<Ok Jeg tog fejl/Skriftestolen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Black Superman
Normal Bruger

<Ok Jeg tog fejl/Skriftestolen

Post by Black Superman » 6. Jul. 2015 13:17

Syntes tit at alle os "Experter" er hurtige til at udnævne X spillere til "Hero or Zero" og er glade for at klappe os selv på skuldren nå det viser sig at vi har ret. Men nu opretter jeg denne tråd så vi også kan træde frem i rampelyset og sige "Der tog jeg sku fejl!".

Og jeg vil gerne få bolden til at rulle med Étienne Capoue som jeg før Spuds skiftet sagde ville være det store hit og nu er han hos Watford så tror ikke han bliver den nye Vieira. Han kan tage M'Vila i hånden som jeg også har kastet min kærlighed på. Der er sikkert mange flere og lover at krybe til korset nå de flopper eller bliver world-beatere.
#KroenkeOut

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Re: <Ok Jeg tog fejl/Skriftestolen

Post by Blastino » 6. Jul. 2015 15:33

Fed tråd! Capoué og M'Vila kan også nævnes herfra. Troede også Gervino ville blive et hit, men det blev han som sagt ikke!
Image

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 6. Jul. 2015 15:54

Jeg var ret hooked på Lovren, inden han røg til Liverpool i hvert fald. Enough said.
Image

Rask
Normal Bruger

Post by Rask » 6. Jul. 2015 21:18

Må desværre indrømme at jeg sidste sommer gerne så os signe Balotelli. Føj det er pinligt.
'I was once fined £5,000 for calling Coventry fans wankers. Best £5,000 I ever spent.'

- Ian Wright

Banega
Normal Bruger

Post by Banega » 7. Jul. 2015 2:59

Blev Arsenal fan da Arshavin skiftede dertil. Kan godt være han var en kortvarig succes for Arsenal, men grundet ham er Arsenal blevet mit #1 hold.

Jeg vil dog sige at jeg havde rigtig store forventninger til Joel Campbell. Som han endnu ikke har formået at indleve desværre!

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 7. Jul. 2015 9:07

Både Gervinho og Arshavin havde jeg store forventninger. Sidstnævnte var da også en succes de første 6 måneder. Han gav os det løft, der gjorde at vi kom i top 4 det år. Han vil altid blive husket for de 4 mål på Anfield, og det mål imod Barca. Men udover det blev han aldrig rigtig nogen succes.

Men generelt i Wengers tid er der kommet en del spillere vi ikke kendte det store til, men som har været en succes. Sagna og Kos er vel de bedste eksempler, på spillere det kom som ukendte og blev stjerner.

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 7. Jul. 2015 11:23

Hvis vi snakker Arsenal signings som jeg har backet til at gøre det godt så er jeg på Gervinho men jeg troede også på Sébastien Squillaci, fransk landsholdsspiller, CL finalist, Fransk mester, fast mand hos et godt hold i Spanien så deeeeeeet... :oops:
#KroenkeOut

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 7. Jul. 2015 12:15

Også lige en indrømmer herfra, som jeg formoder, der er mange andre, der også kan tilskrive sig:

For 2 sæsoner siden så jeg Ramsey som værende en af de øverste på salgslisten, men det fik han jo hurtigt ændret på.

M'Vila og Capoue kan jeg desuden også tilskrive mig.

johanlowe
Arsenal Danmark medlem

Post by johanlowe » 7. Jul. 2015 18:31

Specielt M'Vila havde jeg store forventninger til. Ellers synes jeg generelt at der er mange Liverpool-, City- og Tottenham indkøb som kan nævnes i denne kategori.. Lovren, Sakho, Lamela, Capoue, Mangala og Jovetic

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 7. Jul. 2015 21:41

AndersArsenal
Sanogo? Comment plz.

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 7. Jul. 2015 21:46

theo-walcott wrote:AndersArsenal
Sanogo? Comment plz.
Det er for tideligt for mig plus han var gratis og forventningerne kan ikke være så store da der ikke har været noget hype om ham. Hvis han ikke bliver en spiller so what det var et risikofrit gamble som "kun" koster lidt løn. Min mening :)
#KroenkeOut

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 7. Jul. 2015 21:48

johanlowe wrote:Specielt M'Vila havde jeg store forventninger til. Ellers synes jeg generelt at der er mange Liverpool-, City- og Tottenham indkøb som kan nævnes i denne kategori.. Lovren, Sakho, Lamela, Capoue, Mangala og Jovetic
Alle dem har jeg også, men tror stadig på Lamela (han skal bare skifte klub), Jovetic (se Lamela) og Magala er stadig ung kan lave Kos.
#KroenkeOut

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 7. Jul. 2015 22:15

Sanogo? Comment plz.
theo-walcott

Samba, m-villa, Craig Gordon? Oplys os gerne om deres kvaliteter....
AndersArsenal er ofte jubeloptimist, saa alle spillere der i Arsenal eller bliver rygtet til Arsenal bliver automatsik fantastiske eller potentielle stjerner.
Er ganske sikker paa alle brugere herinde her en haandfuld spillere, som de har oensket til klubben fordi de enten var fantastiske den saeson eller havde udvist stort potentiale og som skuffede faelt efterfoelgende.

HAr selv forslaaet foelgende spillere som indkoeb og taget fejl af udviklingen med:

Indkoeb:
Simon Kjaer, Mvilla, Rodwel, Adam Johnson, Dempsey

Udvikling:
Ryo, Ramsey

og der sikkert mange flere....
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 7. Jul. 2015 23:02

Sanogo? Comment plz.
Hva'? Hvad er det, jeg skal tilstå ift. Sanogo? Jeg har aldrig udråbt ham som den nye Henry, men jeg har en generel holdning, som handler om, at alle der kommer til klubben, skal have en chance. Det samme gjaldt Squillaci, Silvestre, Santos, Park, Gervinho, J. Campbell, Miyaichi, Cygan, Senderos, Denilson og hvad der ellers har været i klubben.
Image

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 7. Jul. 2015 23:06

Wengers globalisering wrote:
Sanogo? Comment plz.
AndersArsenal er ofte jubeloptimist, saa alle spillere der i Arsenal eller bliver rygtet til Arsenal bliver automatsik fantastiske eller potentielle stjerner.
Er ganske sikker paa alle brugere herinde her en haandfuld spillere, som de har oensket til klubben fordi de enten var fantastiske den saeson eller havde udvist stort potentiale og som skuffede faelt efterfoelgende.
Hvad er det for noget fis at skrive?

Nu bad du theo-walcott om at oplyse os andre om noget. Så kan du passende give eksempler på, hvor jeg meningsløst og uretfærdigt har udråbt et middelmådigt talent til at være et vidunder.

Og hold nu op med det der "jubeloptimist", fordi I, i visse henseender, er mere kritiske end jeg. Det er simpelthen himmelråbende pinligt.
Image

Post Reply