Transfervinduet sommeren 2015

Diskussion om alt hvad der rører sig i fodboldverdenen som intet har med Arsenal FC at gøre.

Moderator: admin

Post Reply
Steensen
Arsenal Danmark medlem

Re: Transfervinduet sommeren 2015

Post by Steensen » 7. Aug. 2015 11:53

http://www.bold.dk/nyt/de-gea-vraget-ti ... esonaabner

Det må næsten betyde et snarligt farvel.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 7. Aug. 2015 15:17

United har lige udmeldt deres trøjenumre for den kommende sæson, hvor De Gea har nr. 1 og Depay har fået DI Marias nr. 7. Til gengæld har de holdt nr. 9 ledig - måske til angriber?
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 7. Aug. 2015 15:32

Alansmith wrote:United har lige udmeldt deres trøjenumre for den kommende sæson, hvor De Gea har nr. 1 og Depay har fået DI Marias nr. 7. Til gengæld har de holdt nr. 9 ledig - måske til angriber?
Tjae. Jeg tror nu ikke, man skal lægge for meget i numre. Hvem skulle skifte nummer og så overtage nummer 9? Vores nr. 9 og nr. 1 er også ledige. Vi henter vel ikke nødvendigvis en målmand og en angriber.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 8. Aug. 2015 9:39

WBA byder efter sigende på Rondon, som spiller i den russiske liga. Jeg tror,at han kan blive et spændende bekendtskab i PL, og at han kan blive en af de nye stjerner i de kommende vinduer. 25 år, en rigtig centerforward, mange mål, hurtig, god med hovedet. Han har en scoringsprocent på knap 50 pct. og laver en del assists. Har erfaring fra både CL og EL. Der tales om en pris på 15 mio. £.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 13. Aug. 2015 10:39

Chelsea meldes "meget, meget tæt" på forsvarstalentet Baba Rahman fra Augsburg..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 14. Aug. 2015 15:41

Nu meldes City også interessede i Pedro. De har i givetfald investeret massivt i kantspillere, hvor Navas og Nasri måske også skuffede lidt i sidste sæson. Og Milner er sendt væk. Giftig offensiv med god bredde de kan stå med, men deres akilleshæl har de endnu ikke pillet ved, mystisk nok: midtbanen og det centrale forsvar. Kan Yaya genfinde niveauet (- nu lavede han jo to mål), og er Fernando og Fernandinho gode nok. Sidstnævnte er måske. Og er Kompany ved at være "over it", og hvad med Mangala; mon han er parat nu efter en svag første sæson? Yderemere står de ikke fantastisk godt på venstre back, men det er der ingen, der gør.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 15. Aug. 2015 9:25

Roma har ophævet kontrakten med Ashley Cole efter et år og dermed et år før udløb. Han fik 11 kampe for klubben.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 15. Aug. 2015 15:42

Jeg læste en artikel forleden, hvor Simeone fra Atletico fortalte, at han har svært ved at sove om natten ved tanken om de sidste 14 dage af vinduet. Atletico har købt en række spillere og er klar til den nye sæson.

Nu er det kommet frem, at Atletico i går har genforhandlet frikøbsklausulen på Griezmann ved at hæve lønnen. Ingen forlængelse af kontraktperioden. Smart, og måske lidt roligere nætter til Simeone?

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 17. Aug. 2015 9:34

Fryder mig rigtig meget over at United ikke kan holde på deres bedste spillere. Di Maria er gone. Derudover er De Geas situation heller ikke holdbar for dem. Han skal sælges i år. Ellers går han på en fri transfer næste sæson. Derudover har han bekendt kulør, hvilket gør at han nok ikke kommer på banen og leverer hvis han ikke bliver solgt. Det minder mig om os for år tilbage. Det er fantastisk at vi ikke har skullet tage stilling til nogle af vores profiler skulle forlade os indtil videre i vinduet.

Edit: til dels det samme med pool. Sterling er væk, og de kan så ikke tiltrække "verdensklasse" navne.
Image

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 17. Aug. 2015 9:41

levinas wrote:Fryder mig rigtig meget over at United ikke kan holde på deres bedste spillere. Di Maria er gone. Derudover er De Geas situation heller ikke holdbar for dem. Han skal sælges i år. Ellers går han på en fri transfer næste sæson. Derudover har han bekendt kulør, hvilket gør at han nok ikke kommer på banen og leverer hvis han ikke bliver solgt. Det minder mig om os for år tilbage. Det er fantastisk at vi ikke har skullet tage stilling til nogle af vores profiler skulle forlade os indtil videre i vinduet.

Edit: til dels det samme med pool. Sterling er væk, og de kan så ikke tiltrække "verdensklasse" navne.
Di Maria er vel ikke væk fordi de ikke kunne holde på ham, han er vel væk fordi LvG er en klaphat.
MHT De Gea har jeg også svært ved at fryde mig, jeg tror ikke der er mange spillere i verden der ville sige nej hvis Real kom og bankede på døren.
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 17. Aug. 2015 10:44

ZlatkoM wrote:
levinas wrote:Fryder mig rigtig meget over at United ikke kan holde på deres bedste spillere. Di Maria er gone. Derudover er De Geas situation heller ikke holdbar for dem. Han skal sælges i år. Ellers går han på en fri transfer næste sæson. Derudover har han bekendt kulør, hvilket gør at han nok ikke kommer på banen og leverer hvis han ikke bliver solgt. Det minder mig om os for år tilbage. Det er fantastisk at vi ikke har skullet tage stilling til nogle af vores profiler skulle forlade os indtil videre i vinduet.

Di Maria er vel ikke væk fordi de ikke kunne holde på ham, han er vel væk fordi LvG er en klaphat.
MHT De Gea har jeg også svært ved at fryde mig, jeg tror ikke der er mange spillere i verden der ville sige nej hvis Real kom og bankede på døren.
Så du er ikke glad for at United bliver svækket?
Image

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 17. Aug. 2015 11:20

levinas wrote:
ZlatkoM wrote:

Så du er ikke glad for at United bliver svækket?

Jo, bestemt!

Når jeg skriver at jeg har svært ved at fryde mig er det fordi jeg ikke tror at de ikke kan holde på/tiltrække spillere, deres træner har bare lavet nogle, for dem, dårlige beslutninger.
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

Rambo16
Arsenal Danmark medlem

Post by Rambo16 » 17. Aug. 2015 22:39

Cesc Fabregas

20/4/11 '' I will never sign for another English club like Torres'

12/06/14 '' Cesc Fabregas has signed for Chelsea''

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 19. Aug. 2015 18:02

Pedro (måske) til Chelsea for over 21 millioner pund??

Troede ellers United var i førersædet..?

Er hvis spilleren selv er ligeglad med hvilken klub det bliver bare han kan tjene mest..Vil jeg bare sige:

Godt vi ikke har nogen interesse i ham!!
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 19. Aug. 2015 18:43

peterdebel wrote:Pedro (måske) til Chelsea for over 21 millioner pund??

Troede ellers United var i førersædet..?

Er hvis spilleren selv er ligeglad med hvilken klub det bliver bare han kan tjene mest..Vil jeg bare sige:

Godt vi ikke har nogen interesse i ham!!
Til gengæld skulle United have kastet sin kærlighed på Sane fra Southampton. Ikke at jeg forstår det heller.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Post Reply