Outgoings

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Re: Outgoings

Post by Dennis--G » 31. Aug. 2016 12:08

Wilshere kommer ikke til at spille 38 kampe i streg, det kan han simpelthen ikke holde til. Han kommer til Palace, bliver stensikkert brugt for meget i starten, skade. Hvis han blev hos Arsenal kan han stille og roligt få lov at få 20 min her og der, samt 90 min ind i mellem. Man kan give ham muligheden for at bygge nogle muskler op omkring de knæ og så om et halvt år give ham flere og flere chancer. Wilshere bringer noget helt unikt til vores hold når han er klar. Hos Palace bliver han marquee og vil blive brugt i hver kamp, det kommer han aldrig til at holde til.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 31. Aug. 2016 12:31

Ifølge Ornstein har Roma overhalet de andre kurtisører på Wilshere. Hvis Wilshere selv er frisk på den, synes jeg egentlig, at det ville være et fremragende skifte. Helt ny kultur at komme til i forhold til måde at spille fodbold på. Ville kun være sundt for en gut, der er lige til den gode side engelsk. Muligvis kan han også slippe for at have britiske boldmongoler som Paddy McNair hængende i sine ankler.
Samtidig kan Wojciech og Wilshere bumme smøger fra hinanden. Perfect match.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Everton- og Southamptonfans.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 4. Jan. 2017 1:30

Amerikanske ESPN melder at Zelalem, hvis kontrakt med os løber ud til sommer, er et varmt emne i Dortmund som håber på at kunne udvikle Zelalem til en topspiller..

Så sent som i sommers sagde Arsene at han er sagde Arsene at han er sikker på at Zelalem vil få en stor karriere, men at han endnu mangler noget fysisk styrke.

Når en klub som Dortmund viser interesse, så kan spilleren noget med en bold, så det vil være trist at miste et talent gratis..

Jon Toral rygtes til Rangers på lån .Lidt underligt at talentet der ankom samme tid som Bellerin fra La Mesia, har haft det så svært at blive squadplayer hos os..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 26. Jan. 2017 19:24

Jenkinson mangler bare at blive enige med Crystal Palace, så er han fortid i klubben.

Arsene har afskrevet ham: "As I said in the last press conference, only he has to agree personal terms. But at the moment, he has not managed to do that.", siger han her få dage før deadline day.

Debuchy er det samme. Han burde også være fortid, men lidt kryptisk siger Wenger: "What I just want to say is that he’s fully fit now and so he is available to play and maybe even to have an experience somewhere else."

Som jeg tolker det, lyder det til at Wenger ikke er meget for at lade Debuchy forlade klubben..Selvom den 31 årige spiller ikke er istand til at presse Bellerin på højreback. Derimod vil Wenger hellere en gerne afskippe 24 årige Jenks afsted.

Hvis begge forlader os, må vi håbe Bellerin ikke får en skade, da vi så skal bruge Maitland-Niles på pladsen.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 26. Jan. 2017 20:56

peterdebel wrote:Jenkinson mangler bare at blive enige med Crystal Palace, så er han fortid i klubben.

Arsene har afskrevet ham: "As I said in the last press conference, only he has to agree personal terms. But at the moment, he has not managed to do that.", siger han her få dage før deadline day.

Debuchy er det samme. Han burde også være fortid, men lidt kryptisk siger Wenger: "What I just want to say is that he’s fully fit now and so he is available to play and maybe even to have an experience somewhere else."

Som jeg tolker det, lyder det til at Wenger ikke er meget for at lade Debuchy forlade klubben..Selvom den 31 årige spiller ikke er istand til at presse Bellerin på højreback. Derimod vil Wenger hellere en gerne afskippe 24 årige Jenks afsted.

Hvis begge forlader os, må vi håbe Bellerin ikke får en skade, da vi så skal bruge Maitland-Niles på pladsen.
Gabriels præstationer på højre back er været acceptable, og det har været bedre end med både Jenkinson og Debuchy. Selv med Debuchy fit, tror jeg, Wenger vil foretrække Gabriel.

Med Mertesacker retur så bør Gabriel være en fin nok løsning. Mertesackers niveau må antages at være acceptabelt, når kontraten blev forlænget.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 26. Jan. 2017 21:18

peterdebel wrote: Jon Toral rygtes til Rangers på lån .Lidt underligt at talentet der ankom samme tid som Bellerin fra La Mesia, har haft det så svært at blive squadplayer hos os..
Toral har haft to alvorlige knaeskader, men derudover er det meget almindeligt, at kun en spiller per aargang slaar til klubben.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 27. Jan. 2017 9:14

araAFC wrote:
peterdebel wrote:Jenkinson mangler bare at blive enige med Crystal Palace, så er han fortid i klubben.

Gabriels præstationer på højre back er været acceptable, og det har været bedre end med både Jenkinson og Debuchy. Selv med Debuchy fit, tror jeg, Wenger vil foretrække Gabriel.

Med Mertesacker retur så bør Gabriel være en fin nok løsning. Mertesackers niveau må antages at være acceptabelt, når kontraten blev forlænget.
Jeg tror ikke vi skal regne med at Merte kommer til at være spilbar lige med det samme. Det er muligt at jeg overfortolker på det jeg ser, men tjek lige klippet her:
https://youtu.be/lLEiyV3F0oI?t=104 som Per hopper der, ligner han ikke en der stoler på sit knæ - så tænker jeg at der må være lang vej til at kaste sig ind i tacklinger. Men det er nok også derfor jeg ikke er topatlet (kun derfor ;) )
Så er spørgsmålet jo om Wenger tænker vi er godt nok stillet med Gabriel der er backup til to pladser og Rob der kan dække ligeledes

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 31. Jan. 2017 2:19

Chuba Akpom rejser til sydkysten og Brighton på lån for resten af sæsonen.

Vores algieriske spiller Bennacer sendes til franske Tours til sæsonafslutning.

Zelalem skal til Venlo i den hollandske 2.division resten af sæsonen.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 8. Jun. 2017 15:00

Daily Express skriver at Ospina er på vej i flyet til lægecheck i tyrkiske Fenerbahce for 3 mio. £ da klubberne er blevet enige om et salg.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 22. Jun. 2017 22:15

Det ser ud til at vores unge polak, 19 årige Krystian Bielik, skifter en låneaftale med Birmingham ud med en ditto hos Norwich' Kanariefugle.

10 kampe fik han for Birmingham.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 23. Jun. 2017 15:05

Gibbs skulle forlænge £80k om ugen i løn ved et skifte, så det begrænser nok mulighederne for at få ham solgt. Mit bedste bud er stadig Newcastle, tror ikke Watford går videre med deres interesse. Da både de £15m og lønnen han vil have er ret så dyrt for en klub som dem.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 7. Jul. 2017 0:37

Med ankomsten af Lacazette som, forhåbentlig,bliver en frygtindgydende angriber som hele Europa ryster i bukserne over og som vil bidrage med mål og assists, ser det ud til at Lucas Perez er på vej hjem til Spanien og ,måske, La Coruña.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Jul. 2017 17:35

Følgende spillere er på vej ud i kulden, og skal ikke på turne til Australien:
-Gibbs
-Debuchy
-Gooneren Carl Jenkinson
-Joel Campbell

-Ospina er med på flyet så det tyder ikke på han er på vej ud..
Last edited by peterdebel on 10. Jul. 2017 10:40, edited 1 time in total.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 9. Jul. 2017 23:49

Arsene overvejer at sende "Le Jeff" R-A. på lån og italienske medier mener at vide, at Milan i øjeblikket overvejer et lån for kommende sæson..

Kunne være godt hvis han kunne få kontinuerlig spilletid.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 10. Jul. 2017 7:32

peterdebel wrote:Arsene overvejer at sende "Le Jeff" R-A. på lån og italienske medier mener at vide, at Milan i øjeblikket overvejer et lån for kommende sæson..

Kunne være godt hvis han kunne få kontinuerlig spilletid.
Han er heller ikke på flyet til Australien, så det kunne tyde på, at han ryger ud på lån, hvilket kun er en god ide.

Post Reply