Transfervinduet sommeren 2014

Diskussion om alt hvad der rører sig i fodboldverdenen som intet har med Arsenal FC at gøre.

Moderator: admin

Post Reply
AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 23. Aug. 2014 21:38

levinas wrote:United får selvfølgelig en vild offensiv. Di Maria er en klasse kontra spiller, når det kører for holdet. Når det derimod ikke kører bliver han en yderst usympatisk herre med dives og utur i hans driblinger. Jeg er ikke bekymret hvis United henter ham, som det eneste vilde indkøb. Deres defensiv halter stadig.
Der går dog kraftige rygter om, at Di Maria er en ud af tre spillere, som United vil købe her i slutningen af vinduet. Hmm. Frygter, at de også får Vidal.
Image

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 23. Aug. 2014 21:45

AndersArsenal wrote:
levinas wrote:United får selvfølgelig en vild offensiv. Di Maria er en klasse kontra spiller, når det kører for holdet. Når det derimod ikke kører bliver han en yderst usympatisk herre med dives og utur i hans driblinger. Jeg er ikke bekymret hvis United henter ham, som det eneste vilde indkøb. Deres defensiv halter stadig.
Der går dog kraftige rygter om, at Di Maria er en ud af tre spillere, som United vil købe her i slutningen af vinduet. Hmm. Frygter, at de også får Vidal.
Det ville til gengæld være frygteligt!
Image

Amagermad
Normal Bruger

Post by Amagermad » 24. Aug. 2014 15:58

AndersArsenal wrote:
Jeg nægter at tro, at de henter BÅDE Vidal og Di Maria. Mon ikke det bliver en semi-god forsvarsspiller og så Di Maria?
Juli 2015. Stik mig en CB og en angriber med kvalitet, og SÅ kan vi spille med om PL titlen

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 24. Aug. 2014 16:02

Amagermad wrote:Jeg nægter at tro, at de henter BÅDE Vidal og Di Maria. Mon ikke det bliver en semi-god forsvarsspiller og så Di Maria?
Jeg vil ikke udelukke, at det kan ske, men du har ret i, at chancen nok ikke er så stor. Spørger man Uniteds fans selv, så kan det sagtens ske.
Image

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 24. Aug. 2014 19:25

"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 24. Aug. 2014 19:40

Det slår efter min mening David Luiz i overbetaling af en spiller. Di Maria har reelt kun haft 1 virkelig god sæson. Og dertil er det en plads, hvor United allerede har Herrera og Fellaini (som de har købt for 500 mil på 1 år).
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 24. Aug. 2014 19:42

Det er dobbelt så meget, som vi gav for Alexis. Det er jo et grinagtigt prisskilt.
Image

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 24. Aug. 2014 19:49

Efter CL-finalen er det også helt vildt så overvurderet han er blevet - folk var forundret over, hvor dårlig han var til VM... Tja, måske man skulle se lidt mere end en kamp før man kan mene, at han er blandt verdens bedste. Han havde en god sæson, bevares. Men, inden da kendte jeg et par Real fans, der gerne ville have foræret ham gratis.

Hjernedød pris. Heldigvis får de ikke CL i år.
Nyt brugernavn, please.

Image

NewArsenal
Normal Bruger

Post by NewArsenal » 24. Aug. 2014 21:35

595 mio for Di Maria er fuldstændig vanvittigt. Vi fik Alexis for cirka halvdelen og Chelsea fik Fabregas for nogenlunde det samme - begge to spillere som har bevist mere end Di Maria.
Ifølge Sky Sports skal Manchester United betale £63.9 millioner, der svarer til 595 millioner kroner. Han slår dermed Fernando Torres' rekord, som Chelsea hentede i Liverpool for £50 millioner i starten af 2011.
Hvis det er den eneste 'marque' de laver hos United, så er det heller ikke nogen katastrofe. Di Maria er en spinkel type og det vil tage til for ham, at vende sig til Premier League. Det er måske heller ikke det jeg synes United mangler allermest - Vidal ville efter min mening passe bedre.

Amagermad
Normal Bruger

Post by Amagermad » 25. Aug. 2014 6:39

Titi wrote:Det slår efter min mening David Luiz i overbetaling af en spiller. Di Maria har reelt kun haft 1 virkelig god sæson. Og dertil er det en plads, hvor United allerede har Herrera og Fellaini (som de har købt for 500 mil på 1 år).
Spiller Di Maria 8er? Jeg tror, at han skal spille kant i United. Mon ikke, at de på et tidspunkt går tilbage til 4-3-3?

Om så 585 mil for Di Maria overgår de 450 for Luiz er vel individuel fortolkning. Jeg synes trods alt, at Di Maria har kvalitet i modsætning til Luiz. Det jeg bare ikke forstår er, hvorfor de vil betale de summer for endnu en offensiv spiller. De har muligvis fået afslag på Hummels, men hvis de nu bød 350-400 mil, så ville Dotmund ikke kunne sige nej.

Endelig: min hadespiller nr 1 Nigel De Jong meldes som næste spiller på Old Trafford
Juli 2015. Stik mig en CB og en angriber med kvalitet, og SÅ kan vi spille med om PL titlen

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 25. Aug. 2014 18:49

Amagermad wrote:
Titi wrote:Det slår efter min mening David Luiz i overbetaling af en spiller. Di Maria har reelt kun haft 1 virkelig god sæson. Og dertil er det en plads, hvor United allerede har Herrera og Fellaini (som de har købt for 500 mil på 1 år).
Spiller Di Maria 8er? Jeg tror, at han skal spille kant i United. Mon ikke, at de på et tidspunkt går tilbage til 4-3-3?

Om så 585 mil for Di Maria overgår de 450 for Luiz er vel individuel fortolkning. Jeg synes trods alt, at Di Maria har kvalitet i modsætning til Luiz. Det jeg bare ikke forstår er, hvorfor de vil betale de summer for endnu en offensiv spiller. De har muligvis fået afslag på Hummels, men hvis de nu bød 350-400 mil, så ville Dotmund ikke kunne sige nej.

Endelig: min hadespiller nr 1 Nigel De Jong meldes som næste spiller på Old Trafford
Først og fremmest strålede han jo netop som 8'er i Madrid. Som højre wing var han ikke noget helt vildt. Hvorfor de fleste Madrid fans ønskede ham solgt frem for Øzil. Han spillede også 8'er under VM. Dernæst ville det være lidt underligt, hvis han skal spille wing i et 4-3-3 system, da han klart er bedst som højre wing. Hvor skal Mata så spille?

Og ja giver ingen mening med flere offensive spillere. Der står de altså temmelig stærkt efter min mening.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

MOLA_DK
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by MOLA_DK » 25. Aug. 2014 19:04

Så blev Balotelli præsenteret i Liverpool.
Med venlig hilsen
Morten

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 25. Aug. 2014 21:22

MOLA_DK wrote:Så blev Balotelli præsenteret i Liverpool.
Efter min mening sidste chance for Balotelli, hvis det ikke funker i Liverpool. Inter og City var ren kaos det meste af tiden. I Milan scorede han mange mål (dog mange på straffe, men lad det ligge). Selvom han scorede mange mål, så har jeg hørt fra flere Milan fans, at de var trætte af hans evige surmulen, dovenskab, og uro udenfor banen.

Hvilken topklub vil dog tage chancen med Balotelli, hvis han ikke får succes hos Liverpool?

MOLA_DK
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by MOLA_DK » 25. Aug. 2014 22:06

Esben wrote:
MOLA_DK wrote:Så blev Balotelli præsenteret i Liverpool.
Efter min mening sidste chance for Balotelli, hvis det ikke funker i Liverpool. Inter og City var ren kaos det meste af tiden. I Milan scorede han mange mål (dog mange på straffe, men lad det ligge). Selvom han scorede mange mål, så har jeg hørt fra flere Milan fans, at de var trætte af hans evige surmulen, dovenskab, og uro udenfor banen.

Hvilken topklub vil dog tage chancen med Balotelli, hvis han ikke får succes hos Liverpool?
Helt enig.
Han skal virkelig ændre attitude eller score virkelig mange mål før BR og ikke mindst fansene tager ham til sig.
Med venlig hilsen
Morten

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 26. Aug. 2014 21:23

Eto'o til Everton.
Image

Post Reply