Transfervindiet sommeren 2017

Diskussion om alt hvad der rører sig i fodboldverdenen som intet har med Arsenal FC at gøre.

Moderator: admin

Madsen
Normal Bruger

Re: Transfervindiet sommeren 2017

Post by Madsen » 15. Jun. 2017 23:00

pickford til everton...

tjaa, ham havde jeg gerne set mellem stængerne hos os
Dennis Bergkamp, Masterclass

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 16. Jun. 2017 7:07

Madsen wrote:pickford til everton...

For en gangs skyld er jeg enig med Wenger. Jeg kan ikke se, hvorfor vi skulle bruge penge på en målmand denne sommer. Jeg håber, at vi henter Szczesny tilbage, så ham og Cech kan kæmpe om pladsen i målet i næste sæson. Jeg synes dog der er meget der tyder på, at vi kommer til at sælge Szczesny for et latterligt lavt beløb.
We have plenty of goalkeepers. We have Petr Cech, [David] Ospina, we have Wojciech [Szczesny] who is on loan at Roma and had an exceptional season at Roma. We have Emi Martinez. If there's one thing we don't need to buy it's a goalkeeper

Kilde

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 16. Jun. 2017 20:48

Niels Lønberg wrote:
Madsen wrote:pickford til everton...

For en gangs skyld er jeg enig med Wenger. Jeg kan ikke se, hvorfor vi skulle bruge penge på en målmand denne sommer. Jeg håber, at vi henter Szczesny tilbage, så ham og Cech kan kæmpe om pladsen i målet i næste sæson. Jeg synes dog der er meget der tyder på, at vi kommer til at sælge Szczesny for et latterligt lavt beløb.
We have plenty of goalkeepers. We have Petr Cech, [David] Ospina, we have Wojciech [Szczesny] who is on loan at Roma and had an exceptional season at Roma. We have Emi Martinez. If there's one thing we don't need to buy it's a goalkeeper

Kilde
Isaer naar prisen er £m30.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 24. Jun. 2017 14:39

Southampton snupper Alaves træner, Mauricio Pellegrino tidligere assistent til Benitez i Liverpool..og Frank de Boer overtager roret i Crystal Palace...En mand som spiller 4-3-3

De Boer har blandt andet vundet 4 hollandske mesterskab er i træk.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 28. Jun. 2017 21:50

Maxime Gonalons, 28 årig anfører og stabil spiller med over 334 kampe for Lyon, ser ud til at skifte til Roma på en 4 årig kontrakt..

En spiller som AW overvejede for små 4-5 år siden.

Agenten taler om en pris på sølle 5 millioner €..Til den pris vil dét være et røverkøb af Hovedstadsklubben..

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 5. Jul. 2017 14:12

Tyske landsholdsspiller Antonio Rüdiger fra Rom til Chelsea.

24 årig der kan spille de fleste steder i bagkæden og som i 2014, skulle have udtalt at "My heart beats for Arsenal" og ser Özil som en af verdens bedste på sin position.

Hmm..Forhåbentlig kan Özil overliste ham når vi mødes.

Vinzent
Normal Bruger

Post by Vinzent » 6. Jul. 2017 13:11

Hvad tænker i om Utds 75 mio pund for Lukaku? Synes godt nok det lyder vanvittigt! :shock:
Wenger knows!

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 6. Jul. 2017 23:21

Vinzent wrote:Hvad tænker i om Utds 75 mio pund for Lukaku? Synes godt nok det lyder vanvittigt! :shock:
Hvad er det? ca..635 millioner kr..?
Vi købte Lacazette for ca..391 millioner kr.

Bum-Bum..Henholdsvis 24 og 26 år..

Andre kan måske, hvis de har tid og lyst til at nørder, stille Lacazette><Lukaku op overfor hinanden mht..målstatistik, favoritposition, løbemønster osv..Men det hører måske til i emnet "Topangribere"..For HVEM er potentielt bedst?

Der bliver godt nok vendt lidt op og ned på det hele..Troede at det ville ende med Lukaku>Chelsea. Morata>United, men okay.. Lukakus agent, Raiola, har også Zlatan, Pogba og Mikitahrian i folden, så på den måde ikke overraskende.

Gad vide hvem der er den næste "Raiolaspiller" som de køber?

Mon ikke Reals pris for Morata har været FOR høj og deres hjertebarn og så kigger klubberne andetsteds..?
Eller måske Morata kun ønsker tryghed under varmere himmelstrøg? Lidt Torino (Juventus) så lidt Madrid, så Torino og tilbage igen..

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 7. Jul. 2017 8:28

Vinzent wrote:Hvad tænker i om Utds 75 mio pund for Lukaku? Synes godt nok det lyder vanvittigt! :shock:
I en verden, hvor Jordan Pickford koster £30 mio., så undrer det mig ikke. Til gengæld forstår jeg ikke det gensidige ønske om et skifte fra henholdsvis Mourinho og Lukaku. Man skulle tro, at det samarbejde var afprøvet tilstrækkeligt til at vide, at det ikke fungerer.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 7. Jul. 2017 14:07

Såfremt Lukaku-handlen går i gennem og den nævnte pris er korrekt, så virker det flot, at man fik Lacazette til maksimalt £52m. At Lukaku skulle være 50 % dyrere virker noget voldsomt.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 8. Jul. 2017 8:27

Så er der åbenbart budkrig på Lukaku.

Chelsea byder også 75 mio pund..

Agenten skulle foretrække han smutter til United, men spilleren selv skulle være interesseret i at vende tilbage til London..

Everton håber bare prisen fortsætter op og op.. :P

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 8. Jul. 2017 10:04

United har annonceret, at de er enige med Everton om en overgangssum for Lukaku, så nu mangler bare kontraktforhandleringer + lægetjek. Flere medier skriver £75 millioner - det er voldsomt!

Flere personer, især på bold.dk, skriver, at det må betyde, at United er favoritter til titlen. Det forstår jeg intet af. Jeg kan ikke se, hvordan Lukaku og Lindelöf skal kunne forstærke et United-mandskab betydeligt? Lukaku har alderen med sig, men er vel ikke bedre end den Zlatan, som vi så i store dele af sidste sæson.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 8. Jul. 2017 18:06

Steensen wrote:United har annonceret, at de er enige med Everton om en overgangssum for Lukaku, så nu mangler bare kontraktforhandleringer + lægetjek. Flere medier skriver £75 millioner - det er voldsomt!

Flere personer, især på bold.dk, skriver, at det må betyde, at United er favoritter til titlen. Det forstår jeg intet af. Jeg kan ikke se, hvordan Lukaku og Lindelöf skal kunne forstærke et United-mandskab betydeligt? Lukaku har alderen med sig, men er vel ikke bedre end den Zlatan, som vi så i store dele af sidste sæson.
....og Rooney den anden vej..13 år senere på vej tilbage:

Image

Tilhængerne are "Over the moon, are they gonna get the ROON"..?

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 11. Jul. 2017 12:57

ajakob wrote:
I en verden, hvor Jordan Pickford koster £30 mio., så undrer det mig ikke. Til gengæld forstår jeg ikke det gensidige ønske om et skifte fra henholdsvis Mourinho og Lukaku. Man skulle tro, at det samarbejde var afprøvet tilstrækkeligt til at vide, at det ikke fungerer.
Vanvittig pris, det mener jeg ærlig talt ikke han er værd.

Kiggede lidt videoer af henholdsvis Lacazette og Lukaku i går, og jeg mener helt sikkert vi har lavet et bedre køb i forhold til vores spillestil om ikke andet. Lukaku er stor og stærk, men samtidig tung og egentlig ikke den bedste afslutter. Hans hovedspil er dog af højeste klasse, og han laver ufatteligt mange mål med hovedet.

Lacazette derimod er meget mobil, hurtig og adræt. Han besidder en god teknik og afslutter rigtig godt. Han får lidt kritik for at mange af hans mål er scoret på straffe, men ærlig talt så er det vel ikke negativt at han også besidder denne evne?

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 11. Jul. 2017 15:04

Bayern lejer også ind..James Rodriguez skal til det sydtyske i 2 år.

Det må selvfølgelig være billigere at leje end at købe..

Post Reply