<Ok Jeg tog fejl/Skriftestolen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Daniel B
Normal Bruger

Re: <Ok Jeg tog fejl/Skriftestolen

Post by Daniel B » 9. Jul. 2015 20:40

Pennant, Aliadiere, Bently og Vela er alle spillere som jeg før har i mig selv bekræftet at de nok skulle blive til noget i vores trøje. :lol: :lol: :D

Jeg har altid stor fokus på vores egne talenter, hvilke også gør at jeg tid til sted bliver alt for begrejstret for vor egne "talenter" som aldrig når nærmere end lige ved og næsten.
Når jeg dør, skal min kiste være Rød og Hvid, og jeg skal ligge med en Kanon på brystet ..

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 10. Jul. 2015 10:50

Daniel B wrote:Jeg har altid stor fokus på vores egne talenter, hvilke også gør at jeg tid til sted bliver alt for begrejstret for vor egne "talenter" som aldrig når nærmere end lige ved og næsten.
Haha, sådan er min bedste Arsenal-ven også. Jeg kan sagtens se det spændende i at følge med i dem, men for at undgå alt for meget spildt bevågenhed, så bekymrer jeg mig kun om talenter, hvis de er lige ved at være inde omkring førsteholdet eller fx er med på preseason-tur lige om snart.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 10. Jul. 2015 12:14

Fulgte også meget med i talenter engang. Stoppede dog da jeg fandt ud af hvor biased man var. De fleste ender jo i League 1.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 10. Jul. 2015 12:48

Black Superman wrote:Syntes tit at alle os "Experter" er hurtige til at udnævne X spillere til "Hero or Zero" og er glade for at klappe os selv på skuldren nå det viser sig at vi har ret. Men nu opretter jeg denne tråd så vi også kan træde frem i rampelyset og sige "Der tog jeg sku fejl!".

Og jeg vil gerne få bolden til at rulle med Étienne Capoue som jeg før Spuds skiftet sagde ville være det store hit og nu er han hos Watford så tror ikke han bliver den nye Vieira. Han kan tage M'Vila i hånden som jeg også har kastet min kærlighed på. Der er sikkert mange flere og lover at krybe til korset nå de flopper eller bliver world-beatere.
Du kan vist roligt skrive Balotelli til din liste.
Personligt har jeg været varm fortaler for en række spillere, der desværre har været meget skadede sidenhen, men jeg ved ikke rigtigt, om det kvalificerer. Her tænkes på Javi Martinez og Draxler. Coleman så jeg også langt hellere end Debuchy, men dem byttede jeg også stadig gerne lige over. Coleman faldt sammen med resten af Evertons hold, men jeg mener stadig, han er rigtig dygtig.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Everton- og Southamptonfans.

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 10. Jul. 2015 18:05

Mange af de spillere som jeg har ønsket mig, men sidenhen endte i andre klubber uden succes, er gået i glemmbogen, så mit fokus i mit indlæg vil være på spillere, som endte i klubben:

Gervinho - Det er nok det køb, jeg er mindst for at indrømme, var en fiasko. Jeg var yderst tilfreds med indkøbet og han var en spiller jeg havde ønsket mig over en længere periode: en målfarlig, hurtig, og driblestærk spiller var lige præcis det mange af os, gik og sukkede efter. Det var tilmed til en ganske fin pris og jeg så det som et rent scoop. Han gik fra at spille okay, til super-sub, til at ligne en som hverken kunne eller gad spille fodbold, på meget, meget kort tid. Jeg ærgre mig stadig over, at han ikke blev en succes, for jeg var vild med hans spillestil.

Chamakh - En spiller som ganske vidst aldrig havde været en målmaskine, men jeg var meget imponeret af hans spillestil, især i CHL. Jeg mente han kunne bringe noget anderledes til vores angreb, som vi manglede på daværende tidspunkt. Jeg tror vi alle kender hans historie i klubben.

Gallas - Nogle vil måske undre sig over at jeg sætter ham her, men jeg vil faktisk betegne Gallas som en decideret fiasko i klubben. At den mand overhovedet fik lov at få anførerbindet, finder jeg stadig den dag idag helt igennem surrealistisk. Jeg troede han ville blive en bragende succes, men en blanding af dårlige præstationer, skader, og primadonna attituderne gjorde, at jeg altid vil huske tilbage på hans tid i klubben, med rædsel. Han levede i høj grad på sit navn efter min mening.

Hertil er der en spiller som Arshavin, som jeg troede ville blive vores næste store stjerne. Han havde dog delvist succes, og han gav os selvfølgelig de uforglemmelige 4 mål på Anfield, samt målet imod Barcelona.

Hertil vil jeg gerne lige nævne to, som jeg dømte helt ude, men endte med succes:

Koscielny - Han var noget af det mest uambitiøse, jeg længe havde set, var hentet til klubben. Hans første sæson var heller ikke god, men hold kæft hvor er jeg blevet glad for den mand sidenhen!

Adebayor - En angriber som intet, rent målmæssigt, havde leveret i Monaco, og var på det tidspunkt heller ikke helt ung (næsten 23). Han havde ganske vidst ikke kontinuerlig succes, men han havde 1-1,5 sæson, hvor han var ustyrlig, imens han også havde gode perioder i både City og Spurs.

Rask
Normal Bruger

Post by Rask » 10. Jul. 2015 18:16

Esben wrote:Chamakh - En spiller som ganske vidst aldrig havde været en målmaskine, men jeg var meget imponeret af hans spillestil, især i CHL. Jeg mente han kunne bringe noget anderledes til vores angreb, som vi manglede på daværende tidspunkt. Jeg tror vi alle kender hans historie i klubben.
Han lavede da en del i Ligue 1 - så vidt jeg husker.
'I was once fined £5,000 for calling Coventry fans wankers. Best £5,000 I ever spent.'

- Ian Wright

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 10. Jul. 2015 18:23

Rask wrote:
Esben wrote:Chamakh - En spiller som ganske vidst aldrig havde været en målmaskine, men jeg var meget imponeret af hans spillestil, især i CHL. Jeg mente han kunne bringe noget anderledes til vores angreb, som vi manglede på daværende tidspunkt. Jeg tror vi alle kender hans historie i klubben.
Jeg var lige inde og tjekke op på det. Hans bedste sæsontotal i Ligue 1 er 13 scoringer.

Rask
Normal Bruger

Post by Rask » 11. Jul. 2015 10:49

Esben wrote:
Rask wrote:
Jeg var lige inde og tjekke op på det. Hans bedste sæsontotal i Ligue 1 er 13 scoringer.
Ja okay, det er ikke videre imponerende :lol:
'I was once fined £5,000 for calling Coventry fans wankers. Best £5,000 I ever spent.'

- Ian Wright

Vinzent
Normal Bruger

Post by Vinzent » 11. Jul. 2015 12:44

Nico_gooner wrote:. Sagna og Kos er vel de bedste eksempler, på spillere det kom som ukendte og blev stjerner.
Henry, Vieira, Fabregas, Persie, Anelka...

Men fed tråd ellers! Må indrømme at jeg aldrig så den store ide i netop Sagna, men det viste sig heldigvis ubegrundet. Toure forventede jeg mig heller ikke meget af. I lang tid mente jeg heller aldrig Persie ville blive en 20+ angriber. Men han viste sig så til gengæld at være en klovn, så den var da ikke helt ved siden af :D
Wenger knows!

kimdinho
Arsenal Danmark medlem

Post by kimdinho » 11. Jul. 2015 16:16

Vinzent wrote: Henry, Vieira, Fabregas, Persie, Anelka...

Men fed tråd ellers! Må indrømme at jeg aldrig så den store ide i netop Sagna, men det viste sig heldigvis ubegrundet. Toure forventede jeg mig heller ikke meget af. I lang tid mente jeg heller aldrig Persie ville blive en 20+ angriber. Men han viste sig så til gengæld at være en klovn, så den var da ikke helt ved siden af :D
Hvordan kan du nævne Henry som ukendt? han var lige blevet verdensmester med Frankrig.

Vinzent
Normal Bruger

Post by Vinzent » 11. Jul. 2015 21:14

kimdinho wrote:
Vinzent wrote: Henry, Vieira, Fabregas, Persie, Anelka...

Hvordan kan du nævne Henry som ukendt? han var lige blevet verdensmester med Frankrig.
Bevares, men på klubplan var han et forholdsvist ubeskrevet blad.
Wenger knows!

kimdinho
Arsenal Danmark medlem

Post by kimdinho » 11. Jul. 2015 22:45

Vinzent wrote:
Bevares, men på klubplan var han et forholdsvist ubeskrevet blad.
Var han nu også det, eller kendte du bare ikke til ham?

I 97/98 sæsonen var han med til at gøre Monaco til mestre og de kom til semifinalen, og af personlighæder lavede han 7 mål i CL, det højeste for en fransk spiller på daværende tidspunkt.

I 99 skifter han til Juventus for 10 io pund, hvilket må siges at være et højt beløb på dette tidspunkt. Dog havde han en mindre god sæson for Juventus, hvor han spillede wing.

Vinzent
Normal Bruger

Post by Vinzent » 12. Jul. 2015 5:27

kimdinho wrote: Var han nu også det, eller kendte du bare ikke til ham?

I 97/98 sæsonen var han med til at gøre Monaco til mestre og de kom til semifinalen, og af personlighæder lavede han 7 mål i CL, det højeste for en fransk spiller på daværende tidspunkt.

I 99 skifter han til Juventus for 10 io pund, hvilket må siges at være et højt beløb på dette tidspunkt. Dog havde han en mindre god sæson for Juventus, hvor han spillede wing.
I forhold til hvad han blev til så var det da heller ikke det store at have på cv'et. Under alle omstændigheder var AW også træner for ham i Monaco :wink:
Wenger knows!

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 13. Jul. 2015 22:57

Kan folk huske transfervinduet 2012, hvor brasilianske GANSO var rygtet til klubben? Han var i hvert fald godt hyped, men er du vimmer han er røget i glemmebogen! Kan dog ikke huske, hvad reaktionen på rygterne var herinde :lol:
Image

Rambo16
Arsenal Danmark medlem

Post by Rambo16 » 14. Jul. 2015 2:47

Blastino wrote:Kan folk huske transfervinduet 2012, hvor brasilianske GANSO var rygtet til klubben? Han var i hvert fald godt hyped, men er du vimmer han er røget i glemmebogen! Kan dog ikke huske, hvad reaktionen på rygterne var herinde :lol:
Han var jo også vanvittig i FM :D
Cesc Fabregas

20/4/11 '' I will never sign for another English club like Torres'

12/06/14 '' Cesc Fabregas has signed for Chelsea''

Post Reply