PL predictions Sæson 17/18

Diskussion om alt hvad der rører sig i fodboldverdenen som intet har med Arsenal FC at gøre.

Moderator: admin

Post Reply
Rambo16
Arsenal Danmark medlem

PL predictions Sæson 17/18

Post by Rambo16 » 7. Aug. 2017 11:25

Så er vores elskede Paul Merson kommet med hans predictions for årets PL.

1. City
2. Chelsea
3. Spurs
4. United/liverpool
5. United/Liverpool
6. Arsenal
7. Everton
8. Saints
9. Leicester

Mine forudsigelser.

1. City
2. Arsenal
3. United
4. Spurs
5. Chelsea
6. Pool
7. Everton

Jeg er relativt optimistisk. Synes vi har haft en god pre season, og glæder mig til at se ozil laca og alexis sammen. Jeg tror City vinder, fordi deres hold er skræmmende haft en god pre season og hvis kompany kan komme tilbage på det niveau han havde da de vandt mesterskabet.
Cesc Fabregas

20/4/11 '' I will never sign for another English club like Torres'

12/06/14 '' Cesc Fabregas has signed for Chelsea''

Wengers globalisering
Normal Bruger

Re: PL predictions Sæson 17/18

Post by Wengers globalisering » 8. Aug. 2017 4:07

Poul Merson er fjols, den er ikke saa meget laengere. Det er lidt tidligt at forudsige endelig liga positioner, da vinduet stadig er aabent.

Jeg tror City vinder af to aarsager: 1) Guardiola kender ligaen bedre, ved nu at nogen gange skal man bare spille mere direkte. 2) De har forstaerket Defensiven som var deres svageste led

Ingen Chl til Arsenal og en forstaerket trup, jeg tror ikke man skal undervurdere at flere spillerne virker komfortable i flere forskellige formationer.

United har ligesom Arsenal forstaerket truppen bortset fra angriberpladsen for hvor Lukaku er forringelse af Zlatan.

Chelsea, jeg synes de kommer svaekket ud af transfervinduet. Mm Costa bliver og spiller regelmaessigt.

Spurs, de kommer til at spille paa udebane hele saesonen. Alle hold vil spille deres ydeste paa national arenaen. Derudver har de forstaerket truppen endnu og ligesaa god deres start 11 lige saa lidt er deres reserve blevet testet. sidste saeson havde de 12 markspillere der startede 10+ kampe nu har de 11 af dem tilbage.

Liverpool deres trup er simpelthen for tynd. Deres offensiv kan vaere fantastisk, men deres forsvar er helt elendigt. De mange Europaeiske kampe kommer til at slide dem op.

Everton, giv dem et par aar. Saa skal de nok blive rigtig irriterende.

1. City
2. Arsenal
3. United
4. Chelsea
5. Spurs
6. Pool
7. Everton.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Bargan
Arsenal Danmark medlem

Post by Bargan » 11. Aug. 2017 10:36

Lad mig være den første naive optimist.

1. Arsenal
2. Man City
3. Man Utd
4. Chelsea
5. Tottenham
6. Liverpool
7. West Ham
8. Everton

Tror desværre at West Brom bliver stærke.

Stoke, Swansea og Huddersfield rykker ned.

Værsgo at skyd ;-)

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 1. Sep. 2017 21:44

Wengers globalisering wrote:
8. Aug. 2017 4:07
Poul Merson er fjols, den er ikke saa meget laengere. Det er lidt tidligt at forudsige endelig liga positioner, da vinduet stadig er aabent.

Jeg tror City vinder af to aarsager: 1) Guardiola kender ligaen bedre, ved nu at nogen gange skal man bare spille mere direkte. 2) De har forstaerket Defensiven som var deres svageste led

Ingen Chl til Arsenal og en forstaerket trup, jeg tror ikke man skal undervurdere at flere spillerne virker komfortable i flere forskellige formationer.

United har ligesom Arsenal forstaerket truppen bortset fra angriberpladsen for hvor Lukaku er forringelse af Zlatan.

Chelsea, jeg synes de kommer svaekket ud af transfervinduet. Mm Costa bliver og spiller regelmaessigt.

Spurs, de kommer til at spille paa udebane hele saesonen. Alle hold vil spille deres ydeste paa national arenaen. Derudver har de forstaerket truppen endnu og ligesaa god deres start 11 lige saa lidt er deres reserve blevet testet. sidste saeson havde de 12 markspillere der startede 10+ kampe nu har de 11 af dem tilbage.

Liverpool deres trup er simpelthen for tynd. Deres offensiv kan vaere fantastisk, men deres forsvar er helt elendigt. De mange Europaeiske kampe kommer til at slide dem op.

Everton, giv dem et par aar. Saa skal de nok blive rigtig irriterende.

1. City
2. Arsenal
3. United
4. Chelsea
5. Spurs
6. Pool
7. Everton.
Afslutningen på transfer vinduet kombineret med sæson starten får mig til at ændre en hel del på forventningerne

1.city
2.united
3.chelsea
4.Liverpool
5.spurs
6.everton
7.arsenal
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 13. Sep. 2017 22:28

City
Chelsea
Man'ure
Pool
Spurs
Arsenal
Everton
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

Allo
Normal Bruger

Post by Allo » 17. Sep. 2017 16:43

City
Man U
Chelsea
Arsenal
Spurs
Pool
Everton
Yah Gunners, Yah, Uh Yah...