Efterårets hold i PL

Diskussion om alt hvad der rører sig i fodboldverdenen som intet har med Arsenal FC at gøre.

Moderator: admin

Titi
Arsenal Danmark medlem

Efterårets hold i PL

Post by Titi » 29. Dec. 2013 20:08

Hvem synes i er på efterårets hold i PL. Vil her give min top 5 på de forskellige positioner i et 4-2-3-1 system:

Målmænd
1. Wojciech Szczesny
2. Tim Howard
3. Simon Mignolet
4. Petr Cech
5. Hugo Lloris

Højre Back
1. Seamus Coleman
2. Pablo Zabaleta
3. Bacary Sagna
4. Branislav Ivanovic
5. Kyle Walker

Venstre Back
1. Kieran Gibbs
2. Patrice Evra
3. Leighton Baines
4. Gaël Clichy
5. Davide Santon

Centerforsvar
1. Per Mertesacker
2. John Terry
3. Phil Jagielka
4. Sylvain Distin
5. Laurent Koscielny

Defensiv Midtbane/dybdeliggende playmaker
1. Fernandinho
2. Gareth Barry
3. James McCarthy
4. Mikel Arteta
5. Mathieu Flamini

Boks til boks agtige spiller
1. Yaya Toure
2. Aaron Ramsey
3. Yohan Cabaye
4. Frank Lampard
5. Steven Gerrard

Højre Wing
1. Jesus Navas
2. Theo Walcott
3. Kevin Mirallas
4. Raheem Sterling
5. Adnan Januzaj

Venstre Wing
1. Eden Hazard
2. Samir Nasri
3. Jay Rodriquez
4. Yoan Gouffran
5. Adam Lallana

Off midt / Hængende Angriber
1. Wayne Rooney
2. Mesut Øzil
3. Oscar
4. David Silva
5. Ross Barkley

Angriber
1. Luis Suarez
2. Sergio Aguero
3. Olivier Giroud
4. Romelu Lukaku
5. Alvaro Negredo

Årets hold
----------------------- Szczesny ---------
Coleman - Mertesacker - Terry - Gibbs
----------- Fernandinho - Toure ----------
Navas --------------- Rooney ---- Hazard
----------------------- Suarez -------------

Giv jeres bud :)
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Amagermad
Normal Bruger

Post by Amagermad » 29. Dec. 2013 20:50

Hvor er det svært, når man i gennemsnit kun ser to kampe pr runde.

Mignolet (glem de to sidste runder)
Ivanovic Per Jagielka Baines
Fernandinho Ramsey
Øzil Rooney Hazard
Suarez
Juli 2015. Stik mig en CB og en angriber med kvalitet, og SÅ kan vi spille med om PL titlen

hleb13
Arsenal Danmark medlem

Post by hleb13 » 29. Dec. 2013 21:25

Spændende tråd. Overvejede selv at lave den forleden. Dog ikke så struktureret som du har sat det op. :)

Må indrømme, at der er en del jeg er uenige i på dine top 5 lister. Dog er der også en del, som jeg egentlig er meget enig med dig i.

Nogle af dem jeg er uenige i er blandt andet:

Hugo Lloris:
Synes han har haft en rædselsfuld periode, hvor han kostede flere mål og virkede meget usikker. Nu har du ham godt nok også kun som 5'er, men synes passende Tim Krul og Brad Guzan kunne tage Lloris og Cechs placering på listen. Dog enig i din top 3.

John Terry:
Synes du virkelig han har været så god? For det synes jeg godt nok ikke. Han er ikke blandt mine 6-7 bedste.
Synes desuden du i den grad overser Dejan Lovren, som er på mit efterårets hold - sammen med Mertesacker. Har vel egentlig været årets indkøb i PL?

Theo Walcott:
Godt nok er det svært, at lave en top fem over højrekanter indtil videre, men synes sgu ikke Theo fortjener en andenplads. Så meget har han jo ikke spillet. Hellere Mirallas eller Januzaj som efterfølger af Navas, selvom ingen af dem reelt set har været blandt sæsonens bare 20 bedste spillere - derfor vælger jeg længere nede at lave mit hold uden kanter.

Adam Lallana:
Han bør vel høre under kategorien offensiv midt. Rodriguez - som du også har på venstre wing listen - er vel primært ham der har spillet kanten, selvom Lallana bevæger sig rigtigt meget rundt over det hele... Og så bør han også efter min mening have en højere plads på listen, Lallana. :)

Derudover savner jeg også Luke Shaw blandt dine venstrebacks, og så synes jeg sgu ikke, at det er fair at udelade Ramsey fra holdet - selvom du har sat det op med en DM og boks-til-boks.

Men fint initiativ til tråden. Synes det er svært at lave en top 5 til alle positioner, så nøjes med efterårets hold - dog i en 4-3-1-2.

GK: Wojciech Szczesny
RB: Seamus Coleman
CB: Dejan Lovren
CB: Per Mertesacker
LB: Kieran Gibbs
CM: Yohan Cabaye (Lallana, hvis jeg må tillade mig at smide ham ned som CM..)
CM: Yaya Toure
CM: Aaron Ramsey
AM: Wayne Rooney
AC: Sergio Agüero
AC: Luis Suarez

Boblere: Howard, Zabaleta, Jagielka, Distin, Shaw, Barry, Cabaye/Lallana, Henderson, Barkley, Negredo, Lukaku.
I have to believe in a world outside my own mind. I have to believe that my actions still have meaning, even if I can't remember them. I have to believe that when my eyes are closed, the world's still there. Do I believe the world's still there? Is it still out there? … Yeah. We all need mirrors to remind ourselves who we are. I'm no different … now … where was I?

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 29. Dec. 2013 22:16

Jeg kører samme opstilling som hleb13, Carragher og Neville.

De sidstnævntes hold kan ses her:
http://www.youtube.com/watch?v=4vtmxAFH0RE

Szczesny

Coleman - Mertesacker - Jagielka - Gibbs

Toure - Ramsey - Lallana

Rooney

Suarez - Agüero
Image

Allo
Normal Bruger

Post by Allo » 2. Jan. 2014 20:29

AndersArsenal wrote:Jeg kører samme opstilling som hleb13, Carragher og Neville.

De sidstnævntes hold kan ses her:
http://www.youtube.com/watch?v=4vtmxAFH0RE

Szczesny

Coleman - Mertesacker - Jagielka - Gibbs

Toure - Ramsey - Lallana

Rooney

Suarez - Agüero
Den er næsten spot on. Jeg vil nu sætte Hazard på istedet for Lallana.
Yah Gunners, Yah, Uh Yah...

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 3. Jan. 2014 9:01

-----------------Szszesny-----------------
Coleman--Jagielka--Mertesacker--Gibbs
------------Toure------Ramsey-----------
Özil-------------------------------Hazard-
-----------Suarez------Aguero------------

Ross Barkley, som jeg synes har været fremragende for Everton. En spiller der kæmper med Ramsey om at bliver årets unge spiller. Han kandiderede kraftigt til holdet, men klarede ikke cuttet denne gang.

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 5. Jan. 2014 16:31

Puha den er svær, men mit bud er således:
4-1-2-1-2 (diamant).
-------------Szczesny
Coleman-Merte-Lovren-Gibbs
--------------Touré
------Ramsey----Cabaye
-------------Rooney
-------Agüero-----Suarez

Boblere:
Mignolet
Fernandinho
Barry
Flamini
Nasri
Negredo
Jagilka
Lallana
Giroud
Özil
Torreira <3

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Re: Efterårets hold i PL

Post by AndersArsenal » 29. Dec. 2014 19:31

Neville og Carragher sætter deres hold for efteråret i Monday Night Football i aften. Os, der har lyst, kunne passende gøre det samme.

Mit ser således i en 4-4-2:

GK: David de Gea
RB: Branislav Ivanovic
CB: John Terry
CB: Toby Alderweireld
LB: Aaron Creswell
RM: Alexis Sanchez
CM: Gylfi Sigurdsson
CM: Cesc Fabregas
LM: Eden Hazard
ST: Sergio Agüero
ST: Charlie Austin
Image

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 30. Dec. 2014 13:12

AndersArsenal wrote:Neville og Carragher sætter deres hold for efteråret i Monday Night Football i aften. Os, der har lyst, kunne passende gøre det samme.

Mit ser således i en 4-4-2:

GK: David de Gea
RB: Branislav Ivanovic
CB: Toby Alderweireld
LB: Aaron Creswell
CM: Gylfi Sigurdsson
ST: Sergio Agüero
ST: Charlie Austin
Synes faktisk deres bud er helt fint. Har dog ikke lagt specielt meget mærke til Creswell og Alderweirelds præstationer. Nogle der kan fortælle mig, hvordan de har gjort det indtil videre?
Mht. De Gea, så har han gjort det rigtigt godt den sidste halvanden måneds tid, meeeen før det var der intet ekstraordinært over hans præstationer. Courtois og Lloris er også et fint bud. Det handler nok om, hvem man føler der har præsteret hele efteråret.
Torreira <3

hleb13
Arsenal Danmark medlem

Post by hleb13 » 30. Dec. 2014 20:12

GK: David De Gea
RB: Nathaniel Clyne
CB: José Fonte
LB: Cesar Azpilicueta
CM: Morgan Schneiderlin
AC: Sergio Agüero
AC: Charlie Austin

Boblere: Ivanovic,Alderweireld,Cresswell,Matic,Sigurdsson,Downing,Diego Costa

Jeg var mest i tvivl om venstreback. Det kunne ligeså godt have været Cresswell, som har været glimrende, men Azpilicueta er bare helt fantastisk og i mine øjne den bedste defensive back i verden. Lidt svært at se bort fra ham.
I have to believe in a world outside my own mind. I have to believe that my actions still have meaning, even if I can't remember them. I have to believe that when my eyes are closed, the world's still there. Do I believe the world's still there? Is it still out there? … Yeah. We all need mirrors to remind ourselves who we are. I'm no different … now … where was I?

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 30. Dec. 2014 23:03

Blastino wrote:Synes faktisk deres bud er helt fint. Har dog ikke lagt specielt meget mærke til Creswell og Alderweirelds præstationer. Nogle der kan fortælle mig, hvordan de har gjort det indtil videre?
Mht. De Gea, så har han gjort det rigtigt godt den sidste halvanden måneds tid, meeeen før det var der intet ekstraordinært over hans præstationer. Courtois og Lloris er også et fint bud. Det handler nok om, hvem man føler der har præsteret hele efteråret.
Cresswell har bare været hamrende stabil igennem hele sæsonen, og har haft en stor andel i, at West Ham har haft så et succesrigt halvår. God begge veje. Azpilicueta har nok haft det højeste niveau, men jeg mener, at Cresswell virkelig har fortjent en plads, og et hold som the Irons skulle næsten have en spiller på nu, hvor de har gjort det over al forventning.

Ligesom Cresswell, så har Alderweireld også haft en sæson, hvor bundniveauet har været utrolig højt, og været meget, meget få udfald. For mig var det tæt løb mellem Fonte og Toby, men valget faldt på sidstnævnte grundet mine lave forventninger til denne.

Ang. de Gea: Halvanden måned er vist en underdrivelse. Han har leveret på et uhyggelig højt niveau siden deres kamp mod Everton, som blev spillet i starten af oktober. Det er alligevel tre måneder. Jeg er enig i, at der ikke var noget ekstraordinært over de Geas præstationer i starten af sæsonen, men i denne periode var Lloris eksempelvis, om nogen, ligeså svingende.

Courtois; Tja. Jeg synes ikke, at han har været decideret imponerende. Man vidste, at han allerede var et kæmpe talent og en verdensklasse keeper, men han har alligevel lavet nogen nævneværdige fejl, senest mod Southampton, på trods af, at han foran sig har et forsvar, hvor alle mand i kæden var boblere til efterårets hold. En mand som De Gea har næsten ene mand sørget for, at United har 10 point, omtrent, mere, end de burde. Han har stået fortrinligt. Adrián var nok nummer 2 på min keeperliste. Herefter Fabianski. Umiddelbart.
Image

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 18. May. 2015 12:21

Årets hold for 2014/2015?

Mit ville være:
--------------- De Gea -----------------
Ivanovic - Terry - Fonte - Azpilicueta
Sanchez - Matic - Fabregas - Hazard
----------- Agüero - Kane --------------

Boblere:
Clichy
Jones
Cazorla
Costa
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 18. May. 2015 15:07

Titi wrote:Årets hold for 2014/2015?

Mit ville være:
--------------- De Gea -----------------
Ivanovic - Terry - Fonte - Azpilicueta
Sanchez - Matic - Fabregas - Hazard
----------- Agüero - Kane --------------

Boblere:
Clichy
Jones
Cazorla
Costa
Meget enig. Jeg ville nok have Costa over Kane, og Clichy og (Phil?) Jones er jeg så dybt uenig i.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 18. May. 2015 16:23

Må man høre forklaringer på, hvorfor Clichy og Jones er boblere til holdet? Det virker helt, helt utroligt.

Er dog mere eller mindre enig i din start 11'er.
Image

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 19. May. 2015 13:50

Monreal har været bedre end Azpishiteta.
Nyt brugernavn, please.

Image

Post Reply