Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Re: Rygtebørsen

Post by AndersArsenal » 26. Dec. 2019 12:28

Kejser wrote:
26. Dec. 2019 11:39
peterdebel wrote:
20. Dec. 2019 23:22
Herta Berlin skulle, ifg. Sky Deutschland, være lun på at hente Granit Xhaka (!) i vinterens transfervindue. Jürgen Klinsmann mangler en kontrollerende midtbanemand efter de "kun" ligger 13. i Bundesligaen..Forhåbentlig vil Mikel benytte Torreira, Guendouzi på midten sammen med en fremstormende Willock.
Det bliver sgu for ungt for mig. Dertil er jeg ikke vild med Willock. Der er et eller andet med hans attitude, der irriterer mig. Der kunne godt bruges en leder til at støtte op om Torreira og Guen. Rakitic ville ikke være noget dumt bud, imo.
Jeg ærgrer mig stadig over, at det ikke lykkedes med Pjanic dengang.
Enig i, at det bliver for ungt. Synes helt klart, at vi skal satse på, hvis/når Xhaka smutter, at få noget dynamisk ind centralt med erfaring, der selvfølgelig kan noget med bolden også. Rakitic kunne være et bud.

Jeg er dog ret vild med Willock. I min optik har han potentiale i samtlige af spillets facetter. Han har endda vist god sparketeknik også. Spøjst, at hans attitude går dig på. Så tør jeg ikke tænke på, hvad du mener om AMN's ditto.
Image

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 26. Dec. 2019 12:44

AndersArsenal wrote:
26. Dec. 2019 12:28
Kejser wrote:
peterdebel wrote:
20. Dec. 2019 23:22
Herta Berlin skulle, ifg. Sky Deutschland, være lun på at hente Granit Xhaka (!) i vinterens transfervindue. Jürgen Klinsmann mangler en kontrollerende midtbanemand efter de "kun" ligger 13. i Bundesligaen..Forhåbentlig vil Mikel benytte Torreira, Guendouzi på midten sammen med en fremstormende Willock.
Det bliver sgu for ungt for mig. Dertil er jeg ikke vild med Willock. Der er et eller andet med hans attitude, der irriterer mig. Der kunne godt bruges en leder til at støtte op om Torreira og Guen. Rakitic ville ikke være noget dumt bud, imo.
Enig i, at det bliver for ungt. Synes helt klart, at vi skal satse på, hvis/når Xhaka smutter, at få noget dynamisk ind centralt med erfaring, der selvfølgelig kan noget med bolden også. Rakitic kunne være et bud.

Jeg er dog ret vild med Willock. I min optik har han potentiale i samtlige af spillets facetter. Han har endda vist god sparketeknik også. Spøjst, at hans attitude går dig på. Så tør jeg ikke tænke på, hvad du mener om AMN's ditto.
AMN kan ikke blive solgt hurtigt nok.
Jeg synes, at Willock har et problem, når bolden tabes. Der mangler ærgerrighed for at vinde den tilbage. Det er givetvis noget, han har lært fra "forbillederne" i klubben.
Hvor blev det økonomiske forspring pga nyt stadion af?

jenne927
Normal Bruger

Post by jenne927 » 26. Dec. 2019 19:34

Kejser wrote:
26. Dec. 2019 12:44
AndersArsenal wrote:
Kejser wrote:

Jeg synes, at Willock har et problem, når bolden tabes. Der mangler ærgerrighed for at vinde den tilbage. Det er givetvis noget, han har lært fra "forbillederne" i klubben.
Så skal du vist se det her klip. Starter ved 1:05.
https://m.youtube.com/watch?v=AABfDCTGns0

Jeg er i øvrigt ikke enig. Willock har da et stort fighterhjerte. Bare ikke nok kvalitet endnu.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 26. Dec. 2019 20:05

jenne927 wrote:
26. Dec. 2019 19:34
Kejser wrote:
26. Dec. 2019 12:44
AndersArsenal wrote:

Så skal du vist se det her klip. Starter ved 1:05.
https://m.youtube.com/watch?v=AABfDCTGns0

Jeg er i øvrigt ikke enig. Willock har da et stort fighterhjerte. Bare ikke nok kvalitet endnu.
Joh, og jeg så da også kampen. Det ændrer dog ikke på mit syn.

jenne927
Normal Bruger

Post by jenne927 » 26. Dec. 2019 22:58

Ok. Så savner jeg måske bare lidt argumenter for at han skulle have en dårlig attitude. :wink:

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 7. Jan. 2020 0:36

Lidt løse rygter florere om at Arteta ønsker at beholde Granit Xhaka, hvor Herta Berlin ellers skulle have haft følere ude, mens vi til gengæld skulle have forhørt os hos Bayern angående Jerome Boateng og have opservationer på Lilles 20 årige (!) fransk/senegalesiske ungdomsspiller Bobakary Soumare.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 17. Jan. 2020 8:43

Hvad tænker folk om denne spiller?
Lader til at han godt nok er en del skadet.. :|

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 17. Jan. 2020 9:36

Gabe wrote:
17. Jan. 2020 8:43
Hvad tænker folk om denne spiller?
Lader til at han godt nok er en del skadet.. :|
Så skadet at han har mistet sit navn

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 18. Jan. 2020 9:03

Det lader til, at vi henter Kurzawa til næste sæson, når hans kontrakt med PSG udløber. Det kan vel betyde, at vi vil forsøge at afskibe Kolasinac, hvilket ærgrer mig lidt, da han - som mange af vores andre spillere - har udviklet sig godt med Arteta's ankomst.

Mr. Wenger
Normal Bruger

Post by Mr. Wenger » 18. Jan. 2020 13:15

MichaelBo wrote:
18. Jan. 2020 9:03
Det lader til, at vi henter Kurzawa til næste sæson, når hans kontrakt med PSG udløber. Det kan vel betyde, at vi vil forsøge at afskibe Kolasinac, hvilket ærgrer mig lidt, da han - som mange af vores andre spillere - har udviklet sig godt med Arteta's ankomst.
Hvem skriver det?

Der står ikke mange gode ting om Kurzawa i indlæg fra Ligue 1-eksperterne, så jeg har kun læst spekulationer om at det skulle være en kortsigtet aftale pga. skaderne på VB.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 20. Jan. 2020 19:53

Mikel skulle have udtalt om januarvinduet:

"The circumstances are changing daily because we keep having more and more injuries, suspensions. We are there, we are in the market, we are looking for option that could improve and give us more stability in certain areas but it's still early to tell".

Kan vi ikke få hvad vi ønsker til det centrale forsvar og midtbane, må vi prøve en lejeaftale, eller gemme pengene til sommer og hvis vi kan hente en gratis Kurwaza er det godt set af Huss Fahmy.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 25. Jan. 2020 15:11

Vi skulle angiveligt allerede være langt i forhandlingerne om et 1 årligt låneaftale med købsoption Pablo Mari. En forsvarsspiller fra brasilianske Flamingo, spillede 22 ud af 38 kampe fra start, og som er vurderet til 7,5 mio. £ og 9 mio. €.

Mmm...Kender intet til spilleren men Edu og spilleren er allerede landet i Heathrow...

Image

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 26. Jan. 2020 14:09

Kender heller ikke meget til spilleren. Har læst han har været i flere klubber, men egentlig kun slået til i Flamengo (sidste klub). Endnu ikke landsholdsaktuel, og bliver det nok heller ikke. Kan være lidt af et sats, men låne-option og måske-køb til forhåbentlig en rimelig pris. Håber det kommer på plads, og så må man jo se hvordan det går. Bare der ikke er lidt Mustafi gemt i ham

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 29. Jan. 2020 18:05

Hvorfor er det, at Arsenal bliver ved og ved med at lave de her Sokratis/Luiz-handler til centerforsvaret? Uanset at jeg godt kan forstå ønsket om noget andet bare for at få noget andet, hvad er så målet her? Satser man på at skulle opnå noget inden sommer? Og hvad i givet fald? Det må åbenbart være meget vigtigt, siden han skal hentes på en låneaftale.

Nogen der kan fortælle, hvad der sker med Holding? Han var udnævnt som den store frelser, men Arteta og Ljungberg ser tilsyneladende ikke det store lys i ham?

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 29. Jan. 2020 18:15

Mari er 26 år, så at kalde det en Sokratis/Luiz handel forstår jeg ikke.. Arteta har tidligere haft lidt med ham at gøre i Manchester City, så han er nok ikke helt ukendt for ham. Den økonomi, vi angiveligt har gør, at vi ikke bare kan hente fra øverste hylde, men er nød til at hente spillere, der efter Artetas mening kan passe på holdet - både i forhold til spillestil og i forhold til det at passe ind i truppen..

Med hensyn til Holding, så er han efter min mening endnu ikke kommet på niveau endnu. Jeg håber dog, at det lykkes for ham og at vi ser ham starte inde i næste runde af FA-cuppen..

Post Reply