Premier League

Diskussion om alt hvad der rører sig i fodboldverdenen som intet har med Arsenal FC at gøre.

Moderator: admin

Post Reply
Steensen
Arsenal Danmark medlem

Re: Premier League

Post by Steensen » 22. Jan. 2017 23:28

Ifølge The Mirror kæmper Hull-spilleren Ryan Mason for sit liv, efter han i aftenens kamp mod Chelsea var involveret i et uhyggeligt sammenstød med Gary Cahill.

Krydser fingre for, Mason! Her kommer fodbolden blot i 2. række.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 22. Jan. 2017 23:51

Steensen wrote:Ifølge The Mirror kæmper Hull-spilleren Ryan Mason for sit liv, efter han i aftenens kamp mod Chelsea var involveret i et uhyggeligt sammenstød med Gary Cahill.

En artikel, de publicerer efter, at Hull officielt har meldt ud, at hans situation er stabil. Tænk at være så click-fikseret, som Mirror er.

Alt det bedste til Mason.
Image

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 23. Jan. 2017 0:25

AndersArsenal wrote:
Steensen wrote:Ifølge The Mirror kæmper Hull-spilleren Ryan Mason for sit liv, efter han i aftenens kamp mod Chelsea var involveret i et uhyggeligt sammenstød med Gary Cahill.

En artikel, de publicerer efter, at Hull officielt har meldt ud, at hans situation er stabil. Tænk at være så click-fikseret, som Mirror er.

The Mirror lagde artiklen ud godt en halv time før Hull gjorde, så den kan du ikke klandre dem.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 23. Jan. 2017 9:54

Steensen wrote:
AndersArsenal wrote:

The Mirror lagde artiklen ud godt en halv time før Hull gjorde, så den kan du ikke klandre dem.
Pointen kan vel stadig forsvares, medmindre det rent faktisk er oplysninger, der stammer fra en kilde - og i så fald, burde man nok have fået historien bekræftet hos Hull inden, at man melder det ud. Men henset til de engelske tabloid-avisers omgang med kilder, så er det nok for meget at forvente. De opererer jo gerne ud fra princippet om "I'd rather be first and wrong than second and right"
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 23. Jan. 2017 10:49

ajakob wrote:
Steensen wrote:
AndersArsenal wrote:

Pointen kan vel stadig forsvares, medmindre det rent faktisk er oplysninger, der stammer fra en kilde - og i så fald, burde man nok have fået historien bekræftet hos Hull inden, at man melder det ud. Men henset til de engelske tabloid-avisers omgang med kilder, så er det nok for meget at forvente. De opererer jo gerne ud fra princippet om "I'd rather be first and wrong than second and right"
Ja. Netop. Min fejl, at jeg lige fik byttet rundt på tidspunkterne, men det er stadig mærkeligt (og som du siger, tror jeg bare, de gerne vil hurtigt ud med en nyhed), at Mason indenfor så kort tid går fra at være i livsfare til stabil.
Image

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 23. Jan. 2017 14:39

Hvor er det dog åndssvagt hvis ManUtd ender med at få Griezmann :/
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 26. Jan. 2017 14:18

ZlatkoM wrote:Hvor er det dog åndssvagt hvis ManUtd ender med at få Griezmann :/
Få og få..Prisen skulle ligge på omkring 87 millioner pund, HVIS den altså går igennem..

Ja, men Atletico skal bruge pengene til at finansiere dele af et nyt kinesisksponsoreret stadion (Wanda Metropolitano) og Pogba savner Greizmann.

Greizmanns idol var/er Beckham. Hans bror, Theo Greizmann går amok i glædesrus på Twitter, hvergang United scorer, og Greizmann er i tæt kontakt med sin gode ven Patrice Evra om livet i Manchester så mon ikke han havner dér?

Noget andet er: Atletico har tjent godt med milliarder de sidste par år med salg af spillere som Aguero, Falcao,Forlan, Costa og Torres.

De kan noget med angribere i den klub.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 2. Feb. 2017 22:26

Hatten af for Frank Lampard. Der er sgu for få typer som ham, Gerrard og Totti.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 3. Feb. 2017 0:00

theo-walcott wrote:Hatten af for Frank Lampard. Der er sgu for få typer som ham, Gerrard og Totti.
Både og. Frank Lampard hentede Chelsea i West Ham efter han var blevet engelsk landsholdsspiller. Og Frank Lampard blev så i Chelsea, der var Europas pengestærkeste klub.

Spillere som Totti er af gode grunde sjældne. Det kræver, 1) at der er et stort nok talent i klubben, der slår i gennem; og, 2) at klubben samtidig er dygtig og god nok.

Manchester Uniteds kuld fra 90'erne, Barcelonas drenge i 00'ern og Bayern-drengene i 00/10'erne er nogle eksempler.

Om der er for få ved jeg ikke. Jeg forstår godt, at man vil søge mod de bedste klubber og de store penge. Mange af de bedste spillere har været relativt loyale, selvom de måske ikke i samme omfang udstråler klubmand som Totti.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 3. Feb. 2017 12:24

araAFC wrote:
theo-walcott wrote:Hatten af for Frank Lampard. Der er sgu for få typer som ham, Gerrard og Totti.
Både og. Frank Lampard hentede Chelsea i West Ham efter han var blevet engelsk landsholdsspiller. Og Frank Lampard blev så i Chelsea, der var Europas pengestærkeste klub.

Spillere som Totti er af gode grunde sjældne. Det kræver, 1) at der er et stort nok talent i klubben, der slår i gennem; og, 2) at klubben samtidig er dygtig og god nok.

Manchester Uniteds kuld fra 90'erne, Barcelonas drenge i 00'ern og Bayern-drengene i 00/10'erne er nogle eksempler.

Om der er for få ved jeg ikke. Jeg forstår godt, at man vil søge mod de bedste klubber og de store penge. Mange af de bedste spillere har været relativt loyale, selvom de måske ikke i samme omfang udstråler klubmand som Totti.
Njah.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 3. Feb. 2017 12:46

ajakob wrote:
araAFC wrote:

Njah.
Lahm og Schweini er dem, jeg tænker på. At Bayern sagde farvel til Bayern var deres valg.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 4. Feb. 2017 11:14

araAFC wrote:
ajakob wrote:
araAFC wrote: Både og. Frank Lampard hentede Chelsea i West Ham efter han var blevet engelsk landsholdsspiller. Og Frank Lampard blev så i Chelsea, der var Europas pengestærkeste klub.

Njah.
Lahm og Schweini er dem, jeg tænker på. At Bayern sagde farvel til Bayern var deres valg.
Jeg læste dit indlæg forkert, og troede at du mente, at Bayerns hold hovedsagligt bestod af spillere af egen avl, som det var tilfældet med United og Barcelona.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 11. Feb. 2017 18:47

Tottenham under hårdt pres fra Klopps mandskab her i indledningsvis og med lidt held kunne Liverpool allerede være foran..

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 11. Feb. 2017 18:48

JAAA...Huttelihut!!

Friløber til Mané og 1-0 :D

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 11. Feb. 2017 18:49

JAAAA IGEN!!!

Mané igen til 2-0.

Når det ikke kan være anderledes. Nu skal vores naboer bare flækkes!

Son simulerer et spark i Firminhos lyskeregion og havde han ramt rigtigt, havde det været direkte rødt. Ærgerligt at han kun får gult for dette.

Post Reply