Unai Emery

Diskussion om klubben og generelt alt der vedrører eller omhandler Arsenal FC. Her er der lagt op til den mere seriøse debat om Arsenal FC.

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: Unai Emery

Post by peterdebel » 20. Nov. 2019 8:28

Hmmm..

Vores naboer handler hurtigt og snupper Mourinho :|

Det kan godt være at Mou er en usympatisk mand, men hans resultater tæller for sig selv..

Vi må håbe Emery kan forbedre sig for man må tage hatten af for at vores naboer reagerer så hurtigt når resultaterne ikke går deres vej. Noget vores bestyrelse måske kunne lære lidt af..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

IpswichHorse
Normal Bruger

Post by IpswichHorse » 20. Nov. 2019 18:03

Så for satan! Lad os for signet Pochettino i en fart!

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 21. Nov. 2019 20:53

Lige læst interview fra Arsenal.com.
https://www.arsenal.com/news/xhaka-feel ... -come-back
For mig lyder det som om, at Xhaka er på vej ind i varmen igen. Meget hurtigt efter Emery ikke var sikker på, om Xhaka ville spille for Arsenal igen. Når jeg læser det igennem, så virker det for mig, at spilleren er vigtigere end holdet og fans. Nærmest som om, at Xhaka skal “reddes”. Hvis Xhaka spiller frygter jeg, at vil koste Torreira pladsen. Torreira gjorde det senest godt på 6’eren for Uruguay. Hvis det holder stik, så forsvinder Torreira nok helt ud af klubben.
Hvis Emery laver det stunt, så har jeg tabt alt for ham. Og hans mandskabspleje vil være noget af det værste jeg har oplevet - Özil (incl. min egen “karriere”).
Men håber virkelig ikke Emery starter Xhaka

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 21. Nov. 2019 23:15

IpswichHorse wrote:
20. Nov. 2019 18:03
Hep!
Det kan der ikke være to meninger om. Hvis det kan lade sig gøre, så er det bare med at bide på.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 23. Nov. 2019 19:57

Kejser wrote:
21. Nov. 2019 23:15
IpswichHorse wrote:
Hep!
Det kan der ikke være to meninger om. Hvis det kan lade sig gøre, så er det bare med at bide på.
Mja'e..Husk på at Porch havde tiden og, talenterne som Kane og Christian, at arbejde med og hvor meget opnåede han med klubben?

Men der er klart at hvis vi ikke kommer med i Champions League til sommer, så vil det være uklogt at forlænge kontrakten med et yderligere år.

Det bør selv Josh kunne indse.
Last edited by peterdebel on 23. Nov. 2019 20:01, edited 1 time in total.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 23. Nov. 2019 19:59

peterdebel wrote:
23. Nov. 2019 19:57
Kejser wrote:
IpswichHorse wrote:
Hep!
Mja'e..Husk på at Porch havde tiden og, talenterne som Kane og Christian, at arbejde med og hvor meget opnåede han med klubben?
Han flyttede klubben fra top 7-8 til top 3.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 23. Nov. 2019 20:06

Kejser wrote:
23. Nov. 2019 19:59
peterdebel wrote:
23. Nov. 2019 19:57
Kejser wrote:

Hep!
Han flyttede klubben fra top 7-8 til top 3.
Hvis vi kan lave en forhåndsaftale for lige at se hvordan Emery klarer det indtil sommer, men Porchettino sidder næppe og venter med telefonen..og ja, nogle gange skal man handle hurtigt. Det har vores aldrende bestyrelse dog aldrig været vandt til..

Barcelona kigger også efter ny træner,så vi skal være hurtige, hvis...

Årtiets største fejl af klubben var, at hænge ved Wenger og ikke gøre nok for at få fat i Klopp..

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 26. Nov. 2019 18:41

Det bliver jo langt dyrere at have ham indtil sommer hvis vi misser CL næste år.. Kom nu igang!!! :|

https://metro.co.uk/2019/11/26/sacking- ... wsnow-feed

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 28. Nov. 2019 20:28

Gad vide om det er Unai´s sidste kamp vi skal se i aften.

Tror tilskuerne har stor betydning idag, og deres reaktion vil blive bemærket. Er der meget kritisk stemning og buen/ halvtomt, så tror jeg det er slut, uanset resultatet. En anden afgørende faktor bliver spillernes indstilling og attitude... alle detaljer vil blive fanget og tolket på idag.

Kikser det i aften, tror jeg han ryger imorgen og Freddy tager over til en ny er klar. Det virker som om man er igang med at undersøge muligheden for ny træner, spørgsmålet er nok bare hvem og hvor hurtigt det kan komme i stand.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 28. Nov. 2019 20:33

Paddy wrote:
28. Nov. 2019 20:28

Tror tilskuerne har stor betydning idag, og deres reaktion vil blive bemærket. Er der meget kritisk stemning og buen/ halvtomt, så tror jeg det er slut, uanset resultatet. En anden afgørende faktor bliver spillernes indstilling og attitude... alle detaljer vil blive fanget og tolket på idag.

Kikser det i aften, tror jeg han ryger imorgen og Freddy tager over til en ny er klar. Det virker som om man er igang med at undersøge muligheden for ny træner, spørgsmålet er nok bare hvem og hvor hurtigt det kan komme i stand.
Håber du har ret!
Image

Jan BRX

Post by Jan BRX » 28. Nov. 2019 21:59

levinas wrote:
28. Nov. 2019 20:33
Paddy wrote:
28. Nov. 2019 20:28

Håber du har ret!
Fans husker sejre, ikke selvmål. Så en sejr forlænger (desværre) hans “levetid”i Arsenal.
Officielt 49000 tilskuere, nok nærmere 30000.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 29. Nov. 2019 0:42

Normalt rimelig respekteret Sky melder at vores bestyrelse er hasteindkaldt til et møde i morgen fredag, for at drøfte klubbens og holdets nuværende form..

Kender dog hverken tid eller sted og om der evt. vil komme en lækket udmelding om mødet til pressen..

Kan godt se Emerys idé med konstant presspil, men hvis der ikke er en ordentlig taktik og, vigtigere, hvis spillerne samlet og hver enkelt ikke forstår evnen til at udføre den, så vi kontinuerligt kan få point, og få en frygtindgydende taktik overfor vores modstandere, så bliver et op ad bakke.

Image

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 29. Nov. 2019 1:36

peterdebel wrote:
29. Nov. 2019 0:42
Normalt rimelig respekteret Sky melder at vores bestyrelse er hasteindkaldt til et møde i morgen fredag, for at drøfte klubbens og holdets nuværende form..

Kender dog hverken tid eller sted og om der evt. vil komme en lækket udmelding om mødet til pressen..

Kan godt se Emerys idé med konstant presspil, men hvis der ikke er en ordentlig taktik og, vigtigere, hvis spillerne samlet og hver enkelt ikke forstår evnen til at udføre den, så vi kontinuerligt kan få point, og få en frygtindgydende taktik overfor vores modstandere, så bliver et op ad bakke.

Image
Det hastemøde kan jeg intet finde om? Heller ikke på Sky Sports' hjemmeside? :?:

Jan BRX

Post by Jan BRX » 29. Nov. 2019 8:15

Her er link https://www.skysports.com/football/news ... s-in-seven

Melder dog ikke rigtigt ud, om fyring af Emery. Bliver måske en gang uld-i-mund. Tror ikke ledelsen har kugler til svære beslutninger. Tung; jeg mener den burde være nem. Farvel og tak Unai

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 29. Nov. 2019 8:38

Jan BRX wrote:
29. Nov. 2019 8:15
Her er link https://www.skysports.com/football/news ... s-in-seven

Melder dog ikke rigtigt ud, om fyring af Emery. Bliver måske en gang uld-i-mund. Tror ikke ledelsen har kugler til svære beslutninger. Tung; jeg mener den burde være nem. Farvel og tak Unai
Han skal jo ud nu... nu er det jo ikke kun synd for os fans, klubben og spillerne! Men at trække mennesket Unai gennem mere af det her... er jo næsten et overgreb.

Jeg kan ikke komme på 3 gode grunde til han skulle være på sidelinjen i weekenden. Få det nu gjort pænt og ordentligt i dag og med respekt. Giv Freddie og Per kampen i weekenden (hvis en ny ikk er klar) og få så fundet afløseren snarest.

Det her vi er vidne til nu er jo en ydmygelse og der er intet fremgang eller udvikling... han har tabt spilerne, udskiftningerne/ taktikken og fans.

Post Reply