Mine tanker til weekendens kampe så må folk gerne kommentere om de er enige/uenige i mine bud/observationer
Chelsea-Crystal Palace -
Begge hold scorer og Chelsea vinder kampen -
Odds 3,0 Bet365
Flot odds hvis du spørger mig. Chelsea defensiv sejler. De lukker 2 ind mod West Bromich, 3 mod City og 2 mod Swansea. Crystal Palace har nettet i alle deres 3 kampe og banket 6 i kassen. Blandt andet en enkelt mod os i forrige runde. Tror Chelsea løber med sejren men ikke uden en scoring fra Palace.
Southampton-Norwich -
1-tal - Odds 2,05 Bet365
Kunne godt tænke mig at høre folks tanker om denne. Saints fik et hak i hatten, da de blev sendt ud af FCM i går aftes. De har stadig deres første sejr til gode i PL. Hvem har de solgt udover Schneiderlin? Har det været et hårdt slag? Om ikke andet tænker jeg, at deres hold er en klasse bedre end Norwichs og så spiller de hjemme, hvor de normalt er hamrende stærke. Norwich har fået en uafgjort hjemme mod Stoke og en sejr over et tamt Sunderland hold, som virker ligeså håbløse som de plejer. Så de 4 point giver jeg ikke meget for. Saints SKAL rejse sig og kickstarte deres sæson. De får ikke en bedre mulighed. Hvad siger I?
Tottenham-Everton -
Everton +1-
Odds 1,85
Indrømmet. Det er mest en mavefornemmelse. Jeg bliver aldrig fan af Tottenham og deres håbløse projekt. Everton rundbarberede Saints 0-3, og de er gode i omstillingerne. Det er Spurs som skal frem på banen, da de jagter deres første sejr. Everton er som udgangspunkt tilfreds med uafgjorten, men jeg er ikke i tvivl om, at Lukaku og Barkley klasker dem i kassen, hvis Spurs er uopmærksomme, og dét er Spurs

I sidste weekend indkasserede de et mål et minut efter de selv havde bragt sig foran. Barkley og Lukaku er kommet godt fra land med 2 kasser hver. Tanker?
Man får ca. et odds 11 hvis man spiller triplen.