Premier League

Diskussion om alt hvad der rører sig i fodboldverdenen som intet har med Arsenal FC at gøre.

Moderator: admin

Post Reply
FAXE
Normal Bruger

Re: Premier League

Post by FAXE » 21. May. 2017 18:47

Tottenham formåede at have bedste angreb og bedste forsvar uden rigtig at være tæt på titlen. Gad vide om det er sket før.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 22. May. 2017 13:46

ZlatkoM wrote:
Never gonna happen.

Eller så sker det en gang (a'la den nye regel om "brydning" i feltet under dødbolde) dommeren/FA får høvl af de store klubber og så tør de ikke gøre det igen.
Det er ikke sammenligneligt med "brydning" i feltet under dødbolde, fordi det ene og alene er dommeren, der afgør det uden videobilleder.

Der vil da givetvis komme noget kritik fra klubbernes side, men det har jo fungeret med retrospektive videokendelser i øvrigt, så hvorfor det ikke skulle fungere i forhold til film, har jeg svært ved at se.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 29. May. 2017 19:26

Huddersfield er efter 45 år tilbage i det bedste selskab.

Indtægter i den nye sæson: Mere end 1 Milliard kr. :shock:

Der må være glæde på klubkontoret..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 11. Sep. 2017 13:25

Frank de Boer er allerede fyret i Crystal Palace efter 3 måneder i spidsen for holdet..Det er noget sværere at være træner i en af verdens bedste ligaer end hjemme i den hollandske.

Den tidligere spiller fik 5 kampe for Crystal Palace og tidligere opnåede han at så i spidsen for Inter i 14 kampe..

Ikke siden 1924 har et hold i den bedste række tabt de 4 første kampe uden at score.

"Brandslukkeren" 70 årige Roy Hodgson tager over.

MichaeL
Normal Bruger

Post by MichaeL » 12. Sep. 2017 8:53

Han har eftersigende spillet 3 interne træningskampe mod U23 holdet og tabt dem alle 3, han ville dog ikke taktik og blev derfor fyret.

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 12. Sep. 2017 22:06

MichaeL wrote:
12. Sep. 2017 8:53
Han har eftersigende spillet 3 interne træningskampe mod U23 holdet og tabt dem alle 3, han ville dog ikke taktik og blev derfor fyret.
Vildt nok hvis det passer.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 28. Sep. 2017 1:32

Flot gestus af klubben med at markere Gareth Barry PL rekord.

"Congratulations om your Premier League apperarence recorder, Gareth Berry, from all of us at Arsenal"

Image

En spiller som Arsene før har jagtet.

Nu får han da vores trøje.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 19. Oct. 2017 17:20

Der bliver ingen kampe den 24. December.

Vi spiller Liverpool fredag den 22. december, mens der afvikles tre opgør lørdag den 23. december, og resten af runden er fordelt udover 26-28. december.

http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... stmas-eve/

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 22. Oct. 2017 18:25

Føj vores naboer er gode..

4- 1 over Klopp og Liverpool efter en times spil..

16 mål har Klopp nu indkasseret efter 9 kampe i PL. Det er det højeste side..år 1964-1965, hvor det blev til 20 stk. (!)

Er så træt af at se de hvide juble.. :cry: :cry:

Selvom de ligger lige med holdet de møder på lørdag, på en 2. plads håber jeg virkelig at Londonholdet får ørerne i maskinen efter 2 klare sejrer i træk.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 23. Oct. 2017 14:48

Ronald Koeman er allerede fortid hos Everton med kun 2 sejrer i PL.

58 kampe og 16 måneder nåede hollænderen som selv med mange store nyindkøb pt. ligger nummer 18 i PL.

Image

Spørgsmålet er om Moyes vender tilbage?

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 23. Oct. 2017 16:37

peterdebel wrote:
23. Oct. 2017 14:48
Ronald Koeman er allerede fortid hos Everton med kun 2 sejrer i PL.

58 kampe og 16 måneder nåede hollænderen som selv med mange store nyindkøb pt. ligger nummer 18 i PL.

Image

Spørgsmålet er om Moyes vender tilbage?
Det var vel også et spørgsmål om tid. Det er helt utroligt, at de har spillet så elendigt.

Hvis Moyes kan få sit gamle job tilbage, så er han da uhyre heldig. Både United, Real Sociedad, og senest Sunderland har alle været skuffelser. Det vil i så fald kun være hans historik, som selvfølgelig også har gjort ham til en legende i klubben, som vil være det han bliver ansat på. Ellers ser jeg absolut ingen ide i at ansatte ham.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 24. Oct. 2017 7:23

Er Evertons ambitioner ikke til mere end David Moyes? Selvom han formentlig er den mest succesrige Everton-manager i nyere tid, så vandt han aldrig noget.

Sean Dyche er umiddelbart favoritten hos bookmakerne. Jeg vil godt kunne forstå valget, men jeg tvivler på, at han løfter Everton til de højder som ledelsen drømmer om.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 24. Oct. 2017 12:26

Både Moyes og Dyche ville være ret uambitiøst, vil jeg mene.
Moyes har ikke vist noget siden sin Everton-tid, der giver en tro på, at han kan løfte holdet.
Det er muligt, at jeg ikke kender nok til Sean Dyche og hans trænertalent, men jeg ser ham mest som en, der passer meget godt til Burnley, og som nok ville komme ud på dybt vand hos et sub-tophold, som gerne vil kæmpe med om CL-pladserne.
Så tror jeg der er mere potentiale i Marco Silva og Thomas Tuchel, som også vurderes blandt favoritterne til jobbet.

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 24. Oct. 2017 18:32

Hvad med Eddie Howe?
En manager der meget gerne vil spille fodbold på jorden og som måske vil kunne tage steppet op

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 25. Oct. 2017 14:21

Fedder wrote:
24. Oct. 2017 18:32
Hvad med Eddie Howe?
En manager der meget gerne vil spille fodbold på jorden og som måske vil kunne tage steppet op
Eddie Howe falder vel i samme kategori som Sean Dyche bortset fra, at hvor Bournemouth overpræsterede sidste år, så underpræsterer de nok en smule i år. Det er virkelig skrækkelig fodbold, og i mine øjne en af kandidaterne til at rykke ned.

Post Reply