Ønsketråden

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
AWG
Normal Bruger

Re: Ønsketråden

Post by AWG » 17. Feb. 2018 14:05

Har ikke fulgt tæt med omkring Ndidi, men er han ikke teknisk for dårlig til Arsenal?

Coq har sandet han ikke kunne få succes i Arsenal udelukkende pga. hans evner til at aflevere og være kreativ.

Med Wenger som træner det en Busquets type vi skal bruge. Weigl fra Dortmund?

En cm der kan ligge lidt dybt er vores absolutte ønske! Udover dette ligner Kos og Cech som nogen der skal erstattes, men på den anden siden virker det også til Wenger gør alt sin taktik for at udætte disse spillere, desværre.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 22. Feb. 2018 20:29

Men vi skal allerede scoute nu..Vinduet lukker 9. August.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 23. Feb. 2018 14:06

AWG wrote:
17. Feb. 2018 14:05
Har ikke fulgt tæt med omkring Ndidi, men er han ikke teknisk for dårlig til Arsenal?

Coq har sandet han ikke kunne få succes i Arsenal udelukkende pga. hans evner til at aflevere og være kreativ.

Med Wenger som træner det en Busquets type vi skal bruge. Weigl fra Dortmund?

En cm der kan ligge lidt dybt er vores absolutte ønske! Udover dette ligner Kos og Cech som nogen der skal erstattes, men på den anden siden virker det også til Wenger gør alt sin taktik for at udætte disse spillere, desværre.
Andre Gomes kommer formentlig i overskud i Barcelona. På grund af Busquets har han netop ikke fået lov at spille den position, der ifølge mange passer ham bedst. Der er dog en vis risiko for, at han er Xhaka version 2.0.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 16. Apr. 2018 18:13

Årets spiller i næstbedste række er kun 17 år.. :shock:

Lad os nu få fat på ham før Sperz, Klopp og andre, og vise vi stadig kan lidt på transfermarkedet..

http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-04-16- ... -historien

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 26. Apr. 2018 21:59

Kan godt forstå hypen omkring Oblak.

Hold da fest hvor han lige piller bolden som ellers var på vej i mål, da vi møder Atletico i EL..

Get In!

Desværre er prisen ifølge Atletico..€100m (£88m)
Set i lyset af at Verdens Dyreste Målmand lige pt. koster.£34.7m

Og så køb 2 nye CB, sammen med en målmand

Hverken Kos eller Mustafi er gode nok..

De forstår altid at fucke et eller andet op, så modstanderen scorer..

Miki
Normal Bruger

Post by Miki » 25. May. 2018 22:22

Er her slet ingen transferønsker længere, eller poster man dem et andet sted end i dette forum? :shock:

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 25. May. 2018 22:37

Miki wrote:
25. May. 2018 22:22
Er her slet ingen transferønsker længere, eller poster man dem et andet sted end i dette forum? :shock:
Desværre kommer folk med en masse forslag på et andet medie. Som når der er spilles Livekampe..osv.

Jeg håber ikke det betyder at forum med tiden går ned..

Men Oblak er nævnt...og ajacob kommer også med emner

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 26. May. 2018 9:32

Der går også rygter om Dembele (Barca) på lån. Til at starte med studsede jeg over lån, fordi jeg ikke mener en klub som Arsenal bør låne spillere. Men jeg er ret fascineret over denne, samt Lichtsteiner linket. Fordi jeg synes det potentielt kan vise en ret intelligent måde at navigere på et marked, hvor man kun har 50m (+20m har jeg hørt flere steder) til at fylde hullerne på et hold med flere huller end penge.

Højre back og fløj ER huller, men ikke på niveau med de åbenlyse. Ved at dække med en fri transfer og et lån, så sikrer du de huller for nu og kan så bruge de 70m på de væsentligste pladser.

Hvis nu man gjorde således:
Koulibaly 50m
Leno 20m
Lichtsteiner 0
Dembele lån

Solgte for 65m blandt nedenstående, jeg er ligeglad hvem, men selvfølgelig hvis du sælger Welbeck og Lucas så lad være at sælge Iwobi.
Iwobi
Welbeck
Elneny
Holding
Chambers
Mustafi
Lucas

Der giver plads til at tilføje fx:
Seri 35m
Caglar Soyunco 30m

Arsenals hold 2018/2019
Leno
Bellerin - Soyunco - Koulibaly - Monreal
Seri - Ramsey
Mkhi - Øzil - Dembele
Aubameyang

Reserveholdet:
Cech
Lichtsteiner - mustafi (?) - Kos - Kolasinac
Xhaka - Wilshere
Iwobi/Welbeck/Lucas/Nelson/etc
Laca

Miki
Normal Bruger

Post by Miki » 26. May. 2018 10:34

Dennis--G wrote:
26. May. 2018 9:32
Hvis nu man gjorde således:
Koulibaly 50m
Leno 20m
Lichtsteiner 0
Dembele lån
Jeg er enig med dig i, at Arsenal mangler en ny førsteholdsmålmand, minimum én centerback og en kantspiller. Hvis man derudover forstærker sig på andre pladser, hvad enten de er til startopstillingen eller som reserve, så ville det bare være et plus.

Til målmandsposten er jeg egentlig åben for alt, så længe man bare giver en ny mand chancen, så brokker jeg mig ikke.

Det er klart, at drømmescenariet ville være en verden, hvor der var penge nok til, at man kunne dække sig ind på alle pladser, også havde det jo været oplagt at gå efter Jan Oblak, men sådan er det jo bare ikke.

Donnarumma har vist svært ved at finde sig til rette i Milan, eller jeg bliver i hvert fald ved med at læse nyheder om utilfreds ledelse og fans. Hvad ville i sige til et indkøb af ham?

I italien er der også andre modne målmænd, som måske kunne være interessante, men som jeg ikke har det store kendskab til.

Thomas Strakosha og Mattia Perin, hvor sidst nævnte bliver rygtet til Juventus.

Derudover har både Sergio Rico, Bernd Leno og Jack Butland været nævnt som mulige afløsere for Cech.

I Frankrig kunne man kunne efter Areola og Lafont, og i Tyskland er de nyeste emner Pavlenka og Casteels.

Som nævnt oven for, så har jeg ikke det store kendskab til nogle af de nævnte målmænd, men jeg tog glædeligt i mod et hvilket som helst forsøg på at forstærke målmandsposten.

Miki
Normal Bruger

Post by Miki » 26. May. 2018 10:44

Dennis--G wrote:
Der går også rygter om Dembele (Barca) på lån. Til at starte med studsede jeg over lån, fordi jeg ikke mener en klub som Arsenal bør låne spillere. Men jeg er ret fascineret over denne, samt Lichtsteiner linket. Fordi jeg synes det potentielt kan vise en ret intelligent måde at navigere på et marked, hvor man kun har 50m (+20m har jeg hørt flere steder) til at fylde hullerne på et hold med flere huller end penge.
Jeg er meget enig i din holdning til at anskaffe sig Dembele fra Barcelona og med Griezmann på vej ind på Dembeles plads i Barcelona, så er det jo ikke utænkeligt, at han er mulig at anskaffe sig. Jeg synes dog kun, at en låneaftale er noget værd, hvis den også indeholder en frikøbsklausul, som er mulig at betale og jeg kunne forestille mig, at Barcelona nok var mere interesseret i et salg af Dembele end en låne aftale, da det økonomisk ville udligne en god del af Griezmann-handlen.

Jeg tænkte også, at med ansættelsen af Emery, den delvis tyske ledelse og en god portion tysktalende spillere i truppen, at det var sandsynligt med at indkøb af Draxler. Han har uden tvivl kvaliteterne, og mon ikke, at han efterhånden også har modenheden til at få mere ud af det? Måske i kombination med Özil, Mhiki og Auba?

Jeg synes, at det ville give mening, hvis man blev ved med udvidelsen af den "tyske koloni", og dermed ville et indkøb af Draxler passe mig fint, selvom jeg ikke tidligere har været tilhænger af ham som et indkøb.

Personaligt, så synes jeg, at det var en skandale, at Arsenal ikke fik Martial i bytte for Alexis, og der går rygter om, at han stadig ikke er en særlig stor del af Mourinhos United. Det var en mand, som jeg ville købe anyday!

Miki
Normal Bruger

Post by Miki » 26. May. 2018 10:52

Dennis--G wrote:
Højre back og fløj ER huller, men ikke på niveau med de åbenlyse. Ved at dække med en fri transfer og et lån, så sikrer du de huller for nu og kan så bruge de 70m på de væsentligste pladser.
Som jeg skrev inde på rygtebørsen, så har jeg intet imod et indkøb af en backup til Bellerin, men jeg har svært ved at se, hvad Arsenal på banen får ud af at købe en en spiller på 34.

"Jeg er vild med ideen om, at "købe" en backup/konkurrent til Bellerin, men jeg synes at Lichsteiner er for gammel, selvom han bringer god erfaring og lederskab. Hvor jeg ser Lichtsteiner som en backup til Bellerin, så havde jeg hellere set, at man investerede i en konkurrent, som kunne holde Bellerin til ilden. I den kategori tænker jeg, at man kunne have kigget nærmere på Achraf Hakimi fra Real Madrid, som vist løber af kontrakt nu her til sommer."

Jeg ville, stort set altid, hellere købe en ung og uprøvet spiller end jeg ville købe en spiller, som var over the hill. Arsenal for mig, er en historie om unge spillere, som får chancen for at spille "flot" fodbold. (Eller unge spillere, som får debut mod nogle af verdens bedste hold, hvor de bliver savet over og taberne kampe med tenniscifre, :oops: )

Rambo16
Arsenal Danmark medlem

Post by Rambo16 » 29. May. 2018 14:30

Lidt surt at pool ender ud med Fabinho og Keita til midtbanen. Solide købe begge to, nogle jeg synes arsenal godt kunne have været gået efter
Cesc Fabregas

20/4/11 '' I will never sign for another English club like Torres'

12/06/14 '' Cesc Fabregas has signed for Chelsea''

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 30. May. 2018 13:09

Rambo16 wrote:
29. May. 2018 14:30
Lidt surt at pool ender ud med Fabinho og Keita til midtbanen. Solide købe begge to, nogle jeg synes arsenal godt kunne have været gået efter
Ja, jeg tror Liverpool bliver svære at have med at gøre kommende sæson.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 30. May. 2018 21:16

Vi skal snart opprioritere vores søgen efter en ny nr. 1. Cech's form er kraftigt nedadgående..

Nu er Leno blevet nævnt tidligere, men hvad med Lyons keeper, 27 årige Anthony Lopes?

Ved godt at Portugal ikke er et land med så stolte keepertraditioner som Tyskland, Italien osv. men Lopez, 1,84 m. har holdt målet rent i 18 ud af 48 kampe og kendt for gode refleksredninger tæt på stregen og med 3,1 redning pr. kamp er det bedre end Cech sidste sæson (2,5)

Edit: Lopez er født i Frankrig af portugisiske forældre og taler således fransk flydende.

Hans kontrakt løber til 30.6.2020..

Vi har selvfølgelig også Emiliano Martinez som netop har forlænget med Puma, så det bliver spændende at se om vi får 2 nye keepere til sommer hvis det bliver afsked med både Cech OG Ospina...?

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 7. Jun. 2018 22:40

Rambo16 wrote:
29. May. 2018 14:30
Lige for at runde Beatles-byen.

Emre Can skifter 4 år til Juventus

Liverpool henter så Keita og..Fekir i Lyon.. :shock:

Voldsom midtbane..

Fekir-Firminho-Salah
Keita
Henderson-Fabinho

Rygter siger at de også henter Shaqiri.

God bænkplads til Ox og Mané. Gad vide om de kommer længere end dertil..?

Post Reply