Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: Rygtebørsen

Post by peterdebel » 12. Jun. 2018 23:43

Dennis--G wrote:
12. Jun. 2018 22:44
Dennis--G wrote:
12. Jun. 2018 22:41
Ornstein

As widely reported Arsenal in talks to sign Sampdoria midfielder Lucas Torreira. No agreement but central midfield a priority & 22yo Uruguay int’l seen as ideal fit technically + financially. #AFC also want a GK after defensive signings of Lichtsteiner & Sokratis (announced July)
Så Sokratis er officiel.
Torreira kender jeg ikke, men han lyder jo spændende.
Smid Caglar og Leno/Rico oveni og så er alt andet krymmel.

Gelson Martins virker til at tage til Benfica, så en fløj ligger ikke i kortene pt.
Kan det virkelig passe at grunden til at vi ikke har annonceret købet af Sokratis endnu er ikke på grund af os, men på grund af Dortmund..?

Kicker skriver at Dortmund ønsker at handlen går igennem efter 1. Juli, da det er et nyt regnskabsår.. Hvem ikke hvad et har af betydning for en klub af Dortmunds størrelse..?
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 13. Jun. 2018 9:05

peterdebel wrote:
12. Jun. 2018 23:43
Dennis--G wrote:
12. Jun. 2018 22:44
Dennis--G wrote:
12. Jun. 2018 22:41
Ornstein

As widely reported Arsenal in talks to sign Sampdoria midfielder Lucas Torreira. No agreement but central midfield a priority & 22yo Uruguay int’l seen as ideal fit technically + financially. #AFC also want a GK after defensive signings of Lichtsteiner & Sokratis (announced July)
Så Sokratis er officiel.
Torreira kender jeg ikke, men han lyder jo spændende.
Smid Caglar og Leno/Rico oveni og så er alt andet krymmel.

Gelson Martins virker til at tage til Benfica, så en fløj ligger ikke i kortene pt.
Kan det virkelig passe at grunden til at vi ikke har annonceret købet af Sokratis endnu er ikke på grund af os, men på grund af Dortmund..?

Kicker skriver at Dortmund ønsker at handlen går igennem efter 1. Juli, da det er et nyt regnskabsår.. Hvem ikke hvad et har af betydning for en klub af Dortmunds størrelse..?
£16m, tror er jeg nok for de fleste virksomheder til at de gerne vil allokere dem som det nu engang passer bedst, det ser jeg ikke noget underligt i.
Giver dem vel potentielt også chancen for at købe en erstatning for ham, så det er vel win-win for dem.

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 13. Jun. 2018 9:16

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 13. Jun. 2018 9:43

Dennis--G wrote:
13. Jun. 2018 9:16
Bernd Leno.
Kilde: SportBild

https://news.arseblog.com/2018/06/repor ... r-arsenal/
Spændende..

Håber han med tiden skærer ned på sine "blundere", men omkring 304 kampe og 100 Clean Sheets lyder imponerende for en ung spiller.

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 13. Jun. 2018 11:17

http://www.skysports.com/transfer-centre

Følg evt med her, de har nyt idag om Torreira, Leno, Martins, Wilshere og Sokratis.

Seb'82
Normal Bruger

Post by Seb'82 » 13. Jun. 2018 11:34

Det lader til at klubben rykker noget hurtigere i år end de sidste mange år. Det er super positivt.

Indtil videre lader det til at følgende er klare:
Lichtsteiner
Sokratis

I mine øjne to rigtige fornuftige signinger og helt klart en erkendelse af, at forsvaret ikke var godt nok i sidste sæson.

Derudover rygtes:
Lucas Torreira
Bernd Leno
Gelson Martins

Som foroven lyder det fornuftigt. Det lader til, at man heldigvis fokuserer på de områder, der har været svagt i sidste sæson.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 13. Jun. 2018 11:40

Hvordan ser i Arsenals muligheder hvis de 3 spillere kommer ind og vil i være tilfredse?

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... ery-budget

Al-Djazairi_98
Normal Bruger

Post by Al-Djazairi_98 » 13. Jun. 2018 13:32

Håber ikke at vi bruger 35 mil på Soyuncu, da han for mig virker til at have den samme potentiale/niveau som Chambers, Holding og Mavropanos. Det er helt absurd at bruge så mange penge på netop ham....er der virkelig ikke en ung beast til den pris? Håber vi kigger på typer som Jonathan Tah eller Issa Diop i fremtiden!
Arsenal FC means lots of pain ☹ and few speciel moments of fantastic joy.
It’s quite painfull being a fan of a team like Arsenal; it’s, I mean there is not tons of succes, there is tons of excitements and there is tons of elements caused by ups and downs but mainly it’s downs.

PS: Min bedstemor er hurtigere end Mertesacker!

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 13. Jun. 2018 13:40

Den tyske forsvarsspiller Jonathan Tah fra Leverkusen skulle minde om Boateng fra Bayern..JA Tak herfra!!

Rudi Voller bliver ikke let at forhandle med

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 13. Jun. 2018 13:57

Seb'82 wrote:
13. Jun. 2018 11:34
Det lader til at klubben rykker noget hurtigere i år end de sidste mange år. Det er super positivt.

Lichtsteiner
Sokratis

I mine øjne to rigtige fornuftige signinger og helt klart en erkendelse af, at forsvaret ikke var godt nok i sidste sæson.

Derudover rygtes:
Lucas Torreira
Bernd Leno
Gelson Martins

Som foroven lyder det fornuftigt. Det lader til, at man heldigvis fokuserer på de områder, der har været svagt i sidste sæson.
Hvis du smider Caglar oveni, så er jeg positivt tilfreds.
Jeg føler mig rimelig overbevist om at Gelson Martins er på vej til Benfica dog.

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 13. Jun. 2018 14:01

Al-Djazairi_98 wrote:
13. Jun. 2018 13:32
Håber ikke at vi bruger 35 mil på Soyuncu, da han for mig virker til at have den samme potentiale/niveau som Chambers, Holding og Mavropanos. Det er helt absurd at bruge så mange penge på netop ham....er der virkelig ikke en ung beast til den pris? Håber vi kigger på typer som Jonathan Tah eller Issa Diop i fremtiden!
Fordi du allerede ved at Mavropanos ikke kan klare mosten??!! Give me a fucking break, bygget på 3 kampe :roll:
Og Soyuncu som er fast mand for Tyrkiet og Freiburg. Ærligt hvor mange kampe har du set ham spille som ikke er youtube
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 13. Jun. 2018 14:20

Super positive nyheder fra Ornstein.

Lichtensteiner
Lucas Toreirra
Sokratis
Bernd Leno

Ville være et flot vindue, der rammer vores største mangler.

“If Torreira were 1.8 metres tall, he would already cost €100million and would be considered among the strongest playmakers in the world,” Sampdoria coach Marco Giampaolo told Corriere dello Sport.“He can play it short or long, wins the ball back, restarts play and always seems to know where the ball will be. He’ll go to a big club that does not care so much about his stature.”
"I must say Arsenal look a much happier bunch under Emery. They are not a title-winning side yet but I think this manager will get Arsenal challenging for honours in the not-too-distant future. This man knows what he’s doing."
G. Crooks, BBC 30/9-2018

#TrustTheProcess

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 13. Jun. 2018 14:35

Håber bare vi kan lukke nogle af navnene før VM kommer for godt igang.. :|

Gode kampe til VM af de nævnte spillere og klubber som Barcelona, PSG, Juventus vil stå på spring...

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 13. Jun. 2018 16:49

Seb'82 wrote:
13. Jun. 2018 11:34

Lichtsteiner
Sokratis

Derudover rygtes:
Lucas Torreira
Bernd Leno
Gelson Martins

En portugiser i klubben..ikke siden de gode Boa Morte-dage, var det i 1997 at Arsene hentede spilleren?, har vi haft en gut dernede fra...

Spændende, hvis Gelson kan blive halvt så stor som Cristiano Ronaldo..

Just Do It!

Al-Djazairi_98
Normal Bruger

Post by Al-Djazairi_98 » 13. Jun. 2018 19:01

Black Superman wrote:
13. Jun. 2018 14:01
Al-Djazairi_98 wrote:
13. Jun. 2018 13:32
Fordi du allerede ved at Mavropanos ikke kan klare mosten??!! Give me a fucking break, bygget på 3 kampe :roll:
Og Soyuncu som er fast mand for Tyrkiet og Freiburg. Ærligt hvor mange kampe har du set ham spille som ikke er youtube
Wow, hvorfor så aggressiv? Du misforstod vist pointen, jeg mener, at vi har tre unge forsvarspiller der besidder samme potentiale som Soyuncu, så hvorfor bruge penge på ham?
Og næste gang må du heller fortolke og ikke mindst kommentere indlæg på en mindre barnlig/dum måde!
Arsenal FC means lots of pain ☹ and few speciel moments of fantastic joy.
It’s quite painfull being a fan of a team like Arsenal; it’s, I mean there is not tons of succes, there is tons of excitements and there is tons of elements caused by ups and downs but mainly it’s downs.

PS: Min bedstemor er hurtigere end Mertesacker!

Post Reply