Twitterygterne

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Re: Twitterygterne

Post by Michael-Arsenal » 25. Aug. 2016 21:34

Wengers globalisering wrote:
Fabregas4 wrote: Vi har ikke flere penge i vores sommerbugdet, medmindre en absolut verdensstjerne bliver available. Enig ift. sæsonstart, men sådan er det, vi har forsøgt på andre spillere. Tja, nogle kaldte faktisk Özil for et panisk køb, så Griez/Lewa ville være også være det så? Vi havde heller ikke hentet Perez, hvis en af de to var ledige.
Saa har vi ogsaa flere penge. Men man kan summen af de nuvaerende indkoeb(hvis de goer igennem): 30+17+28 = 75mill, der er ganske korrekt summen bestyrrelsen tilsyneladende har sagt til medierne er tilgengaengelig. Men hvis folk gennemgaar regnskabet, saa vil det reeltset vaere taettere paa 100mill, http://www.arsenaltrust.org/news/2016/t ... his-summer.

Tror vi er meget enige, jeg vil bare stadig paastaa, at vi kunne have lukket handlerne langt tidligere.
Ifølge Ornstein havde vi tilsidesat et budget på £96m. Men husk, at det også inkluderer lønninger, bonusser, sign on-fees osv., hvilket bringer vores udgifter på transfers, ifølge Jeremy Wilson, op på næsten 100 millioner pund. Synes ikke man kan forlange meget mere i ét vindue, men er da rart at vide, at klubben er klar på at lægge det ekstra, hvis der skulle dukke noget spændende op de sidste dage af vinduet.
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 25. Aug. 2016 21:37

Okay, mon ikke man har handlet færdig nu.

Det ender så med Xhaka, Musatfi og Perez.

De to førstnævnte, synes jeg, umiddelbart er af så høj kvalitet, at man ikke kunne ønske mere. En dominerende Bundesliga-spiller samt en tysk landsholdforsvarsspiller. Stones, Pogba og andre var mere hypede, blev solgt dyrere og kan let ske at have mere potentiale, men kvaliteten hos Xhaka og Mustafi, tror jeg ikke kommer til at skuffe.

Perez er tydeligt ikke førstevalg, men så ligner det at man henter førstevalgene til CB og CM, hvorefter man så må tage til takke med en længere nede på listen til CF.

Havde man været bedre til at sælge, så kunne man nok have fået mere ud af det, men jeg tror først, jeg endeligt vil evaluere, når vinduet er klappet i. Det kunne have været bedre, men det er umiddelbart bedre, end de sidste mange år.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 25. Aug. 2016 21:43

David Ornstein ✔ @bbcsport_david
Arsenal have beaten Everton to signing of Deportivo La Coruna striker Lucas Perez. Deal agreed, #AFC meeting €20m release clause, 17.1m #EFC
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 25. Aug. 2016 21:46

Sky Sports News HQ ‏@SkySportsNewsHQ
BREAKING: Sky sources - Arsenal agree deal to sign Deportivo La Coruna striker Lucas Perez after meeting buy-out clause of £17.1m. #SSNHQ

Lidt fra Sky Sports også.
Image

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 25. Aug. 2016 21:46

araAFC wrote:Okay, mon ikke man har handlet færdig nu.

Det ender så med Xhaka, Musatfi og Perez.

De to førstnævnte, synes jeg, umiddelbart er af så høj kvalitet, at man ikke kunne ønske mere. En dominerende Bundesliga-spiller samt en tysk landsholdforsvarsspiller. Stones, Pogba og andre var mere hypede, blev solgt dyrere og kan let ske at have mere potentiale, men kvaliteten hos Xhaka og Mustafi, tror jeg ikke kommer til at skuffe.

Perez er tydeligt ikke førstevalg, men så ligner det at man henter førstevalgene til CB og CM, hvorefter man så må tage til takke med en længere nede på listen til CF.

Havde man været bedre til at sælge, så kunne man nok have fået mere ud af det, men jeg tror først, jeg endeligt vil evaluere, når vinduet er klappet i. Det kunne have været bedre, men det er umiddelbart bedre, end de sidste mange år.
Skulle det ende med det, så har udbyttet været godkendt, uden at være prangende. Til gengæld trækker det voldsomt ned, at man skulle helt hen i slutningen af august for at kunne få lukket to af handlerne, som ikke er på et niveau, hvor man kan undskylde sig med transferkabaler osv. Endda på pladser, hvor vi havde voldsomt brug for forstærkningerne fra første spillerunde. Hvis man ellers skal følge Wengers udtalelser om nye spiller, så er de vel først klar til at bidrage ordentligt i oktober.
Lige akkurat bestået. 02.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Everton- og Southamptonfans.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 25. Aug. 2016 21:52

Chris Wheatley ✔ @ChrisWheatley_
Lucas Perez and Shkodran Mustafi both pencilled in for medicals at Arsenal tomorrow.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 25. Aug. 2016 21:53

"Arsenal Horse" er kommet sent på banen, og leverer nogle nyheder vedr. Perez, som enhver groft sagt kunne finde på. Intet breaking overhovedet.

AFCAMDEN heller ikke med ordentlige nyheder inden det var for sent.

Der døde deres troværdighed.

kallemalle
Normal Bruger

Post by kallemalle » 25. Aug. 2016 21:55

RC Deportivo ✔ @RCDeportivo
Lucas, con permiso del #DÉPOR, se cae de la lista de convocados para el choque ante el Betis

Lucas, med tilladelse fra # Depor , falder fra truppen til kampen mod Betis

Deportivo's officielle twitter konto. Nu er det vidst kun en medical der kan hindre dette skifte :D

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 25. Aug. 2016 21:55

Michael-Arsenal wrote:
Ifølge Ornstein havde vi tilsidesat et budget på £96m. Men husk, at det også inkluderer lønninger, bonusser, sign on-fees osv., hvilket bringer vores udgifter på transfers, ifølge Jeremy Wilson, op på næsten 100 millioner pund. Synes ikke man kan forlange meget mere i ét vindue, men er da rart at vide, at klubben er klar på at lægge det ekstra, hvis der skulle dukke noget spændende op de sidste dage af vinduet.
Man skal bare huske at spiller indkoeb bliver afskrevet over kontraktenslaengde. Altsaa er vores nuvaerende indkoeb en belatning paa max 35mill om aaret.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 25. Aug. 2016 22:20

Cech
Bellerin - Mustafi - Koscielny - Monreal

PL's bedste bagerste konstellation? Eller er jeg for farvet?

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 25. Aug. 2016 22:44

araAFC wrote:Cech

Absolut ikke for farvet, man kan sagtens argumentere for at det er det bedste forsvar. Men, synes umiddelbart det er ret lige med Spurs og United, i hvert fald baseret på sidste sæson og nye signings. Men, nu må vi se, hvor mange kampe de får sammen, forhåbetligt bliver det ikke alt for make-shift som sædvanligt, og de 5 kan spille omkring 25+ sammen. Så tror jeg det bliver rigtig godt.
Nyt brugernavn, please.

Image

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 25. Aug. 2016 22:45

Spiller for spiller synes jeg ikke, at der findes noget meget bedre i Premier League. Der vil selvfølgelig være spørgsmåltegn ved, indtil det modsatte er bevist, hvorvidt Mustafi og Koscielny passer sammen. Jeg tror på, at de gør. Det bør begge have klasse nok til.
Image

Mr. Wenger
Normal Bruger

Post by Mr. Wenger » 25. Aug. 2016 22:48

AndersArsenal wrote:

Spiller for spiller synes jeg ikke, at der findes noget meget bedre i Premier League. Der vil selvfølgelig være spørgsmåltegn ved, indtil det modsatte er bevist, hvorvidt Mustafi og Koscielny passer sammen. Jeg tror på, at de gør. Det bør begge have klasse nok til.
Jeg synes også, at det ser meget lovende ud og jeg ville ikke bytte det forsvar for noget andet i PL.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 25. Aug. 2016 23:05

Fabregas4 wrote:

Absolut ikke for farvet, man kan sagtens argumentere for at det er det bedste forsvar. Men, synes umiddelbart det er ret lige med Spurs og United, i hvert fald baseret på sidste sæson og nye signings. Men, nu må vi se, hvor mange kampe de får sammen, forhåbetligt bliver det ikke alt for make-shift som sædvanligt, og de 5 kan spille omkring 25+ sammen. Så tror jeg det bliver rigtig godt.
Men Tottenhams backs, synes jeg, er for utilregnelige. Manchester Uniteds ditto er også et spørgsmålstegn, og har de fået lappet hullet centralt?

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 25. Aug. 2016 23:19

Guillem Balague ✔ @GuillemBalague
Despite strong stand from Valencia, they are about to lose Alcacer to Barça and Mustafi to Arsenal. AFC upped their offer from €18 to €40!!!

Guillem Balague ✔ @GuillemBalague
Valencia did not want to lose Mustafi and said no to the original €18m offer from Arsenal. But the last offer of €40m has convinced them

Random Guy på Mania.

Post Reply