Twitterygterne

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Fabregas4
Normal Bruger

Re: Twitterygterne

Post by Fabregas4 » 25. Aug. 2016 23:21

araAFC wrote:
Fabregas4 wrote:
araAFC wrote:Cech
Bellerin - Mustafi - Koscielny - Monreal

PL's bedste bagerste konstellation? Eller er jeg for farvet?
Absolut ikke for farvet, man kan sagtens argumentere for at det er det bedste forsvar. Men, synes umiddelbart det er ret lige med Spurs og United, i hvert fald baseret på sidste sæson og nye signings. Men, nu må vi se, hvor mange kampe de får sammen, forhåbetligt bliver det ikke alt for make-shift som sædvanligt, og de 5 kan spille omkring 25+ sammen. Så tror jeg det bliver rigtig godt.
Men Tottenhams backs, synes jeg, er for utilregnelige. Manchester Uniteds ditto er også et spørgsmålstegn, og har de fået lappet hullet centralt?
Synes jeg også, men i PL er det nemt at være back, hvis du er hurtig, dynamisk, og fysisk. De spiller ret åbent, og dominerede ofte kampe sidste sæson uden at være sårbar for farlige kontraangreb fra modstanderen. Det synes jeg er et kæmpe plus, og håber vi kan gøre det samme med Mustafis tilføjelse.

United har fået Shaw tilbage, og Valencia, som er talentløs til fløjen, men har nogle gode back egenskaber. Bailly ligner i hvert fald et godt køb, så nu må vi se.
Nyt brugernavn, please.

Image

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 25. Aug. 2016 23:23

Titi wrote:Guillem Balague ✔ @GuillemBalague
Despite strong stand from Valencia, they are about to lose Alcacer to Barça and Mustafi to Arsenal. AFC upped their offer from €18 to €40!!!

Guillem Balague ✔ @GuillemBalague
Valencia did not want to lose Mustafi and said no to the original €18m offer from Arsenal. But the last offer of €40m has convinced them
Selvom ét salg kan redde dem fra FFP, så må det nu alligevel være rart at sælge to, så de ikke hænger med røven i vandskorpen. Hvis de er villige til at gamble lidt i Valencia, så kan de vel købe sig et storklubsflop til en rimelig pris, Mangala for eksempel.

EDIT:
Vanvittigt at ordet "numse" stavet med r bliver censureret til ***** herinde. Jeg kunne godt komme på værre ord. Kan man ikke fjerne sådan noget censur? Det er jo ikke nødvendigt. Vi er ikke amerikanere.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 25. Aug. 2016 23:27

Fabregas4 wrote:
araAFC wrote:
Fabregas4 wrote:
Absolut ikke for farvet, man kan sagtens argumentere for at det er det bedste forsvar. Men, synes umiddelbart det er ret lige med Spurs og United, i hvert fald baseret på sidste sæson og nye signings. Men, nu må vi se, hvor mange kampe de får sammen, forhåbetligt bliver det ikke alt for make-shift som sædvanligt, og de 5 kan spille omkring 25+ sammen. Så tror jeg det bliver rigtig godt.
Men Tottenhams backs, synes jeg, er for utilregnelige. Manchester Uniteds ditto er også et spørgsmålstegn, og har de fået lappet hullet centralt?
Synes jeg også, men i PL er det nemt at være back, hvis du er hurtig, dynamisk, og fysisk. De spiller ret åbent, og dominerede ofte kampe sidste sæson uden at være sårbar for farlige kontraangreb fra modstanderen. Det synes jeg er et kæmpe plus, og håber vi kan gøre det samme med Mustafis tilføjelse.

United har fået Shaw tilbage, og Valencia, som er talentløs til fløjen, men har nogle gode back egenskaber. Bailly ligner i hvert fald et godt køb, så nu må vi se.
Ja, det har du ret i. Mourinho kan også blive en faktor ift. Uniteds forsvar.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 26. Aug. 2016 6:38

PL's bedste forsvar?

Jeg tænker, at vi lige skal se Mustafi spille, før vi kalder den. Iøvrigt synes jeg, at Southampton skal nævnes med Forster, Soares, Van Dijk, Fonte og Bertrand.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 26. Aug. 2016 7:18

Det er i hvert fald det forsvar jeg helst ville have af alle i PL. Det er spiller for spiller i top 3, men tilgengæld passer det bedst til vores spillestil af alle (sjovt nok). Mustafi har vist sig på et højt niveau bl.a. til EM og ham tror jeg egentlig på let kan gøre en forskel.

Holding har jeg dog intet problem med spiller mod Watford.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 26. Aug. 2016 8:44

Alansmith wrote:PL's bedste forsvar?

Jeg tænker, at vi lige skal se Mustafi spille, før vi kalder den. Iøvrigt synes jeg, at Southampton skal nævnes med Forster, Soares, Van Dijk, Fonte og Bertrand.
Meget enig i at vi skal se Mustafi..

Southampton tror jeg ikke er lige så stærke i år. Ny manager og i stedet for at blive beskyttet af Wanyama så er det Højbjerg eller Oriol..
Det bliver også svært at vurdere forsvar som en enhed, og så kun medtage de bagerste 5. Altså Spurs spiller med to gange DM, Morinho har hele holdet til at forsvare. City kører noget helt anderledes.
Vores forsvar har siden vi slap af med Santos været blandt de bedste. Men de får ofte lov at stå meget alene med opgaven.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 26. Aug. 2016 10:20

David Ornstein ✔ @bbcsport_david
Arsenal agree £35m deal with Valencia for Mustafi. Will fly to London for medical, seal terms on 5yr contract. Perez medical also today #AFC

Hvor er det godt det her!!!!!
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 26. Aug. 2016 10:39

Titi wrote:David Ornstein ✔ @bbcsport_david
Arsenal agree £35m deal with Valencia for Mustafi. Will fly to London for medical, seal terms on 5yr contract. Perez medical also today #AFC

Bum. Glimrende hvis nævnte kontraktlængde til Mustafi er rigtig. Det virker klogt med en lang kontrakt.

Jeg håber, at Perez kontakt er relativt kort med optioner, der gør at Arsenal har mulighed for at forlænge den 1-2 år. Det ville være en fornuftig konstellation, når nu han er lidt en lottokupon.

Rambo16
Arsenal Danmark medlem

Post by Rambo16 » 26. Aug. 2016 10:45

Titi wrote:David Ornstein ✔ @bbcsport_david

Hold kæft det er vigtigt!
Cesc Fabregas

20/4/11 '' I will never sign for another English club like Torres'

12/06/14 '' Cesc Fabregas has signed for Chelsea''

Seb'82
Normal Bruger

Post by Seb'82 » 26. Aug. 2016 10:48

Kan godt være hesten ikke har været først ude med de to handler, men tror til gengæld stadig de har nogle kontakter ved medicals.

The Arsenal Horse ‏@AFCArsenalHorse · 15 min.15 minutter siden

The word from London Colney is Perez first, then the aim is to completely finalise Mustafi next. It isn't looking like two medicals in 1 day

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 26. Aug. 2016 10:53

Jeg kan godt lide Mikkel Bischoff - han virker helt som en sympatisk fyr langt ind i knoglerne. Men er han ikke lidt hård ved Arsenal her, eller ser vi os blinde som fans?

Mikkel Bischoff ‏@Bischoff6eren 2h2 hours ago
Arsenal har brugt næsten en milliard i vinduet uden at røre øverste eller næstøverste hylde med internationale klassespillere :shock:

- Han fremhæver i kommentarer, at Mustafi er 5. valg på det tyske landshold (Hummels, Boateng, Hövedes og Rüdiger), og at han har haft en halvsløj sæson for Valencia. Xhaka kaldes uprøvet.

Det er lykkes mig at finde et sted, hvor Mustafi optræder på "Team of the Year", http://en.as.com/en/2016/05/15/album/14 ... 1463325745. Det skal dog siges, at de ser ud til at undgå spillere, der allerede var høje forventninger til. Hverken Ronaldo eller Messi er således på holdet, men fælles for de valgte spillere må det vel være, at de har været gode?

Rambo16
Arsenal Danmark medlem

Post by Rambo16 » 26. Aug. 2016 11:04

araAFC wrote:Jeg kan godt lide Mikkel Bischoff - han virker helt som en sympatisk fyr langt ind i knoglerne. Men er han ikke lidt hård ved Arsenal her, eller ser vi os blinde som fans?

Arsenal har brugt næsten en milliard i vinduet uden at røre øverste eller næstøverste hylde med internationale klassespillere :shock:

- Han fremhæver i kommentarer, at Mustafi er 5. valg på det tyske landshold (Hummels, Boateng, Hövedes og Rüdiger), og at han har haft en halvsløj sæson for Valencia. Xhaka kaldes uprøvet.

Det er lykkes mig at finde et sted, hvor Mustafi optræder på "Team of the Year", http://en.as.com/en/2016/05/15/album/14 ... 1463325745. Det skal dog siges, at de ser ud til at undgå spillere, der allerede var høje forventninger til. Hverken Ronaldo eller Messi er således på holdet, men fælles for de valgte spillere må det vel være, at de har været gode?

Tjooo. Vi havde jo en del huller som skulle dækkes. Hvis vi skulle have verdensklasse spillere vil vi komme op i flere milliarder med de nye kæmpe summer i markedet. I min optik er det bedre det vi har foretaget os i stedet fx at smide 800 mio efter higuain og hente en spiller kun.
Cesc Fabregas

20/4/11 '' I will never sign for another English club like Torres'

12/06/14 '' Cesc Fabregas has signed for Chelsea''

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 26. Aug. 2016 11:15

Bischoff ‏vrøvler. Vores spillere er på præcis samme niveau som det City har hentet (Nolito, Sane og Stones). Og højere end det Tottenham har hentet (Jansen og Wanayma). Kun United (Pogba og Zlatan) og Chelsea (Kante) har hentet spillere på højere hylde.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 26. Aug. 2016 11:18

Rambo16 wrote:
araAFC wrote:Jeg kan godt lide Mikkel Bischoff - han virker helt som en sympatisk fyr langt ind i knoglerne. Men er han ikke lidt hård ved Arsenal her, eller ser vi os blinde som fans?

Tjooo. Vi havde jo en del huller som skulle dækkes. Hvis vi skulle have verdensklasse spillere vil vi komme op i flere milliarder med de nye kæmpe summer i markedet. I min optik er det bedre det vi har foretaget os i stedet fx at smide 800 mio efter higuain og hente en spiller kun.
Xhaka var dog dyr. En af de dyreste handler denne sommer.

Jeg er selv overvejende positiv over for Xhaka og Mustafi, men som Arsenal-fan koncentrerer man sig naturligvis også om de positive aspekter ved handlerne.
Jeg synes - modsat flere eksperter - at vi havde et stort hul på midtbanen, der potentielt kostede et mesterskab i sidste sæson. Eksperter har udtalt, at Xhaka ikke var et nødvendigt købt. Cazorlas alder, Wilsheres skadeshistorik og Ramseys utilregnelighed gør det meget klogt at købe Xhaka.
Mustafi har jeg svært ved at se det negative ved, men man har selvfølgelig ikke set mange Valencia-kampe. Det lyder bare fornuftigt med erfaringen, alderen og typen.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 26. Aug. 2016 11:19

Titi wrote:Bischoff ‏vrøvler. Vores spillere er på præcis samme niveau som det City har hentet (Nolito, Sane og Stones). Og højere end det Tottenham har hentet (Jansen og Wanayma). Kun United (Pogba og Zlatan) og Chelsea (Kante) har hentet spillere på højere hylde.
Fint. Jeg er enig. Og selv Kanté kan man måske sætte spørgsmålstegn ved, hvis kriteriet er, han skal være bedre end Xhaka? Jeg synes ikke, Kanté var prangende ved EM på et mere boldstyrende hold, og beslutningen om at bænke ham i de afgørende kampe beretter også herom.
De næste måneder gør os klogere.

Post Reply