Transfervinduet sommeren 2015

Diskussion om alt hvad der rører sig i fodboldverdenen som intet har med Arsenal FC at gøre.

Moderator: admin

Post Reply
NewArsenal
Normal Bruger

Re: Transfervinduet sommeren 2015

Post by NewArsenal » 26. Jul. 2015 15:33

Vidste ikke lige hvor jeg skulle smide det her hen, men det handler vel om transfervinduet:

Mourinho's comments after the pre-season friendly with PSG:

"In the beginning of Mr Abramovich coming to Chelsea, Chelsea was buying the title. Now, they [other Premier League teams] are buying the title. All of them, they are buying the title.

"It is up to us to be strong and to fight them and, obviously, to try and win it again, even without the big investments."

http://www.espnfc.com/barclays-premier- ... -the-title

Hvad har den mand mon røget? :shock:

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 26. Jul. 2015 15:40

NewArsenal wrote:Vidste ikke lige hvor jeg skulle smide det her hen, men det handler vel om transfervinduet:

Mourinho's comments after the pre-season friendly with PSG:

"In the beginning of Mr Abramovich coming to Chelsea, Chelsea was buying the title. Now, they [other Premier League teams] are buying the title. All of them, they are buying the title.

"It is up to us to be strong and to fight them and, obviously, to try and win it again, even without the big investments."

http://www.espnfc.com/barclays-premier- ... -the-title

Hvad har den mand mon røget? :shock:
Det eneste interessante ved den udtalelse for mig er, at den lille rotte indrømmer, at Chelsea har købt titlen.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 26. Jul. 2015 19:10

Jovetic skifter til Inter på en toårig låneaftale. Har medical på tirsdag. Inter har bekræftet, og Jevetic har sagt farvel på Twitter.

https://mobile.twitter.com/hashtag/FCIM?src=hash

https://mobile.twitter.com/StevanJoveti ... 8993201152

Låne prisen er 3 mio. €. Efter de to år er Inter juridisk forpligtet til at Signe ham permanent for 13 mio. €. Hvis Inter kvalificerer sig til CL, koster det 3 mio. € ekstra.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 27. Jul. 2015 6:18

http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/s ... is-6140977

Di Maria vil være mange gange bedre i den kommende sæson ind i den indeværende og det på trods af at han kreerede flest chancer og LANGT flest assists for United i sidste sæson.
Selv når han er dårlig er han jo bedre end Young og Valencia. Når man sætter sig til at læse de nyeste guldkorn fra transfervinduets blinde høne så ryster man først på hovedet.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... do-6143560

Der skal simpelthen en World-Beater til holdet på niveau med Hazard, Neymar, Suarez, Ronaldo, etc. Hvad med at bruge den du har, giv spillerne en chance for at tilpasse sig og blive bedre. Han har verdensklasse spillere på stribe som han gang på gang viser sig for inkompetent til at bruge. Han famler i blinde og får Falcao til at minde om en dårlig udgave af Simon Bræmer.
Derudover er han ikke i stand til at sammensætte en trup, jeg ved ikke hvornår jeg sidst har set en trup, der udelukkende er bygget op af defensive midtbanespillere og venstre backs.

Amagermad
Normal Bruger

Post by Amagermad » 27. Jul. 2015 7:38

En argentiner ud for United. Og nu en ind. De har købt Romero. Jeg har ikke set ham, men han flopper. En sydamerikaner i målet i PL går ikke. En generalisering af dimensioner. Men det er jo sandt
Juli 2015. Stik mig en CB og en angriber med kvalitet, og SÅ kan vi spille med om PL titlen

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 27. Jul. 2015 8:47

Amagermad wrote:En argentiner ud for United. Og nu en ind. De har købt Romero. Jeg har ikke set ham, men han flopper. En sydamerikaner i målet i PL går ikke. En generalisering af dimensioner. Men det er jo sandt
Ospina?

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 27. Jul. 2015 20:00

Dennis--G wrote:http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/s ... is-6140977

Di Maria vil være mange gange bedre i den kommende sæson ind i den indeværende og det på trods af at han kreerede flest chancer og LANGT flest assists for United i sidste sæson.
Selv når han er dårlig er han jo bedre end Young og Valencia. Når man sætter sig til at læse de nyeste guldkorn fra transfervinduets blinde høne så ryster man først på hovedet.

Der skal simpelthen en World-Beater til holdet på niveau med Hazard, Neymar, Suarez, Ronaldo, etc. Hvad med at bruge den du har, giv spillerne en chance for at tilpasse sig og blive bedre. Han har verdensklasse spillere på stribe som han gang på gang viser sig for inkompetent til at bruge. Han famler i blinde og får Falcao til at minde om en dårlig udgave af Simon Bræmer.
Derudover er han ikke i stand til at sammensætte en trup, jeg ved ikke hvornår jeg sidst har set en trup, der udelukkende er bygget op af defensive midtbanespillere og venstre backs.
Di María led også under et United hold, der intet ville med bolden, havde mærkeligt formationer konstant og så blev han rykket rundt over det hele.

Men ja, en verdensklassespiller, der er alt for svingende. Selvom han lavede mange assist, så tjek dem igennem. Det er sgu ikke fordi man bliver imponeret. I hans 13? assist for United byder det bl.a. på skud der er så ringe, at de ryger over til en medspiller som scorer og et par afleveringer, hvor modtageren er nødt til at diske op med noget ekstraordinært for at få scoret.
Torreira <3

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 27. Jul. 2015 20:25

Di Marias mål og assists for United: https://www.youtube.com/watch?v=urfqlFCaxZI

Der er 2 af dem, der er deciderede fejlskud, der ender et heldigt sted. Elsker dog det mål, hvor Di Maria lige vipper den fra kanten af feltet. Og af assist kan man fremhæve den til Mata-saksesparket, der er god, men ikke så man taber kæben.

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 27. Jul. 2015 20:43

Blastino wrote:

Di María led også under et United hold, der intet ville med bolden, havde mærkeligt formationer konstant og så blev han rykket rundt over det hele.

Men ja, en verdensklassespiller, der er alt for svingende. Selvom han lavede mange assist, så tjek dem igennem. Det er sgu ikke fordi man bliver imponeret. I hans 13? assist for United byder det bl.a. på skud der er så ringe, at de ryger over til en medspiller som scorer og et par afleveringer, hvor modtageren er nødt til at diske op med noget ekstraordinært for at få scoret.

Du siger det jo sådan set selv, han spiller på et svingende hold med få spillere der præsterede. At han så bliver gjort til syndebuk og ikke Van Gaal er ikke svært for mig at forstå.

Ja han laver 2 assists, der er deciderede dårlige afleveringer, men derfor er han stadig den med flest assist. Jeg baserer ikke dette på blot assists, men vi snakker om en proven spiller, der har alle de rigtige kvaliteter. Det er vel kendt, at det er svært at slå igennem i sin første sæson og især på et hold, der offensivt har INGEN plan udover at smide Afro ind i feltet.

Amagermad
Normal Bruger

Post by Amagermad » 27. Jul. 2015 20:49

Fedder wrote:
Amagermad wrote:En argentiner ud for United. Og nu en ind. De har købt Romero. Jeg har ikke set ham, men han flopper. En sydamerikaner i målet i PL går ikke. En generalisering af dimensioner. Men det er jo sandt
Ospina?
Ja? Synes du, at han er god nok til et top 4 mandskab?
Juli 2015. Stik mig en CB og en angriber med kvalitet, og SÅ kan vi spille med om PL titlen

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 28. Jul. 2015 1:42

Dennis--G wrote:
Blastino wrote:

Du siger det jo sådan set selv, han spiller på et svingende hold med få spillere der præsterede. At han så bliver gjort til syndebuk og ikke Van Gaal er ikke svært for mig at forstå.

Ja han laver 2 assists, der er deciderede dårlige afleveringer, men derfor er han stadig den med flest assist. Jeg baserer ikke dette på blot assists, men vi snakker om en proven spiller, der har alle de rigtige kvaliteter. Det er vel kendt, at det er svært at slå igennem i sin første sæson og især på et hold, der offensivt har INGEN plan udover at smide Afro ind i feltet.
Det er selvfølgelig ikke kun Di María der skal gøres til syndebuk, men når man koster 600 mio. kr. så forventer man mere. Özil blev (og bliver det stadig) bashet ved hver evig eneste lejlighed.

Selvfølgelig, men eks. fik Nzonzi også en assist på kontoen, da Charlie Adam scorede fra midten af mod Chelsea. Jeg mener bare, at man ikke skal lægge så meget i hans stats. Han fik en assist på kontoen ved dette mål (https://www.youtube.com/watch?v=KzMPy0nMKkA), men det var nu ikke fordi afleveringen gjorde han scorede. Derimod var det en rigtig flot assist han lavede på Old Trafford mod os i FA Cuppen, hvor Rooney bare skulle have hovedet på.

Efter hans sidste sæson i Real og købsprisen, så forventede folk, at han blev blandt de bedste i Premier League i sidste sæson. At Van Gaal af en eller anden mystisk grund ikke bliver ødelagt i medierne er mig en gåde.
Torreira <3

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 28. Jul. 2015 9:44

Amagermad wrote:
Fedder wrote:
Ospina?
Ja? Synes du, at han er god nok til et top 4 mandskab?
Synes bare det er forkert at sige at det ikke går i PL. Mindes ikke at Ospina har kostet os noget nævneværdigt siden han overtog pladsen fra WS. Tvært i mod så det hele ud til at blive en del mere sikkert(dog var coq også en stor del af skylden til det). Men ligefrem at sige at en sydamerikaner i PL ikke går kan du da ikke vurdere ud fra det?

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 29. Jul. 2015 6:38

Adebayors nye klub kunne meget vel blive Aston Villa spiller. I hvertfald spottet på deres træningsanlæg..og vil i så fald blive genforenet med Tim Sherwood..

35 mål i 92 kampe for vores naboer.

Villa har allerede hentet 7 nye spillere i dette vindue heriblandt Scott Sinclair, Jose Angel Crespo, Micha Richards, Jordan Amavi (ung Nice forsvarer), Jordan Ayew (ung Marseille angriber)

Og mistet navne som Benteke, Delph (City), Weimann og 6 andre spillere hen over sommeren.

Gad vide hvor deres niveau bliver i kommende sæson? En midterplacering, er nok et godt bud.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 29. Jul. 2015 21:10

"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 30. Jul. 2015 11:15

Enten er det skuespil eller også, så tror han på, at et år sammen kun kan gøre det bedre: http://www.teamtalk.com/news/2483/99291 ... d-Smalling
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Post Reply