Deadline Day (Januar 2016)

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Al-Djazairi_98
Normal Bruger

Re: Deadline Day (Januar 2016)

Post by Al-Djazairi_98 » 4. Feb. 2016 22:45

AWG wrote:
Al-Djazairi_98 wrote:
Olitast wrote:Det mest spændende var vel Imbula til Stoke, som jo er en spiller, vi har været linket med. Vi må håbe, Elneny nu er bedre, da mange af sommerens transferemner tydeligvis har været tilgængelige.
Glæder mig også til at se imbula, tror desværre han er bedre end elneny
Ved ikke om det er desværre, da Elneny købet var en der skulle dække bredden og gerne udvikle sig til en stamspiller i fremtiden.
Haha hvad mener du :?:
Det er da ærgerligt, hvis det viser sig, at imbula er bedre end elneny.
Og hvis imbula er bedre end elneny, hvorfor skulle han så ikke kunne dække bredden og senere hen blive stamspiller?
Arsenal FC means lots of pain ☹ and few speciel moments of fantastic joy.
It’s quite painfull being a fan of a team like Arsenal; it’s, I mean there is not tons of succes, there is tons of excitements and there is tons of elements caused by ups and downs but mainly it’s downs.

PS: Min bedstemor er hurtigere end Mertesacker!

AWG
Normal Bruger

Post by AWG » 5. Feb. 2016 11:05

Hvorfor er det ærgerligt at han er bedre end Elneny? Vil du/I ærgre sig over hver gang en anden klub køber en spiller der er bedre end det vi har?

Imbula ville nok ikke skifte til Arsenal, hvis han er ikke er tiltænkt startopstilling. Jeg tror samtidig at Elneny er mere disciplineret ang. den defensive midtbane. Imbula er boks til boks spiller hvor hans løb uden bold er nok hans største force. Imbula koster også 120 mio kr. mere, så lidt bedre skal han da være, men det betyder ikke han er mere brugbar end Elneny.

Al-Djazairi_98
Normal Bruger

Post by Al-Djazairi_98 » 5. Feb. 2016 13:39

AWG wrote:Hvorfor er det ærgerligt at han er bedre end Elneny? Vil du/I ærgre sig over hver gang en anden klub køber en spiller der er bedre end det vi har?

Imbula ville nok ikke skifte til Arsenal, hvis han er ikke er tiltænkt startopstilling. Jeg tror samtidig at Elneny er mere disciplineret ang. den defensive midtbane. Imbula er boks til boks spiller hvor hans løb uden bold er nok hans største force. Imbula koster også 120 mio kr. mere, så lidt bedre skal han da være, men det betyder ikke han er mere brugbar end Elneny.
Selvfølgelig er det ærgerligt, hvis det viser sig, at imbula er bedre end elneny (også er prisen irrelevant), idet vi søgte en central midtbanespiller i dette vindue så er det relevant at ærge sig over tilgængelige spiller.

Men nu må tiden vise, jeg tror blot, at imbula har større chance for at blive en profil i pl end elneny.
Arsenal FC means lots of pain ☹ and few speciel moments of fantastic joy.
It’s quite painfull being a fan of a team like Arsenal; it’s, I mean there is not tons of succes, there is tons of excitements and there is tons of elements caused by ups and downs but mainly it’s downs.

PS: Min bedstemor er hurtigere end Mertesacker!

Post Reply