Wengers globalisering wrote: ↑10. Aug. 2019 17:00
Friendly Fire wrote: ↑10. Aug. 2019 7:46
ja Ian Wright var nok blevet banned herinde ret hurtigt. Er det nu forkert at komme med argumenterede betragtninger på vinduet. At jeg giver det under middel...er det en provokation?
Sir Hisss og jeg har længe været skeptiske overfor klubbens strategi og nu er selv Levinas gået med om bord( læs hans seneste indlæg)
Vi taler ud fra de lange linjer, og her er tingene stadig et rod.
Det her vindue lægger bestemt ikke op til at vi kommer tættere på top 4.
Stik piben ind. Gaaaabe
Du forholder dig ikke isoleret til dette vindue. Blander tidligere transfervinduer ind med det nuværende. Ian Wright har ikke sagt noget dette vindue udover held og lykke og han er fornærmet af Koscielny. Levinas kalder det er klasse vindue og vindue som der kan bygges videre på. Jeg vil gerne have høre, hvad klubben skulle have gjort anderledes.
Til sidst er der ikke ikke nogen som snakker om mesterskab eller garanteret top 4. De fleste af os konstatere blot, at klubben kom modsat tidligete år kom ind med en plan og de fulgte planen.
Der er blevet råbt og skreget på 1 måske hele 2 nye cb'ere som skulle danne starter nede bagi med Koscielny.
Koscielny... kommer tilbage i slutningen af sæsonen. Vi har tiltro til ham. Han er kaptajn. Men gider han at finde sig i en ambitionsfattig strategi med no-brainere fra primært Mustafi og til dels også Sokratis? Nej!
Valget var koscielnys beslutning! Noget er altså helt galt i forhold til hvilke forhold bliver lovet at spille under!
Hvem henter vi så? Saliba? Hvad, hvem? Og han skal slukke ilden her og nu? Nej naturligvis ikke. I mine øjne, en ligegyldig signing. Og det er stadig uklart om vi har brugt nogle af sommerens transfermidler på at sikre ham, selv han først tiltræder næste år.
Hvem henter vi så? Der sker ik en skid... ganske få rygter. Af dem der poppede op, synes jeg Dias fra Benfica og Rugani fra Juventus var kompetente til opgaven.
Vi har Nelson i kulissen, og satser på Willock. Ingen garantier for succes her. Jeg er enige i de ikke skal lejes ud. Men de kommer til at få stor indflydelse på vores sæson. At det bliver med stor succes, forventer jeg ikke. De rykker sikkert, men skaffer os ikke flere point. Willock virkede allerede i 1. Pl kamp urolig arrogant. Returløb og løb i hullerne som det pensionerede Ozil. Ikke min kop te ud fra hvad jeg så! Preseason var dog super.
Ozil skulle være solgt om vi så måtte betale halvdelen af hans løn til den nye arbejdsgiver.
Bestemt heller ikke godkendt når resten af Must Leave-spillerne Elneny, mustafi, Mhiki mm. Ikke er væk! Det kan dog nås. Men hvis vi forventer deres afgang, hvor er pengene så til at forstærke os? Og jo, hver en krone skal bruges denne sommer. Vi bløder og har et latterligt lavt budget!
Hvem skulle så forstærke os på midten når nu jeg ikke ser det som en fornuftig løsning at hjælpe Real i form af Ceballos uden en købsoption...
Mit bud er Fornals fra Villareal eller Havertz fra Leverkusen.
Den gamle 10er død, men en dynamisk fyr som Ceballos er ikke kreativ nok. Og han er væk næste år alligevel.
Pepe er et godt køb nu da de ikke forlanger penge up front.
Han passer dog langt bedre ind på et kontra hold.
Havde foretrukket Zaha med hans arbejdsrate, men er også lige dyr nok og det ældre.
Jeg skriger på en angriber nu da Nketiah åbenbart skal lejes ud.
Der havde jeg taget Moise Kean. God billig handel af Everton.
Havde vi lovet ham en backup plads i et system med 2 deciderede angribere oppe foran, kunne vi godt have lokket ham.
Men selvfølgelig jagter han spilletid.
Savner tilmed en 2. Målmand.
Tierny er super, men ikke ligefrem en prioritet denne sæson synes jeg. Monreal var skarp igår og Kolasinac skal nok rykke i år.