Outgoings

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Arsenalgogo
Normal Bruger

Re: Outgoings

Post by Arsenalgogo » 11. Jul. 2017 14:33

Ifølge skysports forlænger OX ikke kontrakten, så gad vide om han ryger afsted denne sommer eller smutter transferfri næste sommer?

Samme angående Alexis, ser ud til han også smutter transferfri næste sommer, Wenger virker afvisende overfor et salg, men håber på en forlængelse, jeg tvivler stærkt!

Så Hej Hej OX og Alexis.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 11. Jul. 2017 15:00

Arsenalgogo wrote:Ifølge skysports forlænger OX ikke kontrakten, så gad vide om han ryger afsted denne sommer eller smutter transferfri næste sommer?

Samme angående Alexis, ser ud til han også smutter transferfri næste sommer, Wenger virker afvisende overfor et salg, men håber på en forlængelse, jeg tvivler stærkt!

Så Hej Hej OX og Alexis.
Jeg er egentlig ligeglad med, at de smutter. Speciel Chamberlain, der går i stykker, hver gang man tror at han skal til at præstere. Problemet er, hvis det sker gratis.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 11. Jul. 2017 15:16

Arsenalgogo wrote:Ifølge skysports forlænger OX ikke kontrakten, så gad vide om han ryger afsted denne sommer eller smutter transferfri næste sommer?

Så Hej Hej OX og Alexis.
Ja og sidste uge var det præcist modsat, at han ikke ville smutte. Sanchez derimod håber jeg er væk asap. helst til Kina inden på fredag.
#KroenkeOut

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 11. Jul. 2017 16:19

ajakob wrote:

Så Hej Hej OX og Alexis.
Jeg er egentlig ligeglad med, at de smutter. Speciel Chamberlain, der går i stykker, hver gang man tror at han skal til at præstere. Problemet er, hvis det sker gratis.
Rettidig omhu har ikke været klubbensstyrke over de seneste 15år. Der er desværre en tildens i klubben til at man enten ikke sælger tidligt nok eller venter for længe med forlænge spillernes kontrakt, så spillerne kommer til at sidde med alle trumferne.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 16. Jul. 2017 9:14

Wenger har dog, ifølge The Mirror, sagt at klubben er villig til at give OX 100.000 £ om ugen og samtidig skulle Wenger have udtalt: "Alex Oxlade-Chamberlain will stay. 100 per cent I expect him to stay. There is no speculation. No matter what happens he will stay"..

Hvem får ret. Sky eller Wenger?
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 16. Jul. 2017 11:02

Der var engang hvor SkySports var en af de allermest troværdige medier på transfer fronten. Men de sidste par vinduer, er den troværdighed forsvundet. De opsnapper rygter fra højre og venstre på twitter, og poster dem på deres egen feed eller hjemmeside som Sky Sources. Historierne går på at Ox helst vil blive i Arsenal, og vil acceptere den løn klubben vil tilbyde. Men hans agent prøver at få flere penge ud af klubben eller få en transfer op at stå for at fylde sine egene lommer.

Det problem jeg har med Ox er, at jeg ikke synes at han på noget tidspunkt har leveret kontinuerligt gode præstationer på nogen position. Hvad er han CM, kantspiller eller wingback? Som CM er han for stor en risiko fordi han har en tendens til at smide dumme bolde væk i farlige positioner. Tror han ville kunne blive en god wingback, hvis/når Bellerins Barca DNA tager overhånd og han rejser til Barcelona. Kan vi få ham til at blive og kæmpe med Hector om den plads på Højre side, og til en deal omkring £100k så det rigtig fint.

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 18. Jul. 2017 0:43

Jeg stødte tilfældigvis på dette klip med Olivier Giroud. Det virker ret tydeligt på mig som om, at vi har set ham i hans sidste officielle kamp hos os.

Gabe
Normal Bruger

Post by Gabe » 19. Jul. 2017 10:59

Hvad tænker i om denne liste af spillere som kunne forlade Arsenal. Jeg ville ikke savne en eneste udover Woj.

https://shewore.com/2017/07/19/arsenal- ... yer-sales/

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 19. Jul. 2017 11:12

Gabe wrote:Hvad tænker i om denne liste af spillere som kunne forlade Arsenal. Jeg ville ikke savne en eneste udover Woj.

Sanogo og Hinds har forladt Arsenal. Virker til at være en jævnt uinformeret blog.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 19. Jul. 2017 17:00

Olitast wrote:Jeg stødte tilfældigvis på dette klip med Olivier Giroud. Det virker ret tydeligt på mig som om, at vi har set ham i hans sidste officielle kamp hos os.
Overraskende!!

West Ham, Dortmund er blevet nævnt i pressen, men han har altid været loyal for klubben og lidt overraskende hvis han ikke er klar til sæsonstart for os.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 20. Jul. 2017 7:36

ajakob wrote:
Gabe wrote:Hvad tænker i om denne liste af spillere som kunne forlade Arsenal. Jeg ville ikke savne en eneste udover Woj.

Sanogo og Hinds har forladt Arsenal. Virker til at være en jævnt uinformeret blog.

Uanset hvornår listen er opdateret, så er det kun Wos og Chambers som jeg ville beholde fra den liste. Nu er først nævnte også solgt, hvis Chambers sælgers håber jeg man giver ham tilbagekøbsklausul. Resten må meget gerne være historie i klubben.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 20. Jul. 2017 14:27

Wengers globalisering wrote:
ajakob wrote:

Uanset hvornår listen er opdateret, så er det kun Wos og Chambers som jeg ville beholde fra den liste. Nu er først nævnte også solgt, hvis Chambers sælgers håber jeg man giver ham tilbagekøbsklausul. Resten må meget gerne være historie i klubben.
Det er jeg så enig i. Dog forstår jeg ikke den pludseligt opståede kærlighed til Woj, og som jeg efterhånden har givet udtryk for en del gange, er det eneste negative ved det salg den - efter det i medierne oplyste - relativt lave pris.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 20. Jul. 2017 16:13

ajakob wrote:
Det er jeg så enig i. Dog forstår jeg ikke den pludseligt opståede kærlighed til Woj, og som jeg efterhånden har givet udtryk for en del gange, er det eneste negative ved det salg den - efter det i medierne oplyste - relativt lave pris.
Synes at det virker til at Woj er modnet meget i løbet af sidste sæson, har alderen med sig er tydligvis villig til at tage et år med oplæring fra en af de bedste. Som du selv, så prisen alt for lav, Everton viste med Pickford handlen, hvor meget en homegrown målmand kan koste. Cech har alderen i mod sig og allerede sidste sæson, var der mange kampe, hvor jeg tænkte at han så langsom ud og at han var for ringe med fødderne.
Martinez er stadig meget uprøvet, men jeg vil hellere have haft Woj i trupppen end Ospina og om et år have woj og Martinez duelere om førstevalget.

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 20. Jul. 2017 19:27

ajakob wrote:
Wengers globalisering wrote:
ajakob wrote:

Han har forbedret sig rigtig meget over tiden i Italien. Jeg har dem ikke lige her, men de stats jeg så fra Serie A, var meget overbevisende.
Arsenal are the first club in history, where the manager loses the dressing room - and we get rid of the dressing room rather than the manager...

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 21. Jul. 2017 12:50

Ved ikke hvad klubbens planer med Calum Chambers er, efter spilleren er vendt tilbage fra låneaftale. I hvertfald har vi afvist et bud fra Crystal Palace på 16 millioner £.. Spillerens værdi ligger på omkring 20 millioner £.

Post Reply