Sommerens største gennemførte handler 2016

Diskussion om alt hvad der rører sig i fodboldverdenen som intet har med Arsenal FC at gøre.

Moderator: admin

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Re: Sommerens største gennemførte handler 2016

Post by Michael-Arsenal » 4. Aug. 2016 20:37

Alansmith wrote:
Michael-Arsenal wrote:
Alansmith wrote:Napoli har købt Milik som erstatning for Higuain. Bekræftet af Milik. Transfermarkt mener, at prisen er 25 mio. €.

Det tog Napoli en uge at få en erstatning på plads.
Arh. Den handel har været undervejs meget længe. Men ja, fin handel for dem, omend det er en klar nedgradering.
Interessant, hvornår mener du, at dialogen startede?
Er indlysende nok svært at finde, da alt der popper op af artikler er nyheder om Milik to Napoli: Done Deal osv. :D

Men fandt nedenstående, hvor det nævnes, at Napoli er interesseret. Og har selvfølgelig læst det mange andre steder, men er bare svært at finde frem på Google igen.

http://www.gazzettaworld.com/news/trans ... resh_ce-cp

12. juli

Men da du først skrev om det herinde, lød det bare som om, at du synes, at det var en god handel bare fordi, de gjorde det hurtigt. Jeg synes, at de er blevet et klart dårligere hold nu, så er ikke synderligt imponeret over, at det "kun" tog dem en uge, selvom det så heller ikke er tilfældet :D
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 4. Aug. 2016 22:29

Michael-Arsenal wrote:
Alansmith wrote:
Michael-Arsenal wrote:
Arh. Den handel har været undervejs meget længe. Men ja, fin handel for dem, omend det er en klar nedgradering.
Er indlysende nok svært at finde, da alt der popper op af artikler er nyheder om Milik to Napoli: Done Deal osv. :D

Men fandt nedenstående, hvor det nævnes, at Napoli er interesseret. Og har selvfølgelig læst det mange andre steder, men er bare svært at finde frem på Google igen.

12. juli

Men da du først skrev om det herinde, lød det bare som om, at du synes, at det var en god handel bare fordi, de gjorde det hurtigt. Jeg synes, at de er blevet et klart dårligere hold nu, så er ikke synderligt imponeret over, at det "kun" tog dem en uge, selvom det så heller ikke er tilfældet :D
Mener du, at een artikel med rygter, hvor Ajax iøvrigt afviser at sælge Milik, dokumenterer, at de har forhandlet længe? De manglende artikler er vel nærmere udtryk for, at der ikke har været dialog. Meget tyder på, at Napoli handlede hurtigt, da de solgte Higuain. De gik først efter Icardi og derefter Milik. Jeg var blot imponeret over, at de kunne lukke handlen så hurtigt.

http://www.espnfc.com/italian-serie-a/s ... placements
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 4. Aug. 2016 22:42

Alansmith wrote:
Michael-Arsenal wrote:
Alansmith wrote:

12. juli

Mener du, at een artikel med rygter, hvor Ajax iøvrigt afviser at sælge Milik, dokumenterer, at de har forhandlet længe? De manglende artikler er vel nærmere udtryk for, at der ikke har været dialog. Meget tyder på, at Napoli handlede hurtigt, da de solgte Higuain. De gik først efter Icardi og derefter Milik. Jeg var blot imponeret over, at de kunne lukke handlen så hurtigt.

http://www.espnfc.com/italian-serie-a/s ... placements
Siger bare, at de havde været interesseret længe, og at der havde været snak om det et stykke tid før. Du og jeg ved ikke, hvor forhandlingerne rent faktisk begyndte.

Du svarede ikke rigtigt på mit spørgsmål, jeg stillede. Synes du, at de er kommet styrket ud af det?
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 4. Aug. 2016 22:54

Jeg synes ikke, at Napoli er kommet styrket ud af vinduet. De har lige mistet en af verdens bedste angribere og har erstattet ham med et talent. Men de er sent ude, der er ikke mange muligheder tilbage derude. Den sælgende klub skal jo også finde en erstatning. De går vist stadig efter Icardi.

Der kan sagtens have været dialog mellem Napoli og Ajax tidligere, men jeg tror, at Napoli har valgt at give Ajax et bud de ikke kunne sige nej til, da Higuain blev solgt.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 4. Aug. 2016 23:30

Alansmith wrote:Jeg synes ikke, at Napoli er kommet styrket ud af vinduet. De har lige mistet en af verdens bedste angribere og har erstattet ham med et talent. Men de er sent ude, der er ikke mange muligheder tilbage derude. Den sælgende klub skal jo også finde en erstatning. De går vist stadig efter Icardi.

Der kan sagtens have været dialog mellem Napoli og Ajax tidligere, men jeg tror, at Napoli har valgt at give Ajax et bud de ikke kunne sige nej til, da Higuain blev solgt.
Okay. Jeg bliver bare ikke imponeret over, at man handler hurtigt. Jeg bliver imponeret over, at man handler godt. Jeg vil hellere have en Özil 31. august, end jeg vil have en, der ikke er værdig til at binde hans snørebånd 1. juli.
Groft sagt selvfølgelig :D

Post Reply