Twitterygterne

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
cnissen
Normal Bruger

Re: Twitterygterne

Post by cnissen » 3. Aug. 2016 8:47

Alansmith wrote:
Dennis--G wrote:Løsningsmulighed 1: Lacazette + Mahrez + Mustafi

Løsningsmulighed 2: Griezmann + Vermaelen/Evans/eller lignende.

Hvad vælger i?

Jeg er selv nervøs for 2'eren, en 30+ CB, der er forbi sit peak har aldrig været et hit og har på ingen måde givet den erfaring som vi så desperat søgte. Jeg tænker allerede Squillaci, Silvestre og endda Sol Campbell på sit andet ophold i klubben. Eneste bidrag vil være lærdom til Holding og Chambers, men der har vi altså rigeligt i Kos og Merte.

1'eren giver os bredde, 2'eren giver os instant klasse.
Løsning 1.
Uhh den er alligevel svær. Vælge mellem 1 der går direkte ind på 1. holdet eller 2 der går direkte ind plus en til at udfordre Giroud.

Jeg ville gå med løsning 2. Og jo tidligere man får den lukket jo mere tid er der til finde den rigtige forsvarsspiller. Ved at sælge nogle spillere ville man måske kunne finde pengene til Mustafi. Szczesny, Campell, Debuchy, Sanogo og til nøds Jenkinson (selvom jeg synes han er sej!) burde kunne give et pænt bidrag til jagten på forbedringer.

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 3. Aug. 2016 8:52

Hold op vi ville have en uhyggelig offensiv, hvis Griezmann kommer.

Men hvordan ser folk os stille op, hvis der både skal være plads til Griezmann, Alexis, Özil og Giroud? Jeg syntes personligt at Griezmann fungerede fantastisk i rollen som den hængende angriber bag Giroud under EM, men denne plads er besat af Mesut.

Kunne man forestille sig en formationsændringer for at få plads til alle de offensive kort, eller at Mesut fik udgangspunkt på den ene kant, hvilket ville være ærgerligt da han fungerer perfekt centralt?

Mr. Wenger
Normal Bruger

Post by Mr. Wenger » 3. Aug. 2016 9:03

Dennis--G wrote:Løsningsmulighed 1: Lacazette + Mahrez + Mustafi

Løsningsmulighed 2: Griezmann + Vermaelen/Evans/eller lignende.

Hvad vælger i?

Jeg er selv nervøs for 2'eren, en 30+ CB, der er forbi sit peak har aldrig været et hit og har på ingen måde givet den erfaring som vi så desperat søgte. Jeg tænker allerede Squillaci, Silvestre og endda Sol Campbell på sit andet ophold i klubben. Eneste bidrag vil være lærdom til Holding og Chambers, men der har vi altså rigeligt i Kos og Merte.

1'eren giver os bredde, 2'eren giver os instant klasse.
1.

Griezmann vil nok koste nogenlunde det samme som Lacazette og Mahrez, så hvis der var mulighed for en 3'er med Griezmann + Mustafi, ville jeg tage den. :)

carljoe
Normal Bruger

Post by carljoe » 3. Aug. 2016 9:46

Hvis der er mulighed for at få Griezmann har jeg intet problem med at nedgradere til en Ashley Williams for 8-9 millioner £. Ham vil jeg nu egenligt også foretrække over Evans anyway.

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 3. Aug. 2016 9:47

carljoe wrote:Hvis der er mulighed for at få Griezmann har jeg intet problem med at nedgradere til en Ashley Williams for 8-9 millioner £. Ham vil jeg nu egenligt også foretrække over Evans anyway.
Er han ikke lige solgt til Everton?
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

Südkurve
Normal Bruger

Post by Südkurve » 3. Aug. 2016 9:50

Det er en sjov tanke, og jeg er bestemt nået til et punkt i det her transfervindue, hvor INGEN kan overbevise mig om at et køb af Griezmann for +80 millioner pund ikke giver sportslig mening. Vi har (sunde) penge i kassen, vi udfylder et dybt hul i vores trup, hvor han endda passer perfekt ind i et angrebspar med Giroud, vi får value for money (dvs. et køb fra den direkte verdenselite), han er ung.

MEN jeg synes at fakta bliver drejet og bøjet en smule for at tilpasse narrativet. Hvis Griezmann hele tiden har været vores førsteprioritet, og alle de andre angribere blot er backups, hvorfor er vi så gået direkte efter Vardy tidligere på vinduet? Det virkede da som om, at han var vores klare Plan A, da vinduet åbnede.

Købet af Griezmann for de penge lyder ikke umiddelbart som et Wenger-køb - men den samlede sum for på indgående transfers for sommervinduet lyder da slet ikke som Wenger. 34 millioner pund for Xhaka, 80 for Griezmann og omkring 8-10 for en ny forsvarsspiller i Ashley Williams/Johnny Evans klassen. Vi kan ende i nærheden af 125 millioner pund - og de eventuelle salgsemner kommer ikke til at indbringe over 25 millioner pund samlet.

Det sker ikke, selvom jeg egentlig synes at det ville give så god mening. Det ville gøre, at vi var ret sikre på transferfronten de næste mange år med en hel masse unge, solide spillere og uden de store huller.

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 3. Aug. 2016 9:55

Jeg tror ikke det sker, jeg håber, men tror ikke det sker.

Hans talent kan der ikke sås nogen som helst tvivl om, så rent sportsligt vil han kunne bidrage med utroligt meget. Men tænk også på det signal vi sender, og tænk på den effekt køb af de andre store spillere vi lavede havde for resten af truppen, det er et kæmpe boost, og det tror jeg sgu vores trup har brug for. Ja Lacazette og Mahrez er store profiler, og de vil da helt sikkert også give et boost, men Griezmann er bare en HELT anden liga, specielt efter hans præstationer ved EM.
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 3. Aug. 2016 10:08

ZlatkoM wrote:
carljoe wrote:Hvis der er mulighed for at få Griezmann har jeg intet problem med at nedgradere til en Ashley Williams for 8-9 millioner £. Ham vil jeg nu egenligt også foretrække over Evans anyway.
Er han ikke lige solgt til Everton?
Everton og Koeman har fået et bud på 10 mio. £ afvist.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 3. Aug. 2016 11:00

Puha. Nu intensiverer Pablo rygtet. Kom så!

@Arsenal announce Madness

@SoulRebel10 yes we'll get a forward. Two players in. Wenger pushing to complete at least one before #lfc.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 3. Aug. 2016 11:23

http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... fer-market

on if he expects to sign a defender before the season starts…
Yes I do.

Som altid, så siger Dean det indlysende; om det så er taget fra Wenger eller pressen.

Mht. madness, så har han taget fejl flere gang før med store handler, så nu må vi se. Med Benzema sidste år, og at vi ville "go big" efter Besiktas kampen for 2 år siden.

Selvom jeg ikke rater Lacazette særlig højt, så ser jeg self helt ham og Mahrez over Griezmann. Dels fordi jeg mener Mahrez alene er mere spændende end Griezmann og dels fordi sidstnævnte ikke passer synderligt godt ind, hvor han bedste position allerede er besat af en bedre spiller i Mesut. Og når ja, så er chancen for ingen Giroud større.

Men ærlig talt, hvad som helt ville gøre det, vi har brug for fucking signings.
Nyt brugernavn, please.

Image

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 3. Aug. 2016 13:27

Arsènic ‏@Lexus7Sanchez 4h4 hours ago
.@RealKevinPalmer: Lacaz wants to join #AFC - sources close to the situation indicated that @OL are willing to accept a bid close to €50m.

Arsènic ‏@Lexus7Sanchez 1 t.1 time siden
Kicker | #AFC interest in Draxler is known, he was the last to join the training session & first to come off.

Arsènic ‏@Lexus7Sanchez 2 t.2 timer siden
.@SkySportNewsHD: Draxler prefers a move to #Arsenal.

Arsènic ‏@Lexus7Sanchez 18 t.18 timer siden
#Exclusive: Arsenal & Lacaz have an agreement on personal terms, he gave his OK - 2nd offer to be submitted this week. (Le10Sport)

Virker dog som en troll ham der tweeter.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Al-Djazairi_98
Normal Bruger

Post by Al-Djazairi_98 » 3. Aug. 2016 15:20

Måske er madness sceneriet, at vi ikke henter nogen overhovedet :lol: :lol: :lol:

Ej, vi henter helt sikkert endnu en cb, fordi Chambers og Holding sikkert skal agere backup for højre backen udover det centrale forsvar.
Arsenal FC means lots of pain ☹ and few speciel moments of fantastic joy.
It’s quite painfull being a fan of a team like Arsenal; it’s, I mean there is not tons of succes, there is tons of excitements and there is tons of elements caused by ups and downs but mainly it’s downs.

PS: Min bedstemor er hurtigere end Mertesacker!

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 3. Aug. 2016 16:06

Hvem ville folk egentlig foretrække af Mahrez og Draxler? Jeg hælder til Draxler, men den er close
Arsenal are the first club in history, where the manager loses the dressing room - and we get rid of the dressing room rather than the manager...

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 3. Aug. 2016 16:09

Don Karnage wrote:Hvem ville folk egentlig foretrække af Mahrez og Draxler? Jeg hælder til Draxler, men den er close
Med flere længder Mahrez. Draxler så temmelig middelmådig ud ved EM.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 3. Aug. 2016 16:13

Titi wrote:
Don Karnage wrote:Hvem ville folk egentlig foretrække af Mahrez og Draxler? Jeg hælder til Draxler, men den er close
Med flere længder Mahrez. Draxler så temmelig middelmådig ud ved EM.
Og hvordan synes du Mahrez performede før sidste sæson? :) My point being: Vi skal nok ikke lægge for meget i EM (hvor jeg btw synes Draxler var en af tyskernes bedste)
Arsenal are the first club in history, where the manager loses the dressing room - and we get rid of the dressing room rather than the manager...

Post Reply