Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Nico_gooner
Normal Bruger

Re: Rygtebørsen

Post by Nico_gooner » 5. Jan. 2019 15:09

Gabe wrote:
5. Jan. 2019 10:29
Hvem er han og hvad kan han - hvis han da overhovedet kan noget? :mrgreen:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... -Barcelona
Ved hvem han er men så heller ikke meget mere end det. Husker der var en del hype omkring ham da han spillede i Villarreal, derfor hentede Barca ham også hjem igen. Men har tydeligvis ikke formået at slå igennem siden. De rygter jeg kan læse på Twitter veksler mellem et lån med købsoption eller et køb. Emery kender ham fra deres fælles tid i Sevilla, så kunne forestille mig det er en spiller han har peget på. Hvis vi lejer ham indtil sommer og så ser om han kan bruges, så siger lad os gøre det.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 6. Jan. 2019 19:15

Simpelthen grotesk, at vi står til at låne en spiller som D. Suarez. Han er sikkert god, og vil formentlig forstærke os, men vi har så mange problemer på banen, at det er at pisse på fansene, at vi som verdens sjette rigeste klub, skal leve med at leje spillere, der ikke er i nærheden af den øverste hylde.

Få nu Stan Kroenke ud af den her klub.
Image

phra
Normal Bruger

Post by phra » 6. Jan. 2019 19:55

Det er i det mindste en opgradering..
fra Kim K til D Suarez.

Jeg tror også, at det skal med, at januar vinduet er en svær størrelse.

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 6. Jan. 2019 21:35

AndersArsenal wrote:
6. Jan. 2019 19:15
Simpelthen grotesk, at vi står til at låne en spiller som D. Suarez. Han er sikkert god, og vil formentlig forstærke os, men vi har så mange problemer på banen, at det er at pisse på fansene, at vi som verdens sjette rigeste klub, skal leve med at leje spillere, der ikke er i nærheden af den øverste hylde.

Få nu Stan Kroenke ud af den her klub.
Hvis det er et lån resten af sæsonen med mulighed for køb til sommer, så syntes jeg det er en god aftale! Vi får mulighed for at se ham an og se om han kan falde til og passer ind, Emery kender ham fra tidligere og imponerer han, så køber vi, og flopper han så, sender vi ham bare retur og det har ikke kostet så meget. For mig er det klogt købmandskab? Og der er meget at vinde.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 6. Jan. 2019 21:45

Lidt spændende læsning om vores måske kommende midtbanespiller, jeg er ikke oppe at køre over ham. Men vi er kendt for at lave geniale transfers med Barcelona. Vi har vel sjældent laver et dårligt køb derfra? 8)
Lad os give det et skud og tror vi køber ham med det samme.
https://metro.co.uk/2019/01/06/why-unai ... l-8314243/

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 7. Jan. 2019 10:51

Gabe wrote:
6. Jan. 2019 21:45
Lidt spændende læsning om vores måske kommende midtbanespiller, jeg er ikke oppe at køre over ham. Men vi er kendt for at lave geniale transfers med Barcelona. Vi har vel sjældent laver et dårligt køb derfra? 8)
Virker som en mærkelig signing synes jeg. Er han markant bedre end hvad vi har? Er der stort potentiale for profit? Kan han bidrage med det samme - hvilket vel må være vigtigt med sådan en januar-signing? Jeg synes der er stor usikkerhed om alle tre spørgsmål. Håber virkelig ikke at vi panikker, og at hvis vi køber, så er det ud fra en langsigtet strategi.

Måske passer han bare godt ind i Emery-bold?

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 7. Jan. 2019 17:52

Gabe wrote:
Barcelona vil holde fast i ham "med næb og klør".
De ønsker ikke at endnu et talent går tabt.

https://www.plbold.dk/nyhed/barcelona-b ... il-arsenal
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 8. Jan. 2019 6:23

Denis Suarez spillede både på højre og venstrefløj for Sevilla under Emery og har kun spillet i 17 minutter denne sæson for Barcelona.. :?

Sproget vil ikke blive et problem da spilleren før har været i England hos City.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 8. Jan. 2019 13:13

Så useriøst et transfervindue so far. Ikke overraskende dog. Vi står til at miste Ramsey. Özil er et kæmpe spørgsmålstegn. Og vi bliver rygtet med absolut nada. Der er så meget at tage fat på. Frustrerende.
Image

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 8. Jan. 2019 13:27

FAXE wrote:
7. Jan. 2019 10:51
Gabe wrote:
Virker som en mærkelig signing synes jeg. Er han markant bedre end hvad vi har? Er der stort potentiale for profit? Kan han bidrage med det samme - hvilket vel må være vigtigt med sådan en januar-signing? Jeg synes der er stor usikkerhed om alle tre spørgsmål. Håber virkelig ikke at vi panikker, og at hvis vi køber, så er det ud fra en langsigtet strategi.

Måske passer han bare godt ind i Emery-bold?
Jamen det kan sagtens være. Det er da klart at han ikke hverken har en stor statistik eller bevist noget i en topklub. Men det kan man selvfølgelig heller ikke regne med for en bredespiller for 20 mio euro. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke går efter James R eller Douglas Costa som også ville kunne købes relativt billigt.?
Men det er klart at vi mangler en dygtig CB - bare se hvad Liverpool pludselig er blevet til med et klasse køb. Vi har ingen CB som er værdig på Arsenals hold pt.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 8. Jan. 2019 19:04

Hvorfor har vi begrænsede midler? Har jeg svært ved at forstå?

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... s-13830048

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 8. Jan. 2019 20:06

Gabe wrote:
8. Jan. 2019 19:04

Fordi vi har en ejer der de sidste 10 år ikke at skudt så meget som en eneste krone ind i forretningen. Vi er en af de hold i Premier League der har de højeste lønninger, vores lønbudget er jo sat efter at vi spiller i Champions League. Men nu har vi i to år været ude af det fine selskab, og det må kunne mærkes på bundlinjen. Der er bestemt penge der kunne bruges, men det ville betyde et underskud. Det vil Kroenke ikke acceptere, at det så kan betyde at vi ikke kommer ind i Champions League. Hvilket er enormt vigtigt for at klubben både sportsligt, men i den grad også økonomisk. Så længe at det er den gamle Kroenke der bestemmer, så skal vi ikke forvente at der sker noget. Man kan kun håbe at hans søn Josh begynder at få mere indflydelse, da han efter sigende skulle være lidt mere interreseret i sportslig succes end sin far.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 8. Jan. 2019 23:24

Suarez vil passe bedst bag angriberne som den ene af 2'erne i en mulig 3-4-2-1 opstilling dog ikke god i forsvarsspillet.

Her en betragtning udefra:

https://www.football.london/arsenal-fc/ ... z-15647952

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 9. Jan. 2019 16:30

Nico_gooner wrote:
8. Jan. 2019 20:06
Gabe wrote:

Fordi vi har en ejer der de sidste 10 år ikke at skudt så meget som en eneste krone ind i forretningen. Vi er en af de hold i Premier League der har de højeste lønninger, vores lønbudget er jo sat efter at vi spiller i Champions League. Men nu har vi i to år været ude af det fine selskab, og det må kunne mærkes på bundlinjen. Der er bestemt penge der kunne bruges, men det ville betyde et underskud. Det vil Kroenke ikke acceptere, at det så kan betyde at vi ikke kommer ind i Champions League. Hvilket er enormt vigtigt for at klubben både sportsligt, men i den grad også økonomisk. Så længe at det er den gamle Kroenke der bestemmer, så skal vi ikke forvente at der sker noget. Man kan kun håbe at hans søn Josh begynder at få mere indflydelse, da han efter sigende skulle være lidt mere interreseret i sportslig succes end sin far.
Det kan jeg godt se. Selvfølgelig er det også grotesk. Men klubber som Real, Bayern eller Barca for vel heller ikke flere penge fra ejerne?
Dertil burde der da være penge i kassen til at købe en god spiller.
Vi er nu rygtet med både Denis Suarez og Yannick Carrasco. Men hvor bliver rygterne af ift en CB af. De to spillere skriger vores hold jo ikke efter. Men det gør det godt nok efter en der kan få Mustafi solgt.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 10. Jan. 2019 10:14

Gabe wrote:
9. Jan. 2019 16:30
Nico_gooner wrote:
8. Jan. 2019 20:06
Gabe wrote:

Det kan jeg godt se. Selvfølgelig er det også grotesk. Men klubber som Real, Bayern eller Barca for vel heller ikke flere penge fra ejerne?
Dertil burde der da være penge i kassen til at købe en god spiller.
Vi er nu rygtet med både Denis Suarez og Yannick Carrasco. Men hvor bliver rygterne af ift en CB af. De to spillere skriger vores hold jo ikke efter. Men det gør det godt nok efter en der kan få Mustafi solgt.

Fælles for de 3 klubber du nævner der er at de tjener mange flere penge via deres kommercielle aftaler. De har også alle 3 næste ingen gæld, hvorimod vi har en ret stor gæld fra byggeriet af Emirates. Så de har simpelthen mange flere penge at gøre med. Men vi har jo penge i kassen, men ledelsen vil ikke bruge dem af frygt for at få et underskud. Det er pisse frustrerende som fan at sidde og se åbenlyse huller i truppen der ikke bliver lukket.

Post Reply