Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 14. Nov. 2011 14:37

Amagermad wrote:
mmmmh til at det er Caught offside, der bruges som kilde og dermed ganske ligegyldigt, eller mmmmh fordi du er bange for, at det sker?
Vel 'mmmmh' som i; ''Ja, ja. Helt sikkert! :roll: ''
Image

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 14. Nov. 2011 15:32

Baun wrote:
De er vel træt af, at han altid scorer mod dem :D
Jaa. Er sikker på de stadig er irriteret over "fald ned" finten :lol:
Image

Nesdam
Normal Bruger

Post by Nesdam » 15. Nov. 2011 4:51

http://www1.skysports.com/football/news ... ila-liking

Trættende at den købe klub bare rager til sig.

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 15. Nov. 2011 10:03

Nesdam wrote:http://www1.skysports.com/football/news ... ila-liking

Trættende at den købe klub bare rager til sig.
Hver gang vi vender vores blik mod en spiller, så kommer City, Barca eller Real efterfølgende og erklærer deres interesse i den spiller.

De har ikke engang brug for ham.
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!
https://vine.co/v/MHKejhp2LwK

brady
Arsenal Danmark medlem

Post by brady » 15. Nov. 2011 11:35

Og Real Madrid ude efter Wilshere :shock:
Jeg så gerne Arsenal købte Thomas Sørensen som reserve for WS , men EM er måske en hindring
49 Unbeaten

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 15. Nov. 2011 16:33

brady wrote:Og Real Madrid ude efter Wilshere :shock:
Jeg så gerne Arsenal købte Thomas Sørensen som reserve for WS , men EM er måske en hindring
Tror bestemt ikke at Real nogensinde kommer til at få ham og Thomas Sørensen vil ikke være tilfreds med en plads på bænken hos Arsenal.
Nogen der ellers ved hvor meget Wilshere er værd ?

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 16. Nov. 2011 10:57

Arseblog melder om Jan Verthongeren rygtet er ved at tage fart.

Kunne være genial at have som backup, når Squallaci får løbepas, Song den eneste regulære deff midt og Gibbs konstant skadet.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

brady
Arsenal Danmark medlem

Post by brady » 16. Nov. 2011 14:57

Nu var det et rygte med Wilshere som tråden også siger ! Mht Thomas Sørensen tror jeg da han hellere vil være reserve i Arsenal end i Stoke eller ..... . Capoue fra Toulouse bliver rygter til Arsenal istedet for Mvilla
49 Unbeaten

brady
Arsenal Danmark medlem

Post by brady » 17. Nov. 2011 13:03

Vertongeren og De Rossi rygtes til Arsenal idag
49 Unbeaten

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 17. Nov. 2011 14:24

brady wrote:Vertongeren og De Rossi rygtes til Arsenal idag
Hvad skal vi bruge endnu en midterforsvarer til?
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens”.

Ken Bates, nu ejer i Leeds.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 17. Nov. 2011 14:39

Danne wrote:
brady wrote:Vertongeren og De Rossi rygtes til Arsenal idag
Hvad skal vi bruge endnu en midterforsvarer til?
Til at fyre Squillaci ad helvede til... På det taktiske plan, så kan han vist også spille defensiv midtbane.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 17. Nov. 2011 15:03

Vi har eftersignes lagt et bud på Leandro Damiao fra Internacional, 17 mål i 13 kampe og 22 år...
http://www.youtube.com/watch?v=DXvLCWcfThU
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 17. Nov. 2011 22:37

Damiao bliver formentlig alt for dyr for os, og tror desværre blot hans agent kører lidt spin for at presse prisen op. Men vild statistik må man sige, så han går uden tvivl en spændende fremtid i møde.

Vertonghen rygtet har jeg lidt svært ved at forholde mig til, da jeg er 100% sikker på at AW går efter Gary Cahill til januar. Rygterne har været der i sommer, og begynder så småt igen at dukke op.

Ville være et typisk AW køb - og et godt et af slagsen, som i mine øjne ville gøre at vi pludselig står med det absolut bedste og breddeste forsvar i PL - vel nærmest i hele Europa. Hvem havde troet det for blot 12 måneder siden?

Så mangler vi ikke mange tilføjelser næste sæson, og så ser det pludselig rigtig godt ud det hele.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 17. Nov. 2011 23:35

-DIABY- wrote:Damiao bliver formentlig alt for dyr for os, og tror desværre blot hans agent kører lidt spin for at presse prisen op. Men vild statistik må man sige, så han går uden tvivl en spændende fremtid i møde.

Vertonghen rygtet har jeg lidt svært ved at forholde mig til, da jeg er 100% sikker på at AW går efter Gary Cahill til januar. Rygterne har været der i sommer, og begynder så småt igen at dukke op.

Ville være et typisk AW køb - og et godt et af slagsen, som i mine øjne ville gøre at vi pludselig står med det absolut bedste og breddeste forsvar i PL - vel nærmest i hele Europa. Hvem havde troet det for blot 12 måneder siden?

Så mangler vi ikke mange tilføjelser næste sæson, og så ser det pludselig rigtig godt ud det hele.
Jeg tror ikke på at vi får Gary Cahill. Så ender vi med at have 7 CB´er det tror jeg ikke på sker. Derudover kanjeg ikke forstlle sig at han vil vær tilfreds med en plads på bænken. Da han aldrig ville kunne komme til at slå Kos eller Verm af en startplads..
Så har vi mere brug for en backup til Walcott/Gervinho og Persie..

Arsenal Fc
Arsenal Danmark medlem

Post by Arsenal Fc » 18. Nov. 2011 8:48

Squid ryger 100% - muligvis til West Ham i leje og herefter et køb.
Djourou er måske ved at nå dertil hvor at chancen snart skal tages. Han var ved at være der sidste år, men så fik han den skade, og siden har vi ikke set det store fra TV-værten. Man kan også se den på en anden måde. Når Squid ryger mangler vi en forsvarsspiller i forhold til nu. Så henter vi Cahill, hvilket øger kvaliteten i truppen. Jeg tror at vinterens transfervindue kommer til at ligne sidste vinters transfervindue. Wenger kommer til at sige nogenlunde de samme ting en gang til:

- I think Gary Cahill is a very good player, but I cannot tell you more. We like to keep our transfer negotiations always very secret, because it puts more pressure on when you go public so you would understand we don't want to speak publicly about that.

Jeg tror ikke, at vi henter nogen til vinter. Det er arret efter et langt forhold til Arsenal og specielt Wenger. På godt og ondt.

Post Reply