Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Gabe
Site Moderator

Re: Rygtebørsen

Post by Gabe » 14. May. 2019 23:57

Mr. Wenger wrote:
14. May. 2019 21:18
David Ornstein on #AFC:
-Not the most spectacular window
-Budget without CL is £40m
-Targets identified (youth & experience) and talks underway
-Priorities CB, B2B, wide attacker.
-Secondary targets LB, RB, ST.
-#AFC adamant they won’t breach FFP
Ja lyder da ikke videre opløftende. Hvor stor forskel gør de to turneringer lige? EL har jo nærmest den samme TV dækning for et hold som os?

https://arseblog.news/2019/05/full-tran ... fer-plans/

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 15. May. 2019 13:22

Kender jeg min klub ret, så sælges enten Aubameyang eller Lacazette. Ramsey bliver ikke erstattet. Og forsvaret bliver tilføjet en spiller som er scoutet som værende world class på baggrund af nogle tal. Præcis som Mustafi blev det i sin tid.

Been in the game, for a long time 8) prove me wrong, please.
Image

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 16. May. 2019 19:02

Så Zaha skal simpelthen være dyrere end både Lacazette eller Aubameyang. :lol: :mrgreen:
Så har man da vist hørt det med. Gav vi ikke kun 70 mio Euro for Aubameyang?

https://metro.co.uk/2019/05/16/crystal- ... a-9578929/

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 17. May. 2019 5:48

Gabe wrote:
16. May. 2019 19:02
Så Zaha skal simpelthen være dyrere end både Lacazette eller Aubameyang. :lol: :mrgreen:

Nej tak til Zaha hvis det er prisen. Han har været god i Palace, men er stadig i tvivl om han er bedst som en stor stjerne i en lille klub. Ved ikke helt om han kan leve med at stå i skyggen af større navne som Laca, Auba og Özil.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 18. May. 2019 12:26

Nico_gooner wrote:
17. May. 2019 5:48
Gabe wrote:

Nej tak til Zaha hvis det er prisen. Han har været god i Palace, men er stadig i tvivl om han er bedst som en stor stjerne i en lille klub. Ved ikke helt om han kan leve med at stå i skyggen af større navne som Laca, Auba og Özil.
Helt enig. Jeg synes ikke han er mere en 30 mio pund værd. I stedet skulle vi gå efter ham her. Han virker jo som en No Brainer.. :mrgreen:
Hvorfor rygtes vi ikke med ham?

https://www.youtube.com/watch?v=ikp8LMP ... ture=share

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 18. May. 2019 12:41

Gabe wrote:
18. May. 2019 12:26
Nico_gooner wrote:
Gabe wrote:

Helt enig. Jeg synes ikke han er mere en 30 mio pund værd. I stedet skulle vi gå efter ham her. Han virker jo som en No Brainer.. :mrgreen:

Må lige sige at det burde være ulovligt at poste noget med Mr Dt, hold kæft en klovn!!
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 18. May. 2019 15:09

Unai Emery spotted at #LevanteAtleti. The Sun reported a few days ago that #AFC are considering a move for Atletico’s midfielder Thomas Partey.

Så kan man syntes om det hvad man vil.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 18. May. 2019 15:30

Black Superman wrote:
18. May. 2019 15:09
Unai Emery spotted at #LevanteAtleti. The Sun reported a few days ago that #AFC are considering a move for Atletico’s midfielder Thomas Partey.

Den skulle være god nok.

Image

Måske Felipe Luis eller Godin?
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 18. May. 2019 15:50

peterdebel wrote:
18. May. 2019 15:30
Black Superman wrote:
18. May. 2019 15:09

Den skulle være god nok.

Image

Måske Felipe Luis eller Godin?
Godin er allerede hos Inter

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 18. May. 2019 17:20

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 18. May. 2019 18:06

Black Superman wrote:
18. May. 2019 12:41
Gabe wrote:
18. May. 2019 12:26
Nico_gooner wrote:

Må lige sige at det burde være ulovligt at poste noget med Mr Dt, hold kæft en klovn!!
Jeg viste ikke vi havde et YouTube politi herinde. Er du herinde som politiinspektør? :mrgreen: :lol:

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 19. May. 2019 14:35

Der er masser af fine muligheder for wide attackers. Zaha er for dyr og ikke meget bedre, hvis overhovedet, end de andre. Ziyech, Sanchez, Pepe burde være mere oplagte.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 19. May. 2019 20:59

Kejser wrote:
19. May. 2019 14:35
Der er masser af fine muligheder for wide attackers. Zaha er for dyr og ikke meget bedre, hvis overhovedet, end de andre. Ziyech, Sanchez, Pepe burde være mere oplagte.
Marokkanske Ziyech fra Ajax skulle have udtalt til Justin Kluviert i '17, at "Altså, jeg har to klubber. Det er Arsenal og Barcelona. Det er min ultimative drøm" som vidst blev opsnappet af Ajax Tv. Kontrakten er dog til sommeren '21.

Omkring 13 millioner € er han vurderet til og skulle vidst have en meget lav frikøbsklausul...?
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 20. May. 2019 9:05

peterdebel wrote:
19. May. 2019 20:59
Kejser wrote:
19. May. 2019 14:35
Marokkanske Ziyech fra Ajax skulle have udtalt til Justin Kluviert i '17, at "Altså, jeg har to klubber. Det er Arsenal og Barcelona. Det er min ultimative drøm" som vidst blev opsnappet af Ajax Tv. Kontrakten er dog til sommeren '21.

Omkring 13 millioner € er han vurderet til og skulle vidst have en meget lav frikøbsklausul...?
100m £ er jo helt gak for Zaha! Ingen tvivl om det.. Men han ville godt nok pynte, både med fysik, flair og fart. Vi mangler virkeligt nogle spillere, der som Lacazette godt kan finde ud af at spille videre efter at have modtaget kontakt. Og så er Zaha PL proven. Det er ikke et argument alle giver lige meget for - men det har altså en del at sige..
Men det er også en fair pointe at sætte spørgsmålstegn ved hvorvidt han er bedst som stor stjerne i mindre klub. Jeg frygter ikke så meget det med at indordne sig bag Laca og Auba - de skal nok blive gode venner. Jeg tænker mere om han får den plads på banen han har brug for. Som han spiller nu har han jo en del frihed - fordi mange andre på holdet arbejder knald hårdt bagud. Altså i mange kampe har han jo ligget som angriber.

Ift Ziyech, så er det spændende om det passer med frikøbs klausulen.. Han har været rygtet en del til Liverpool, men ærligt talt, så bør vi være mere attraktive end de er for ham.
Hos Liverpool ville han jo få en rolle som den Shaqiri har haft i år, altså få kampe hist og her og forsøge at ændre kampene. I Arsenal ville han kunne spille lige så meget som han har gjort i Ajax og det er ikke umuligt at han kunne blive en af dem man laver det kommende generationsskifte omkring..
Jeg tror dog han bliver dyr i lønning og signon hvis det passer med den frikøbs.

Skulle man forsøge sig med endnu et afdanket røvhul på højrebacken? Denne gang med lidt mere flair:
https://www.plbold.dk/nyhed/kan-hentes- ... ier-league

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 31. May. 2019 23:20

Hvad ville folk tænke om dette indkøb?

http://dailycannon.com/2019/05/arsenal- ... s-meunier/

Post Reply