Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
zabo
Normal Bruger

Re: Rygtebørsen

Post by zabo » 13. Jun. 2018 19:10

Jeg er stadig ikke helt overbevist over vores defensiv.
Jeg er glad for købet af Torreira og tror han bliver god for os, men Sokratis og Soyuncu er ikke helt den top-class vi har brug for - tiden må vise!

Men en midtbane med Xhaka - Torreira - Ramsey lyder lovende med Emerys planer om at presse.

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 13. Jun. 2018 19:22

Don Karnage wrote:
13. Jun. 2018 14:20
Super positive nyheder fra Ornstein.

Lichtensteiner
Lucas Toreirra
Sokratis
Bernd Leno

Ville være et flot vindue, der rammer vores største mangler.

“If Torreira were 1.8 metres tall, he would already cost €100million and would be considered among the strongest playmakers in the world,” Sampdoria coach Marco Giampaolo told Corriere dello Sport.“He can play it short or long, wins the ball back, restarts play and always seems to know where the ball will be. He’ll go to a big club that does not care so much about his stature.”
Intet sexet vindue, men et ufatteligt brugbart et af slagsen. En kantspiller oveni hatten kunne jeg godt tænke mig, men hvis alle handlerne kommer hurtigt i hus, så ser det rigtigt lovende ud.

Det er desuden ikke spillere som koster kassen, og med formåede udgange af flere spillere, så burde der være penge tilovers.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 13. Jun. 2018 19:49

Esben wrote:
13. Jun. 2018 19:22
Don Karnage wrote:

Lichtensteiner
Lucas Toreirra
Sokratis
Bernd Leno

“If Torreira were 1.8 metres tall, he would already cost €100million and would be considered among the strongest playmakers in the world,” Sampdoria coach Marco Giampaolo told Corriere dello Sport.“He can play it short or long, wins the ball back, restarts play and always seems to know where the ball will be. He’ll go to a big club that does not care so much about his stature.”
Intet sexet vindue, men et ufatteligt brugbart et af slagsen. En kantspiller oveni hatten kunne jeg godt tænke mig, men hvis alle handlerne kommer hurtigt i hus, så ser det rigtigt lovende ud.

Det er desuden ikke spillere som koster kassen, og med formåede udgange af flere spillere, så burde der være penge tilovers.
Enig ikke et super sexet vindue nej, men endelig får vi tilføjet noget rygrad på det her hold. Bliver spændende at se om vi ender med at snuppe Gelson Martins også, så har vi virkelig fået lukket huller i truppen.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 13. Jun. 2018 20:08

Håber bare folk bliver ved med at skrive herinde frem for Facebook..

Jo flere som skriver herinde om rygter, jo bedre.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

zabo
Normal Bruger

Post by zabo » 13. Jun. 2018 20:55

peterdebel wrote:
13. Jun. 2018 20:08

Jeg fortrækker også at skrive herinde fremfor facebook. Men en discord (hvis der ikke allerede er en) ville være en super ide. Der kan vi både skrive og snakke.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 13. Jun. 2018 22:34

The Guardian/The Express skriver her til aften, at det kun er et spørgsmål om timer før vi har sydamerikansk flair på vores midtbane fordi vi har budt 5 mio. £ mere end Napoli for en 5 årig periode. Den skulle blive lukket i aften i Rusland..

Det ser ud til at vi får muskler ind på midtbanen..

Nogen som ved mere.?

LasseP
Normal Bruger

Post by LasseP » 13. Jun. 2018 22:36

zabo wrote:
13. Jun. 2018 20:55
peterdebel wrote:

Jeg fortrækker også at skrive herinde fremfor facebook. Men en discord (hvis der ikke allerede er en) ville være en super ide. Der kan vi både skrive og snakke.
Har startet en op for noget tid siden. Hvis nogle fra admin teame vil overtage den, er de velkommen til at få den.
https://discord.gg/3p5pkFd
Uofficiel arsenal.dk discord

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 13. Jun. 2018 23:11

Esben wrote:
13. Jun. 2018 19:22
Don Karnage wrote:

Lichtensteiner
Lucas Toreirra
Sokratis
Bernd Leno

Mega brugbart, men også lidt sexet. Det er let at overse, hvor stort impact LT og Leno reelt kan få. Hvis man nørder lidt stats, er Torreira er beast. Denne sæson i Serie A: Flest bolderobringer af alle, flest nærkampe vundet, flest tacklinger af alle. I like that! :lol:

Leno har bare været super stabil længe. "Kun" 26 og godt skolet.

Enig i forhold til en kantspiller. Jeg så dog gerne, vi fik ryddet lidt ud, først. Lucas Perez blev aldrig et match. Welbeck mangler kvalitet (udover at være en arbejdshest). De to kan vi roligt sælge. Gelson Martins kunne dog være et steal på en fri transfer!
#TrustTheProcess

Guendouzi, I love you!

zabo
Normal Bruger

Post by zabo » 13. Jun. 2018 23:42

LasseP wrote:
13. Jun. 2018 22:36
zabo wrote:
peterdebel wrote:

Har startet en op for noget tid siden. Hvis nogle fra admin teame vil overtage den, er de velkommen til at få den.
Jeg vil meget gerne overtage den, hvis det har interesse? :)

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 14. Jun. 2018 0:19

Al-Djazairi_98 wrote:
13. Jun. 2018 19:01
Black Superman wrote:
13. Jun. 2018 14:01
Al-Djazairi_98 wrote:
13. Jun. 2018 13:32
Håber ikke at vi bruger 35 mil på Soyuncu, da han for mig virker til at have den samme potentiale/niveau som Chambers, Holding og Mavropanos. Det er helt absurd at bruge så mange penge på netop ham....er der virkelig ikke en ung beast til den pris? Håber vi kigger på typer som Jonathan Tah eller Issa Diop i fremtiden!
Fordi du allerede ved at Mavropanos ikke kan klare mosten??!! Give me a fucking break, bygget på 3 kampe :roll:
Og Soyuncu som er fast mand for Tyrkiet og Freiburg. Ærligt hvor mange kampe har du set ham spille som ikke er youtube
Wow, hvorfor så aggressiv? Du misforstod vist pointen, jeg mener, at vi har tre unge forsvarspiller der besidder samme potentiale som Soyuncu, så hvorfor bruge penge på ham?
Og næste gang må du heller fortolke og ikke mindst kommentere indlæg på en mindre barnlig/dum måde!
Okay så må du forklare mig hvorfor så en så negativ indgangsvinkel til en (mulig) spiller tilgang af en talentfuld spiller nå vi samtidig henter Sokartis. Har og vil aldrig forstå nå folk kritisere nå vi henter talenter. Ja lad os da hente Varane og Marquinos osv det ville da være skønt men i den verden vi er i pt så at hente en Græsk of en Tyrkisk landsholds midtstopper lyder som en god start. Emery, Sven, Raul og Ivan's Arsenal har spillet lige præcis 0 minutters fodbold og så sidder der stadig folk og spiller Championship Mannager/FIFA. I just dont get it. Kan vi blive i den verden hvor Sven Mislintat sikkert kender de spiller vi er linket med og flere til bedre end nogen af os?! Så at hive "wonderboy" Issa Diop fra bundholdet Toulouse op af hatten sætter bare mit pis i kog. Sorry ville ikke tale ned til dig på nogen måde, håbede bare at vi lige gav det nye styre minimum 1 kamp før vi går tilbage til den negative tone mod holdet som har været gældende over en årrække. Jeg personligt bakker alle de spillere vi henter, selv hvis Fellaini dukker op :? Endnu engang sorry det var faktisk ikke så hårdt ment som det kom til at lyde, se det som en passioneret samtale over et par øl på en bar under VM. :D
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 14. Jun. 2018 6:12

zabo wrote:
13. Jun. 2018 23:42
LasseP wrote:
13. Jun. 2018 22:36
zabo wrote:

Bare det ikke gå ud over rygtebørsen herinde så fint med mig

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 14. Jun. 2018 6:20

Kicker skriver i deres VMblad at Leno er vores, hvis vi betaler 22 mio. € + "plus det løse" og det burde kunne lade sig gøre at forhandle sig frem til noget i kommende uge...

Image

Gabe
Normal Bruger

Post by Gabe » 14. Jun. 2018 13:06

Hvor er det fedt at være Arsenal fan for tiden.
En ny manager med masser af potentiale, som virkelig formår at hente spillere og forstærke os på nogle positionerer som vi er sårbare på.
Med alle de her skuffende år, tænker jeg det er vigtigt at nyde når der sker nye og spændende ting og man må sige at det er spændende. Der er nærmest rygter om nye spillere hver dag og det er da for fedt at være vidne til!!
Nyd sommeren og nyd Arsenals nye JEG.
https://www.express.co.uk/sport/footbal ... ossip-news

Al-Djazairi_98
Normal Bruger

Post by Al-Djazairi_98 » 14. Jun. 2018 16:08

Black Superman wrote:
14. Jun. 2018 0:19
Al-Djazairi_98 wrote:
13. Jun. 2018 19:01
Black Superman wrote:
13. Jun. 2018 14:01

Fordi du allerede ved at Mavropanos ikke kan klare mosten??!! Give me a fucking break, bygget på 3 kampe :roll:
Og Soyuncu som er fast mand for Tyrkiet og Freiburg. Ærligt hvor mange kampe har du set ham spille som ikke er youtube
Wow, hvorfor så aggressiv? Du misforstod vist pointen, jeg mener, at vi har tre unge forsvarspiller der besidder samme potentiale som Soyuncu, så hvorfor bruge penge på ham?
Og næste gang må du heller fortolke og ikke mindst kommentere indlæg på en mindre barnlig/dum måde!
Okay så må du forklare mig hvorfor så en så negativ indgangsvinkel til en (mulig) spiller tilgang af en talentfuld spiller nå vi samtidig henter Sokartis. Har og vil aldrig forstå nå folk kritisere nå vi henter talenter. Ja lad os da hente Varane og Marquinos osv det ville da være skønt men i den verden vi er i pt så at hente en Græsk of en Tyrkisk landsholds midtstopper lyder som en god start. Emery, Sven, Raul og Ivan's Arsenal har spillet lige præcis 0 minutters fodbold og så sidder der stadig folk og spiller Championship Mannager/FIFA. I just dont get it. Kan vi blive i den verden hvor Sven Mislintat sikkert kender de spiller vi er linket med og flere til bedre end nogen af os?! Så at hive "wonderboy" Issa Diop fra bundholdet Toulouse op af hatten sætter bare mit pis i kog. Sorry ville ikke tale ned til dig på nogen måde, håbede bare at vi lige gav det nye styre minimum 1 kamp før vi går tilbage til den negative tone mod holdet som har været gældende over en årrække. Jeg personligt bakker alle de spillere vi henter, selv hvis Fellaini dukker op :? Endnu engang sorry det var faktisk ikke så hårdt ment som det kom til at lyde, se det som en passioneret samtale over et par øl på en bar under VM. :D
Jeg er ikke negativ omkring, at vi tilknytter en ung spiller, jeg synes blot, at det er mærkeligt at bruge penge på en der umiddelbart ikke virker til at være bedre end de tre unge spillere vi har til pladsen.

Og har aldrig spillet fifa manager eller set Youtube videoer (virkelig irriterende cliche efterhånden), og stoler gerne på professionelle folk, omend de godt kan begå fejl og vi har ret til at sætte spørgsmålstegn ved deres handlinger.

Jeg fremhæver lige også at pengene godt kunne bruges på noget der måske var bedre?
Har du set spillere som eksempelvis Tah/Süle vil du virkelig ikke rate dem højere end Soyuncu?

Ingen grund til at disse Diop eller Toulouse i dette sammenhæng når nu Freiburg ikke selv er noget at råbe hurra for ;)
Arsenal FC means lots of pain ☹ and few speciel moments of fantastic joy.
It’s quite painfull being a fan of a team like Arsenal; it’s, I mean there is not tons of succes, there is tons of excitements and there is tons of elements caused by ups and downs but mainly it’s downs.

PS: Min bedstemor er hurtigere end Mertesacker!

LasseP
Normal Bruger

Post by LasseP » 15. Jun. 2018 0:40

zabo wrote:
13. Jun. 2018 23:42

Vil kun give den til staff hvis de vil gøre den officiel, ellers kører jeg den bare videre. Du er velkommen til at blive mod. Bare send en PM.
Uofficiel arsenal.dk discord

Post Reply