Kildernes troværdighed

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Re: Kildernes troværdighed

Post by Alansmith » 4. Aug. 2016 22:35

Niels Lønberg wrote:
Alansmith wrote:Til Tier 5 kan tilføjes Give me Sport og Arsenal Fever.

Jeg synes ikke, at det giver mening at sætte Newsnow så lavt, da de jo samler nyheder om Arsenal. Det er efter min mening en stærk informationskilde, hvis man sorterer. Har fundet mange unikke, seriøse og dybtgående oplysninger her. Det handler om dømmekraft.

Det giver heller ikke mening at lægge goal.com så lavt, efter min mening.
NewsNow er jo ikke en kilde i sig selv. Det svarer jo til at skrive Google på listen.

Jeg kan anbefale at oprette en bruger på NewsNow. Så kan man skjule alle lortesiderne:

Image
Smart.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 9. Aug. 2016 21:11

@AraAFC

Jeg har længe sagt at Kike Marin er en kæmpe fraud, og må ærligt indrømme, at jeg ikke forstår, hvordan han er havnet i tier 3.

Seneste løgn, 29. Juli:

Kike Marin**
El #Arsenal tiene 0 interés en Mustafi Una vez más es utilizado para mover el mercado El #ValenciaCF le busca salida

I dag:

Kike Marin**
@Arsenal #Arsenal was not interested in Mustafi, but now is a good opportunity. I bet by his signing... Football

Manden er en gennemført lortekilde aka Michael Qureshi-esque.
Nyt brugernavn, please.

Image

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 9. Aug. 2016 21:20

Jeg havde en fornemmelse af, at han havde noget essentiel viden, da Alexis-handlen var under opsejling, men han har langsomt skabt sig et forfærdeligt ry, og minder mig efterhånden mere og mere om B. Fairthorne.
Image

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 10. Aug. 2016 0:07

Fabregas4 wrote:@AraAFC

Jeg har længe sagt at Kike Marin er en kæmpe fraud, og må ærligt indrømme, at jeg ikke forstår, hvordan han er havnet i tier 3.

Seneste løgn, 29. Juli:

Kike Marin**
El #Arsenal tiene 0 interés en Mustafi Una vez más es utilizado para mover el mercado El #ValenciaCF le busca salida

I dag:

Kike Marin**
@Arsenal #Arsenal was not interested in Mustafi, but now is a good opportunity. I bet by his signing... Football

Manden er en gennemført lortekilde aka Michael Qureshi-esque.
Jeg tror også, man må erkende, at Kike Marin er en ringe kilde. Han degraderes. For noget tid siden (læs: år) husker jeg, han havde en del rigtigt, men Benzema og nu Mustafi fortæller en anden historie. Det virker som gæt. Selv en blind høne kan finde korn, tilsyneladende.

I slutningen af august håber jeg, at flere herinde lige kan komme med et par kommentarer og tilføjelser til den nuværende liste, og så må dette forum kandidere til at have den bedste "fodbold-kilde-bibel", der findes.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 10. Aug. 2016 0:29

araAFC wrote:Jeg tror også, man må erkende, at Kike Marin er en ringe kilde. Han degraderes. For noget tid siden (læs: år) husker jeg, han havde en del rigtigt, men Benzema og nu Mustafi fortæller en anden historie. Det virker som gæt. Selv en blind høne kan finde korn, tilsyneladende.

I slutningen af august håber jeg, at flere herinde lige kan komme med et par kommentarer og tilføjelser til den nuværende liste, og så må dette forum kandidere til at have den bedste "fodbold-kilde-bibel", der findes.
Tilføjelser til en liste der i forvejen er rigtig omfangsrig. Jeg mangler vist at anerkende det store arbejde du har lagt i det øverste indlæg i tråden. Super, super gennemgang af kilderne.
Image

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 10. Aug. 2016 8:55

AndersArsenal wrote:
araAFC wrote:Jeg tror også, man må erkende, at Kike Marin er en ringe kilde. Han degraderes. For noget tid siden (læs: år) husker jeg, han havde en del rigtigt, men Benzema og nu Mustafi fortæller en anden historie. Det virker som gæt. Selv en blind høne kan finde korn, tilsyneladende.

Tilføjelser til en liste der i forvejen er rigtig omfangsrig. Jeg mangler vist at anerkende det store arbejde du har lagt i det øverste indlæg i tråden. Super, super gennemgang af kilderne.
Hørt, hørt!

Super arbejde araAFC.

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 10. Aug. 2016 20:55

-DIABY- wrote:
AndersArsenal wrote:

Hørt, hørt!

Super arbejde araAFC.
Enig med de her to herre. Glimragende arbejde araAFC.
Nyt brugernavn, please.

Image

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 11. Aug. 2016 11:25

Mht. kilders troværdighed er Mahrez-rygterne interessante.

På den ene side står L'Equipe, RMC og EuroSport (France), der alle melder om seriøs Arsenal-interesse - og endda med god chance for et skifte, lyder det til.

På den anden side står The Times, Guardian, Sky og BBC, der skriver at Mahrez vil blive i Leicester.

Begge sider kan naturligvis have ret, men spøjst at franske medier ikke beretter om at Mahrez vil blive i Leicester. Franske medier skulle eftersigende have godt styr på deres hjemlige spillere (- husk at det kun er i fodboldsammenhæng Mahrez er fra Algeriet. Det primære pas må være fransk).

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 11. Aug. 2016 11:41

araAFC wrote:Mht. kilders troværdighed er Mahrez-rygterne interessante.

På den ene side står L'Equipe, RMC og EuroSport (France), der alle melder om seriøs Arsenal-interesse - og endda med god chance for et skifte, lyder det til.

På den anden side står The Times, Guardian, Sky og BBC, der skriver at Mahrez vil blive i Leicester.

Begge sider kan naturligvis have ret, men spøjst at franske medier ikke beretter om at Mahrez vil blive i Leicester. Franske medier skulle eftersigende have godt styr på deres hjemlige spillere (- husk at det kun er i fodboldsammenhæng Mahrez er fra Algeriet. Det primære pas må være fransk).
Det kunne godt ligne, at de engelske og de franske medier har kilder i forskellige steder af setuppet. Det virker logisk, at de engelske medier læner sig op af Leicester, imens de franske bruger Mahrez og Mahrez' agent. At Arsenal så igen bliver brugt for at skaffe en bedre kontrakt, er en naturlig risiko, der følger af den tankerække.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 11. Aug. 2016 11:45

araAFC wrote:Mht. kilders troværdighed er Mahrez-rygterne interessante.

Lad os håbe at det er de franske medier der er bedste informeret denne gang, han ville være en kærkommen tilføjelse til holdet.

Südkurve
Normal Bruger

Post by Südkurve » 21. Aug. 2016 11:17

Jeg må indrømme, at jeg er virkelig i tvivl om hvordan en bruger som Arsenal Horse kan være i tier 2. Er der nogen, der kan byde ind med eksempler på hvor han rent faktisk viste sin indsigt i Arsenal bag facaden?

Hvis man virkelig ved noget, hvorfor så ikke skrive navnet på spilleren? Er det, han gør, ikke bare at skrive: Deal expected to be done early next week. Hvis det ikke sker, så skriver man at den er udskudt. Hvis det stadig ikke sker, så skriver man at den er aflyst. Man kan aldrig rigtig tage fejl, hvis man ikke lægger hovedet på blokken.

Men der må jo være en grund til at han er endt i Tier 2 i første omgang - jeg har bare aldrig lige fanget den.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 21. Aug. 2016 12:41

Südkurve wrote:Jeg må indrømme, at jeg er virkelig i tvivl om hvordan en bruger som Arsenal Horse kan være i tier 2. Er der nogen, der kan byde ind med eksempler på hvor han rent faktisk viste sin indsigt i Arsenal bag facaden?

Hvis man virkelig ved noget, hvorfor så ikke skrive navnet på spilleren? Er det, han gør, ikke bare at skrive: Deal expected to be done early next week. Hvis det ikke sker, så skriver man at den er udskudt. Hvis det stadig ikke sker, så skriver man at den er aflyst. Man kan aldrig rigtig tage fejl, hvis man ikke lægger hovedet på blokken.

Men der må jo være en grund til at han er endt i Tier 2 i første omgang - jeg har bare aldrig lige fanget den.
Enig. Sidste sommer blev der åbnet lidt slør for, at vi var interesseret i at hente Pogba. Ren bullshit for at skaffe følgere, helt åbenlyst. Det er også den gamle multitosse 1886dialsquare, der sidder bag, hvis jeg ikke husker forkert. Et omvandrende mindeværdskompleks.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 21. Aug. 2016 12:45

Enhver "kilde" der bruger tweeds som "Big news coming up in a moment. Stay tuned" og lignende, bør allerede af den grund ikke kategoriseres i tier 2.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 21. Aug. 2016 13:39

Modtaget. I har nok ret. Jeg tror nu ikke, det er DialSquare, der står bag.

Jeg får lavet et par rettelser.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 21. Aug. 2016 13:42

Hvor skal Arsene Wenger egentlig placeres i denne sammenhæng?
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Post Reply