Ligegyldighedstråden

Diskussion om alt det som ikke passer ind i nogle af de ovenstående kategorier. Alt fra PC spil, sport, film, kunst, kultur, til køb/salg/bytte osv.

Moderator: admin

Post Reply
Wright08
Arsenal Danmark medlem

Re: Ligegyldighedstråden

Post by Wright08 » 22. Dec. 2015 13:30

Takker. :-) Du går heller ikke galt i byen med Özil. :-)

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 22. Dec. 2015 14:08

ZlatkoM wrote:haha Hold kæft hvor klasse!

Det blev til en Özil 11
Godt valg. Han skal have en statue, hvis vi vinder ligaen.

Olitast

Post by Olitast » 9. Feb. 2016 20:15

En af mine yndlings stener-beskæftigelser er at se dansebattles og dansedemoer, og Waydi er muligvis den bedste i verden:

https://vimeo.com/154487740

Olitast

Post by Olitast » 11. May. 2016 14:34

Der er muligvis andre, der også vil finde de her highlights lige så sjove som jeg:

Doncaster Rovers 0 - 0 Fleetwood Town

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 23. Jan. 2017 11:15

Nogen, der kan anbefale et hotel i Barcelona, hvis man skal se fodbold. Det er til min far, min bror og mig selv, så det behøver ikke at være "top class", men det skal heller ikke være et hostel. Gerne i et område med nogle fornuftige restauranter.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 24. Jan. 2017 1:31

ajakob wrote:Nogen, der kan anbefale et hotel i Barcelona, hvis man skal se fodbold. Det er til min far, min bror og mig selv, så det behøver ikke at være "top class", men det skal heller ikke være et hostel. Gerne i et område med nogle fornuftige restauranter.
De gange jeg har været i Barcelona har været om sommeren, hvorfor eksempelvis Barcelonetta-området har været et mål; gåafstand til det gamle El Born og gotiske kvarter + gåafstand til stranden. Det er nok mindre vigtigt i jeres tilfælde.

Eixample er umiddelbart det 'fine' sted ift. spisesteder, men det slet ikke svært at finde god mad de øvrige steder (- det bekræfter Michelin-guiden vist også i stor stil). Tickets er en oplevelse, men det er svært som bare pokker at få et bord. Utvivlsomt det bedste tapas, der laves på denne jord.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 27. Jan. 2017 11:25

araAFC wrote:
ajakob wrote:Nogen, der kan anbefale et hotel i Barcelona, hvis man skal se fodbold. Det er til min far, min bror og mig selv, så det behøver ikke at være "top class", men det skal heller ikke være et hostel. Gerne i et område med nogle fornuftige restauranter.
De gange jeg har været i Barcelona har været om sommeren, hvorfor eksempelvis Barcelonetta-området har været et mål; gåafstand til det gamle El Born og gotiske kvarter + gåafstand til stranden. Det er nok mindre vigtigt i jeres tilfælde.

Eixample er umiddelbart det 'fine' sted ift. spisesteder, men det slet ikke svært at finde god mad de øvrige steder (- det bekræfter Michelin-guiden vist også i stor stil). Tickets er en oplevelse, men det er svært som bare pokker at få et bord. Utvivlsomt det bedste tapas, der laves på denne jord.
Fedt. Tak på hjælpen.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 6. Sep. 2017 9:54

Apopos Barcelona:

Ronaldo var en af dem som var populær i byen..

Image

Nogen af en forandring når man ser spilleren i 2017:

Image
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Post Reply