Twitterygterne

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Twitterygterne

Post by Fantastic-Fab » 8. May. 2012 14:52

Tænker vi samler det hele her. Alt fra twitter, facebook og lign, så vi undgår misforståelser i anden lidt mere 'seriøs' tråd.

Arsenal er meget lukkede omkring transfers, og twitter-gisninger er derfor i Arsenals-situation mere interessant end andre mere åbenmundede klubber.

Da jeg har startet tråden, ville det være fedt, hvis man efterlevede de her spilleregler:

1. Vigtigst... Før man poster et twitterygte, så TJEK hvor mange followers vedkommende har, og hvornår hans profil er blevet oprettet. Jeg gider ikke sætte et antal eller en dato på - tror selv i har den mavefornemmelse.

2. Sæt ham spilleren vi er linket til ind i et Arsenal'sk perspektiv. Hvad vil det påvirke vores trup/start11'er hvis vedkommende kommer, så vi får lidt analyse i det. Meget interessant at læse. Behøver ikke være tonserlangt, men bare så vi ikke undervurderer eksempelvis M'Vilas ankomst. Song accepterer jo ikke en bænkrolle, og noget kunne tyde på han i mange kampe vil blive mere fremskudt, hvor han alligevel i store dele af denne sæson har befundet sig. M'Vilas ankomst vil have en klar virkning - ikke FM 'im happy at the club' med 14 sæsonkampe. Vurder lige det.

Det var alt. Lad os holde det til en 'sober-tråd' uden for meget kritik og saven af hinanden.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 8. May. 2012 15:01

Rygte fra twitter :

Le Grove:
From what I've been told... M'Vila won't be the last major buy of the summer. There's another exciting buy being lined up.

1. Meget reliable Arsenal-blogger. Han skriver hver dag på sin egen side, og har bestemt noget inside-info. Han får meget ros på mania, da han i tidens løb har ramt meget rigtigt. To gange sidste år blev han interviewet af Skysports.

2.
Arsenal-mania debbatør finder større navne end M'Vila vi har været linket til på det seneste.

-Hazard
-Higauin
-Benzema
-Götze
-Robben
-Ribery
-Sneijder
-Kagawa

Lidt svært at vurdere hvad det vil have på truppens indflydelse, men Van P kan se der er ambition i det, hvis vi henter en af følgende hjem.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

Friendly Fire
Normal Bruger

Post by Friendly Fire » 8. May. 2012 16:22

Elsker dig!

Juelz
Arsenal Danmark medlem

Post by Juelz » 8. May. 2012 18:14

Må jeg anbefale denne side, hvis I ønsker at blive tilfredsstillede med nogle rigtig opsigtsvækkende rygter: http://www.arsenalrumours.co.uk/
Kampe set:
2001: Real Mallorca vs. Arsenal: 0-2
2001: AS Roma vs. Arsenal: 1-0
2009: Standard Liege vs. Arsenal: 2-3
2010: Arsenal vs. Newcastle: 0-1
2012: Arsenal vs. Aston Villa: 3-2

SteffenKR
Normal Bruger

Post by SteffenKR » 8. May. 2012 22:03

Ved ikke helt hvor det hører til, men da M'vila rygterne stammer fra twitter poster jeg det her.

Angående M'vila: hvor god er han egentlig?
- Jeg har personligt ikke selv fulgt med specielt meget i fransk fodbold. Nogle steder meldes han dårligere end Song, mens her på forum, kan godt være jeg tager fejl, bliver han rated højere end Song.

Jeg spørger egentlig om hans reelle niveau, samt hvad han kan som Song ikke kan?

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 8. May. 2012 22:07

SteffenKR wrote:Angående M'vila: hvor god er han egentlig?
- Jeg har personligt ikke selv fulgt med specielt meget i fransk fodbold. Nogle steder meldes han dårligere end Song, mens her på forum, kan godt være jeg tager fejl, bliver han rated højere end Song.

Jeg spørger egentlig om hans reelle niveau, samt hvad han kan som Song ikke kan?
Man kan sammenligne ham med Song i sidste sæson.

Meget disciplineret og rendyrket defensiv midt som holder sin plads.

God i pasningsspillet og gode lange afleveringer. Vinder mange bolde i luften.

Her er nogle stats omkring hans nuværende sæson:

Yann M'Vila has made 0.3 accurate through balls per game this season, more than Arteta or Ramsey (0.2 each). Song makes 0.7.

Yann M'Vila has made 7.4 long passes per game this season, more than any #Arsenal player (including Szczesny).

Yann M'Vila makes 70.8 passes on average per game, more than any other #Arsenal player except for Arteta (76.9).

Yann M'Vila has made 1.2 key passes per game this season, the same as Walcott and similar to Song and Gervinho (1.3 each).

Yann M'Vila has made 1.8 clearances per game this season, more than any #Arsenal midfielder.

Yann M'Vila has made 2.5 interceptions per game this season - the same amount as Santos and only bettered by Koscielny at 2.8.

Yann M'Vila has made 3.1 tackles per game this season, the same amount as Arsenal's best tackler Santos.

Det er altså tydeligt at han holder sit spil simpelt og at han er god i det defensive arbejde, hvilket jeg også har bemærket i de få kampe og videoer jeg har set med ham. Jeg tror han bliver en succes.
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!
https://vine.co/v/MHKejhp2LwK

SteffenKR
Normal Bruger

Post by SteffenKR » 8. May. 2012 22:12

Baun wrote:
SteffenKR wrote:Angående M'vila: hvor god er han egentlig?

Man kan sammenligne ham med Song i sidste sæson.

Meget disciplineret og rendyrket defensiv midt som holder sin plads.

God i pasningsspillet og gode lange afleveringer. Vinder mange bolde i luften.

Her er nogle stats omkring hans nuværende sæson:

Yann M'Vila has made 0.3 accurate through balls per game this season, more than Arteta or Ramsey (0.2 each). Song makes 0.7.

Yann M'Vila has made 7.4 long passes per game this season, more than any #Arsenal player (including Szczesny).

Yann M'Vila makes 70.8 passes on average per game, more than any other #Arsenal player except for Arteta (76.9).

Yann M'Vila has made 1.2 key passes per game this season, the same as Walcott and similar to Song and Gervinho (1.3 each).

Yann M'Vila has made 1.8 clearances per game this season, more than any #Arsenal midfielder.

Yann M'Vila has made 2.5 interceptions per game this season - the same amount as Santos and only bettered by Koscielny at 2.8.

Yann M'Vila has made 3.1 tackles per game this season, the same amount as Arsenal's best tackler Santos.

Det er altså tydeligt at han holder sit spil simpelt og at han er god i det defensive arbejde, hvilket jeg også har bemærket i de få kampe og videoer jeg har set med ham. Jeg tror han bliver en succes.
Rimelig imponerende stats må man sige. Hvor står han ift. Song? Bedre, dårligere eller bare forskellige typer som skal bruges i forskellige kampe?

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 8. May. 2012 22:15

Rimelig imponerende stats må man sige. Hvor står han ift. Song? Bedre, dårligere eller bare forskellige typer som skal bruges i forskellige kampe?
Har ikke set nok kampe med ham til at kunne bedømme hans generelle niveau i forhold til Song.

Det vigtige man skal vide er, at M'vila er en rendyrket defensiv midtbanespiller, i modsætning til Song, som nyder det offensive aspekt mere end det defensive.

På den måde er de forskellige typer. M'vila tror jeg, er mere tålmodig i sin boldomgang i forhold til Song ala Arteta.

De kan sagtens spille sammen med M'vila som den defensive og Song som den mere offensive, måske balancespilleren.

Men det er op til Wenger, hvordan han ser det :)
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!

SteffenKR
Normal Bruger

Post by SteffenKR » 8. May. 2012 22:19

I'm starting to get my hopes up!

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 8. May. 2012 22:25

SteffenKR wrote:I'm starting to get my hopes up!
Forståeligt. Hvis man vil sammenligne ham med en tidligere Arsenalspiller, så bør det være med Gilberto.

Jeg anbefaler dig dog at se videoer på YouTube. Der er mange YouTubers som laver videoer af forskellige spilleres aktioner i givne kampe, hvilket kan være nyttigt når man skal bedømme en spiller.

M'vila vs Albania: http://www.youtube.com/watch?v=LPhPzt1LXOM

M'vila vs England: http://www.youtube.com/watch?v=Ya9kRiy9oZM

M'vila vs Luxembourg: http://www.youtube.com/watch?v=zyX0oafG1yg

Osv :D

SteffenKR
Normal Bruger

Post by SteffenKR » 8. May. 2012 22:28

Baun wrote:
Forståeligt. Hvis man vil, så kan man sammenligne ham med Gilberto.

Jeg anbefaler dig dog at se videoer på YouTube. Der er mange YouTubers som laver videoer af forskellige spilleres aktioner i givne kampe, hvilket kan være nyttigt når man skal bedømme en spiller.

Er ikke så god til youtube-videoer må jeg indrømme. Det ligner en dans på røde roser i de fleste tilfælde, men giver det da chancen i denne omgang:)

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 8. May. 2012 22:30

SteffenKR wrote:
Baun wrote:
Forståeligt. Hvis man vil, så kan man sammenligne ham med Gilberto.

Er ikke så god til youtube-videoer må jeg indrømme. Det ligner en dans på røde roser i de fleste tilfælde, men giver det da chancen i denne omgang:)
Det er det gode ved disse videoer. Du får alle aktioner med, også de dårlige. Det er ikke bare en video sammensat så den får spilleren til at ligne Messi.

Men kan godt forstå din skeptisme, det er svært at bedømme en spillers niveau på videoer. Synes bare det er et godt redskab hvis man ikke vil se en hel kamp for at scoute en enkelt spiller :)

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 13. May. 2012 12:18

En bruger fra mania:

I wached again German cup final and aftermatch show with BVB players. kagawa was asked if he will stay. He did not answer. He is shy guy. But somebody whispered in background " Wenger was...." I cold not indentify who was what he said mpre and why he said about Wenger and not about Fergie. I know Klopp voice but background voice was not loud to understand whole phrase

Svar fra en på mania på ovenstående:

People on twitter are saying it was Klopp who said it. 'I hope wenger was in the stands' is what he said.

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 13. May. 2012 12:45

Fantastic-Fab wrote:En bruger fra mania:

I wached again German cup final and aftermatch show with BVB players. kagawa was asked if he will stay. He did not answer. He is shy guy. But somebody whispered in background " Wenger was...." I cold not indentify who was what he said mpre and why he said about Wenger and not about Fergie. I know Klopp voice but background voice was not loud to understand whole phrase

People on twitter are saying it was Klopp who said it. 'I hope wenger was in the stands' is what he said.
Har brugerne på Mania gået i skole? Det er jo skræmmende det der.

Desuden, så tror jeg også han ryger til United. Ferguson var på stadion dagen før sidste spillerunde hvor der stadig er mesterskabet at spille for, så mon ikke vi godt kan glemme Kagawa.

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 13. May. 2012 13:31

Baun wrote:
Fantastic-Fab wrote:En bruger fra mania:

Har brugerne på Mania gået i skole? Det er jo skræmmende det der.

Desuden, så tror jeg også han ryger til United. Ferguson var på stadion dagen før sidste spillerunde hvor der stadig er mesterskabet at spille for, så mon ikke vi godt kan glemme Kagawa.
Tror jeg også helt klart. Og hvorfor dævlen skulle Klopp stå og sige det der i baggrunden.. Det er vidst en af dem som er en and. :wink:
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens”.

Ken Bates, nu ejer i Leeds.

Post Reply