Outgoings

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Wengers globalisering
Normal Bruger

Re: Outgoings

Post by Wengers globalisering » 18. Aug. 2017 7:46

Niels Lønberg wrote:
18. Aug. 2017 7:11
AndersArsenal wrote:
17. Aug. 2017 14:40
Niels Lønberg wrote:
17. Aug. 2017 7:36
1. Koscielny er 31 år og har en kronisk achillesskade, som kræver daglig behandling
2. Mertesacker er 32 år og indstiller karrieren efter denne sæson
3. Chambers ser ikke ud til at have en fremtid i klubben
4. Gabriel er på vej væk
Hvis Gabriel skifter til Valencia, hvilket Sky Sports også rapporterer nu, og Chambers ikke er tiltænkt en fremtid her, så henter vi også en ny. Det er jeg 100% sikker på.
Det kan også være, at det forventede salg af Gabriel ændrer Chambers' situation. Jeg synes bare, at det virker ret usayndsynligt når Chambers ikke engang var at finde i truppen til kampen mod Leicester - især når man ser på den bagkæde vi stillede op med. Jeg har ikke hørt noget om, at han skulle være skadet, så mest af alt ligner det, at Wenger ikke har tillid til ham.

Ligemeget om Chambers har en fremtid i klubben eller ej, så synes jeg vi bør hente en central forsvar i dette vindue. Vi har rigtigt mange kampe at spille i denne sæson, og flere af vores bærende kræfter begynder at være oppe i alderen (Koscielny snart 32 år, Mertesacker snart 33 år, Monreal 31 år).
Selvfoelgelig skal man kigge frem mere end en saeson, men det vil vaere underligt at forstaerke et omraade af holdet, som reelt set foerst skal forstaerkes i naeste saeson, Isaer fordi andre pladser boer forstaerkes foer det centraleforsvar. Jeg synes derfor at man stadig skal fokusere paa at faa forstaerket den centralemidtbane, hvor Xhaka og Ramsey ikke kan holde til at spille 60kampe og Elneny, Wilshere, Coquelin alle er niveauer under.

Monreal kan godt spille et par aar endnu som centralforsvarspiller, Koscielny har haft problemer med akillessene de seneste par aar. Mustafi, Holding har begge mange aar foran sig, Chambers spillede rigtig godt for middlesbrough sidste saeson. Dermed ikke sagt, at man ikke skal slaa til, hvis en god midtstopper bliver ledig. Jeg synes dog ikke 600mio for Van Dijk lyder som en god handel, han har spillet 1.5 god season for et spaendende men stadig kun midterhold i PL der ikke havde succes i Europa.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 18. Aug. 2017 8:15

Wengers globalisering wrote:
18. Aug. 2017 7:46
Niels Lønberg wrote:
18. Aug. 2017 7:11
AndersArsenal wrote:
17. Aug. 2017 14:40

Hvis Gabriel skifter til Valencia, hvilket Sky Sports også rapporterer nu, og Chambers ikke er tiltænkt en fremtid her, så henter vi også en ny. Det er jeg 100% sikker på.
Det kan også være, at det forventede salg af Gabriel ændrer Chambers' situation. Jeg synes bare, at det virker ret usayndsynligt når Chambers ikke engang var at finde i truppen til kampen mod Leicester - især når man ser på den bagkæde vi stillede op med. Jeg har ikke hørt noget om, at han skulle være skadet, så mest af alt ligner det, at Wenger ikke har tillid til ham.

Ligemeget om Chambers har en fremtid i klubben eller ej, så synes jeg vi bør hente en central forsvar i dette vindue. Vi har rigtigt mange kampe at spille i denne sæson, og flere af vores bærende kræfter begynder at være oppe i alderen (Koscielny snart 32 år, Mertesacker snart 33 år, Monreal 31 år).
Selvfoelgelig skal man kigge frem mere end en saeson, men det vil vaere underligt at forstaerke et omraade af holdet, som reelt set foerst skal forstaerkes i naeste saeson, Isaer fordi andre pladser boer forstaerkes foer det centraleforsvar. Jeg synes derfor at man stadig skal fokusere paa at faa forstaerket den centralemidtbane, hvor Xhaka og Ramsey ikke kan holde til at spille 60kampe og Elneny, Wilshere, Coquelin alle er niveauer under.

Monreal kan godt spille et par aar endnu som centralforsvarspiller, Koscielny har haft problemer med akillessene de seneste par aar. Mustafi, Holding har begge mange aar foran sig, Chambers spillede rigtig godt for middlesbrough sidste saeson. Dermed ikke sagt, at man ikke skal slaa til, hvis en god midtstopper bliver ledig. Jeg synes dog ikke 600mio for Van Dijk lyder som en god handel, han har spillet 1.5 god season for et spaendende men stadig kun midterhold i PL der ikke havde succes i Europa.
At Chambers ikke var i truppen skal måske også i lyset af en U21 turnering hvor han var stamspiller for England og spillede lige så længe som Mustafi og Alexis gjorde til Confederations cup(næsten). Altså at Mustafi ikke startede inde og ikke undervejs blev skiftet ind må da også aflæses som at han ikke var klar.
Positivt at høre vi skiller os af med Gabriel. Han leverede altid med sit max når han kom i spil - men han er simpelthen hverken klog eller dygtig nok til så stor en klub. Derudover irriterer det mig også at han ikke er blevet bedre til engelsk - som med Alexis.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 30. Aug. 2017 21:45

Wengers globalisering wrote:
15. Aug. 2017 17:35
Nogen som har nyt om salg af:
Campbell(ved godt han er skadet)
Joel er knæskadet indtil i hvertfald januar 2018, så mon ikke han skifter gratis når kontrakten udløber til sommer?
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Post Reply