...Og nu ser det netop ud til at Bayern følger ham tæt..Salihamidzic siger til The Guardian at de selvfølgelig er interesseret i spilleren hvis kontrakt udløber til sommer.
Ønsketråden
Moderator: admin
-
- Normal Bruger
Re: Ønsketråden
....Altid noget at brokke sig over når der postes.
Lad os få fat i Mahrez!! Undrer mig stadig over han ikke er kommet videre til en større klub? Er det fordi hans transfersum er meget høj og samtidig får en rigtig god løn?
Hermed min prio - vi har pengene, og der skal ske noget.
Priser er mine gæt.
Aubu (55 mio)
Harry Maguire (35 mio)
Mahrez (55 mio)
Malcom (45 mio)
Jorginho (Napoli) (45 mio)
Lemar (70 mio)
Jakob Jankto (udinese) 35 mio
Priser er mine gæt.
Aubu (55 mio)
Harry Maguire (35 mio)
Mahrez (55 mio)
Malcom (45 mio)
Jorginho (Napoli) (45 mio)
Lemar (70 mio)
Jakob Jankto (udinese) 35 mio
Its all about the Premier League....
Its all about the Arsenal.
-
- Normal Bruger
Puel forventer at Mahrez bliver i Leicester da spilleren er glad for spilletiden.
-
- Normal Bruger
Bayern støvsuger jo Tyskland for de bedste talenter...peterdebel wrote: ↑3. Jan. 2018 16:27...Og nu ser det netop ud til at Bayern følger ham tæt..Salihamidzic siger til The Guardian at de selvfølgelig er interesseret i spilleren hvis kontrakt udløber til sommer.
Han blev ikke hentet før Bayern.
-
- Normal Bruger
Hvorfor går vi ikke All in på Martial gør ham en del af Alexis handlen i stedet for Miki?
Han er ung og starter ikke så mange kampe og vi har tjent omkring 50 millioner £. på Ox og Theo..
12 dage tilbage..
Han er ung og starter ikke så mange kampe og vi har tjent omkring 50 millioner £. på Ox og Theo..
12 dage tilbage..
- arsenal1983
- Arsenal Danmark medlem
Fordi:peterdebel wrote: ↑20. Jan. 2018 7:28Hvorfor går vi ikke All in på Martial gør ham en del af Alexis handlen i stedet for Miki?
12 dage tilbage..
1) United ikke sælger deres bedste spillere til konkurrenter
2) Martial ikke gider at skifte til os
AW: One man's trash is a bargain for me
AW - The dictator of Arsenal
#respektmentidtilatgå
AW - The dictator of Arsenal
#respektmentidtilatgå
Helt enig.arsenal1983 wrote: ↑20. Jan. 2018 8:15Fordi:peterdebel wrote: ↑20. Jan. 2018 7:28Hvorfor går vi ikke All in på Martial gør ham en del af Alexis handlen i stedet for Miki?
12 dage tilbage..
1) United ikke sælger deres bedste spillere til konkurrenter
2) Martial ikke gider at skifte til os
Vi har åbenbart vurderet, at Malcolm er for umoden i sit spil til at være løsningen for Arsenal.
Jeg mener også at Mahrez er en god løsning, men jeg ville istedet sprænge banken for at købe Fekir.
Det er en no-brainer, og hvis vi henter Miki + Auba (staveplade), så burde vi kunne tiltrække spillere, der ser en fremtid for det her hold.
Derefter fokus på def midt og en midterforsvarer.
Its all about the Premier League....
Fekir kunne være interessant sammen med Lacazette, da de kender hinanden fra Lyon. Men vi skal bruge en offensiv spiller der kan ting på egen hånd, som Malcolm eksempelvis
Forstår simpelthen ikke vi vægter en angriber højere end en defensivforstærkning.
Istedet for at købe Aubameyang, så splash 400-500 mio. på Aymeric Laporte, så har vi en garanteret klasseforsvarer til de næste 8 år.
Istedet for at købe Aubameyang, så splash 400-500 mio. på Aymeric Laporte, så har vi en garanteret klasseforsvarer til de næste 8 år.
Jeg vil mene, at vi har mere brug for en central midtbanespiller end en angriber.
For tiden har vi ikke rigtig nogen partnerskaber på midten, som fungerer helt optimalt. Desuden har vi mistet Coquelin, så medmindre Maitland-Niles virkelig stepper up, synes jeg vi burde bruge pengene på en central midt.
Der er vel heller ikke rigtig plads til Mkhitaryan, Özil, Lacazette og Aubameyang i startopstillingen. Jeg læste godt nok en gæsteblogger på Arseblog lege lidt med tanken om at omskole Mkhitaryan til en slags ny Cazorla. Det kunne være interessant, men hvor realistisk det er, ved jeg ikke.
For tiden har vi ikke rigtig nogen partnerskaber på midten, som fungerer helt optimalt. Desuden har vi mistet Coquelin, så medmindre Maitland-Niles virkelig stepper up, synes jeg vi burde bruge pengene på en central midt.
Der er vel heller ikke rigtig plads til Mkhitaryan, Özil, Lacazette og Aubameyang i startopstillingen. Jeg læste godt nok en gæsteblogger på Arseblog lege lidt med tanken om at omskole Mkhitaryan til en slags ny Cazorla. Det kunne være interessant, men hvor realistisk det er, ved jeg ikke.
-
- Normal Bruger
Well..Det ser ud til at Guardiola og City snupper ham i 5 år..for omkring 486 millioner kr..!
-
- Normal Bruger
Mahrez har udsendt en besked om at han utrolig skuffet over Leicester som klub at de ikke lader ham gå..
-
- Normal Bruger
Brug nu bare 500 millioner kr. på at købe en forsvarer...
- Nico_gooner
- Normal Bruger
Ønskelisten lige nu er Oblak, Manolas og Ndidi