeg tror han skal hentes snart, for ellers spiller han i Barcelona eller City.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Nov. 2018 0:27

ajakob wrote:
8. Nov. 2018 17:56
Nico_gooner wrote:
6. Nov. 2018 15:53
Kender ikke rigtig de to, og bliver de ikke også svære at lokke til?

Til gengæld smider jeg gerne Matthijs de Ligt i puljen. Han har nogle koncentrationssvigt en gang i mellem, men hans lederegenskaber er outstanding og så er han - suprise - sublim på bolden. Han minder egentlig meget om Sergio Ramos i de yngre dage og Daniel Agger. Jeg tror han skal hentes snart, for ellers spiller han i Barcelona eller City.
Spændende gut!

Kike Marin fra Twitter, som var en af de første til at bekræfte at vi var langt i forhandlingerne med Aubameyang, skriver at vi er en ud af flere klubber i PL som jagter den høje 18-årige gut.
Rart nok og nu ser det næsten ud til at Julio Pleguezuelo har overhalet Bielik som det næste talent i midterforsvaret.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Nov. 2018 7:32

Selvom undertegnede rater Danny højt, så er det nok spørgsmålet om han kommer tilbage til topform igen efter sin skade, så vi skal måske til at se på en angriber, selvom vi har Nketiah stående i kulissen.

Arsenalgogo
Normal Bruger

Post by Arsenalgogo » 10. Nov. 2018 11:40

Med skaden til welbz burde vi sprænge boksen og hente Zaha, eller pepe i Lille.

Alternativt leje dembele resten af sæsonen, med en option på køb. En fremragende kant ville gøre så vi kan bruge auba og Laca som St.

Post Reply