Har du ideer eller kommentarer til opbygningen debatforum?
Moderator: admin
- Blastino
- Arsenal Danmark medlem
Re: Har du ideer eller kommentarer til opbygningen debatforum?
1. Få de RIGTIGE farver tilbage!
2. Ligesom med billeder - få videoen ind her på forummet, så man ikke skal ind på youtube mv. for at se klippet.
3. Det samme med GIF filer, hvis man ikke allerde kan det.
4. Kunne citere mere end 3 gange
2. Ligesom med billeder - få videoen ind her på forummet, så man ikke skal ind på youtube mv. for at se klippet.
3. Det samme med GIF filer, hvis man ikke allerde kan det.
4. Kunne citere mere end 3 gange
- AndersArsenal
- Arsenal Danmark medlem
Du kan sagtens få GIFs vist i dit indlæg allerede nu.
Jeg er tilhænger af, at man ikke kan citere mere end tre gange. Det er irriterende, at man skal rulle de samme svar igennem hele tiden, blot for at læse det seneste.
Jeg er tilhænger af, at man ikke kan citere mere end tre gange. Det er irriterende, at man skal rulle de samme svar igennem hele tiden, blot for at læse det seneste.
[quote="AndersArsenal"]Du kan sagtens få GIFs vist i dit indlæg allerede nu.
Jeg er tilhænger af, at man ikke kan citere mere end tre gange. Det er irriterende, at man skal rulle de samme svar igennem hele tiden, blot for at læse det seneste.[/quote]
Men havd så i de debatter med lange saglige indlæg hvor man gerne vil dele et indlæg op i flere forskellige qoutes for at gøre det mere overskueligt?
Edit: og hvorfor virker qoute slet ikke her?
Jeg er tilhænger af, at man ikke kan citere mere end tre gange. Det er irriterende, at man skal rulle de samme svar igennem hele tiden, blot for at læse det seneste.[/quote]
Men havd så i de debatter med lange saglige indlæg hvor man gerne vil dele et indlæg op i flere forskellige qoutes for at gøre det mere overskueligt?
- AndersArsenal
- Arsenal Danmark medlem
Du har ret. Den del havde jeg ikke skænket en tanke faktisk. Det er selvfølgelig kritisk.
Men jeg er enig i at folk også skal være bedre til at være kritiske over for hvad og hvor meget der bliver quoted
- the Western zoo
- Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem
Du har vinget af i "Disable BBCode" - det betyder koderne ikke bliver "læst" af forum, men bare står som tekst i dit indlægFedder wrote:Men havd så i de debatter med lange saglige indlæg hvor man gerne vil dele et indlæg op i flere forskellige qoutes for at gøre det mere overskueligt?AndersArsenal wrote:Du kan sagtens få GIFs vist i dit indlæg allerede nu.

[quote="the Western zoo"]
Du har vinget af i "Disable BBCode" - det betyder koderne ikke bliver "læst" af forum, men bare står som tekst i dit indlæg :)[/quote]
Det kan jeg godt se. Det står som OFF i højre side. Men kun i den her del af forum. Under "Kampe" er det slået til. Hvor slår man det fra og til?
Du har vinget af i "Disable BBCode" - det betyder koderne ikke bliver "læst" af forum, men bare står som tekst i dit indlæg :)[/quote]
Det kan jeg godt se. Det står som OFF i højre side. Men kun i den her del af forum. Under "Kampe" er det slået til. Hvor slår man det fra og til?
- the Western zoo
- Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem
Det er virkelig underligt, det kun er slået fra i dette subforum. Du kan slå det til og fra "globalt" i dit User Control Panel, men det kan også ændres i enkeltopslag ved at ændre indstillinger i Options neden under Submit-knappen.Fedder wrote:Det kan jeg godt se. Det står som OFF i højre side. Men kun i den her del af forum. Under "Kampe" er det slået til. Hvor slår man det fra og til?the Western zoo wrote: Du har vinget af i "Disable BBCode" - det betyder koderne ikke bliver "læst" af forum, men bare står som tekst i dit indlæg
Hej folkens
Jeg oplever, at når jeg trykker på et link, åbnes det i det samme faneblad som det hvor forummet er åbent i. Kan jeg ændre i indstillingerne, så eksterne links åbnes i et nyt faneblad?
Jeg ved godt at jeg kan højreklikke og åbne det den vej, men i det gamle forum åbnede links i et nyt faneblad.
På forhånd tak :-)
Jeg oplever, at når jeg trykker på et link, åbnes det i det samme faneblad som det hvor forummet er åbent i. Kan jeg ændre i indstillingerne, så eksterne links åbnes i et nyt faneblad?
Jeg ved godt at jeg kan højreklikke og åbne det den vej, men i det gamle forum åbnede links i et nyt faneblad.
På forhånd tak :-)
[quote="Bargan"]Hej folkens
På forhånd tak :-)[/quote]
Eller så hold ctrl nede og klik på linket.
Edit: RIP quote
På forhånd tak :-)[/quote]
Eller så hold ctrl nede og klik på linket.
Edit: RIP quote
Hele login-systemet er blevet fucked. Hvis man skriver et indlæg, imens man ikke er logged-in, bliver man bedt om at logge ind, hvorefter alt tekst bliver fjernet (sker hvis man har brugt længere tid og en pause om at skrive indlægget.
Prøver man at starte med at skrive et indlæg, imens ikke er logged-in, bliver man bedt om at logge ind, hvorefter man får at vide, at pågældende forum ikke eksisterer.
Derudover er der så detaljen med, at man skal poste et indlæg flere gange, hvis der er kommet indlæg i mellemtiden. Dette er særligt irriterende i live-tråden.
Jeg håber, at admin/moderators har mulighed for at rette ovenstående. Jeg siger i hvert fald mange tak på forhånd :)
Tak for et godt forum!
Prøver man at starte med at skrive et indlæg, imens ikke er logged-in, bliver man bedt om at logge ind, hvorefter man får at vide, at pågældende forum ikke eksisterer.
Derudover er der så detaljen med, at man skal poste et indlæg flere gange, hvis der er kommet indlæg i mellemtiden. Dette er særligt irriterende i live-tråden.
Jeg håber, at admin/moderators har mulighed for at rette ovenstående. Jeg siger i hvert fald mange tak på forhånd :)
Tak for et godt forum!
- Blastino
- Arsenal Danmark medlem
+1! Specielt punktet med det nye indlæg, når man skriver et i mellemtiden!Kejser wrote:Hele login-systemet er blevet fucked. Hvis man skriver et indlæg, imens man ikke er logged-in, bliver man bedt om at logge ind, hvorefter alt tekst bliver fjernet (sker hvis man har brugt længere tid og en pause om at skrive indlægget.
Jeg håber, at admin/moderators har mulighed for at rette ovenstående. Jeg siger i hvert fald mange tak på forhånd![]()
Tak for et godt forum!

- Blastino
- Arsenal Danmark medlem
Synes restriktionen 6kb på ens avatar er alt for lavt! Ligeledes mangler der en "centrer tekst/billede" kode :P
Hej
jeg har en meget lille ting at spørge om. Kan det lade sig gøre at gøre sådan, at når man trykker på et link åbner det i en ny fane og ikke går væk fra siden i samme fane? Det er en meget lille ting, så skal kun ordnes hvis det er meget lige til :)
jeg har en meget lille ting at spørge om. Kan det lade sig gøre at gøre sådan, at når man trykker på et link åbner det i en ny fane og ikke går væk fra siden i samme fane? Det er en meget lille ting, så skal kun ordnes hvis det er meget lige til :)
[quote="mikkel"]Hej
jeg har en meget lille ting at spørge om. Kan det lade sig gøre at gøre sådan, at når man trykker på et link åbner det i en ny fane og ikke går væk fra siden i samme fane? Det er en meget lille ting, så skal kun ordnes hvis det er meget lige til :)[/quote]
+1
jeg har en meget lille ting at spørge om. Kan det lade sig gøre at gøre sådan, at når man trykker på et link åbner det i en ny fane og ikke går væk fra siden i samme fane? Det er en meget lille ting, så skal kun ordnes hvis det er meget lige til :)[/quote]
+1