Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Gabe
Site Moderator

Re: Rygtebørsen

Post by Gabe » 24. Jun. 2019 14:46

Prisen lyder godt nok noget lav. Men hvis han ikke trives kunne et salg måske være en mulighed. Men pengene skal da komme prompte så de kan investeres igen..

https://metro.co.uk/2019/06/24/lucas-to ... -10034649/

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 24. Jun. 2019 16:46

Gabe wrote:
24. Jun. 2019 14:46
Prisen lyder godt nok noget lav. Men hvis han ikke trives kunne et salg måske være en mulighed. Men pengene skal da komme prompte så de kan investeres igen..

Den konstruktion kommer ikke til at fungere. Hvis der kommer et 40£ million bud på ham skal klubben slå til.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 24. Jun. 2019 19:31

Hmmm

Plbold.dk skriver at vi skulle indlede forhandlinger med Brightons Lewis Dunk men et problem er, at Seagulls kræver omkring 30 millioner £ for spilleren..

Der kommer nok mange rygter på forskellige spillere over de næste par uger men vores budget til nye spillere er skulle kun være omkring de 40 millioner £...men David Ornstein skulle mene at vide at det er tættere på 60 millioner £..om måske meget mere?
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 25. Jun. 2019 8:41

peterdebel wrote:
24. Jun. 2019 19:31
Hmmm

Plbold.dk skriver at vi skulle indlede forhandlinger med Brightons Lewis Dunk men et problem er, at Seagulls kræver omkring 30 millioner £ for spilleren..

Der kommer nok mange rygter på forskellige spillere over de næste par uger men vores budget til nye spillere er skulle kun være omkring de 40 millioner £...men David Ornstein skulle mene at vide at det er tættere på 60 millioner £..om måske meget mere?
De 40m £ er en misforståelse... Eller nok nærmere en fejlfortolkning.. Der kan være langt flere midler til rådighed.
Men Dunk.. Er han ligefrem noget vi har lyst til at investere i? Merte2.0.. Det er fint med en stor og fysisk stærk stopper. Men der skal langt mere fart i benene. Hvor mange gange denne sæson har vi ikke set at en bold over vores højt stående bagkæde er gift?
Nej så vil jeg næsten hellere have Zanka.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 25. Jun. 2019 8:50

Wengers globalisering wrote:
24. Jun. 2019 16:46
Gabe wrote:

Den konstruktion kommer ikke til at fungere. Hvis der kommer et 40£ million bud på ham skal klubben slå til.
Mener du at han kan erstattes for 40m £? Hvis ja, hvem vil du så forslå?
Det er selvfølgelig problematisk hvis han ikke trives i landet.. Men samtidigt er det virkelig dårligt for vores trup tilpasning at sælge en sikker starter. Hvis der skal sælges, bør han erstattes af en forstærkning. Gerne en spiller der kan det samme, men har en mere imponerende fysik.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 25. Jun. 2019 20:20

cnissen wrote:
25. Jun. 2019 8:50
Gabe wrote:

Det er selvfølgelig problematisk hvis han ikke trives i landet.. Men samtidigt er det virkelig dårligt for vores trup tilpasning at sælge en sikker starter. Hvis der skal sælges, bør han erstattes af en forstærkning. Gerne en spiller der kan det samme, men har en mere imponerende fysik.
Ja, jeg vil mene han kan erstattes for 40m £. Han var god i sin foerste saeson, men heller ikke bedre. Jeg aner ikke hvem der skal eller kan erstatte ham. Jeg ser ikke ret meget fodbold udover PL(primaert arsenal + plus et par top kampe), lidt Chl og et par MLS kampe.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 27. Jun. 2019 21:38

25. Jun. 2019 20:20
cnissen wrote:
25. Jun. 2019 8:50

Ja, jeg vil mene han kan erstattes for 40m £. Han var god i sin foerste saeson, men heller ikke bedre. Jeg aner ikke hvem der skal eller kan erstatte ham. Jeg ser ikke ret meget fodbold udover PL(primaert arsenal + plus et par top kampe), lidt Chl og et par MLS kampe.
Jeg har godt nok svært ved at se at det skulle lykkes os at sælge og geninvestere pengene, uden at det koster os mere eller svækker os.
Men det ser heldigvis også ud til at det bare er de italienske medier der har produceret historien..

Det er ikke fordi jeg vil ophøje han til truppens vigtigste spiller. Han spillede reelt ikke specielt godt efter nytår... Men han er bedre end Gwen, Elneny og Niles, så det vil være en fjollet spiller at udskifte. Især når man ser hvordan priserne bliver presset når vi er involveret.
Det bliver spændende at se om der bliver præsenteret noget sammen med de nye Adidas trøjer.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 28. Jun. 2019 0:15

Nu ser det endelig ud til at vi snart får vores første køb. :mrgreen:

Hvad tænker i om ham?
https://www.football.london/arsenal-fc/ ... a-16306862

http://dailycannon.com/2019/06/arsenal- ... -him-back/

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 28. Jun. 2019 8:06

Frankster wrote:
22. Jun. 2019 17:14
Nu skriver du at hverken Wenger eller Emery har fået nok ud af ham. Hvorfor konkluderer du så i starten, at det skulle være Emerys skyld, og at han burde have bygget holdet op omkring ham. Emery overtog jo Özil i en dårlig stilstand, og er ikke en han har valgt til sit hold. Kigger du på den måde han har spillet sine hold, så er favorit opstillingen jo 2 hurtige kanter og en fremme, og ang. at bruge Özil, så kan enhver se, at han ikke leverer på udebane, og det var vel bare det Emery også så, når han ikke brugte ham(det skete nemlig mest på udebane).
Wenger har ikke fået nok ud af det fordi han ikke formåede at vinde mesterskabet med Özil og Sanchez. Men det er en helt anden snak. Emery har fejlet den første sæson ved at brænde inde med en spiller til 350.000 om ugen. Det har vi simpelthen ikke råd til. Hvis han overtager Arsenal, og mener det skal være uden Özil truppen skal bygges op, må han bluffe og bruge spilleren så han kan få ham afskibet på en eller anden måde. Nu står vi højst sandsynligt med Özil i endnu en sæson og en spillestil som han ikke passer til. De penge kunne være brugt helt anderledes.
Frankster wrote:
Netop de 2 hurtige kanter mangler, og det var jo allerede en stor kabale, der skulle gå op, hvis han skulle ændre det i sit første vindue, da vores dyreste var 3 angribere, hvor han i sit foretrukne system skulle bruge 1 af dem. Jeg forstår godt, at han ikke kan gå ind og smide 2 af dem på porten i sin start, og jeg forstår godt, at vi skal beholde de 2 angribere nu, selvom de ikke er perfekte for den måde han vil spille på - men det er fordi, at han ikke har penge til at købe nyt.
Har vi ikke penge til at købe nyt? :roll: Vi sejler i penge. Vi er den eneste klub som er ultra-konservative på transfermarkedet.
Frankster wrote:
Ang. selvtillid, så spillede Özil de fleste kampe i de sidste 2 måneder, så han havde da muligheden for at tilegne sig selvtillid.
Jeg synes dog, at du glemmer, at der er 2 parter, og det er vel også op til Özil at levere og ikke kun Emerys ansvar.
Helt enig. Jeg kan ærligt sige, at Özil har spillet elendigt og hans formkurve har været nedadgående. Men kan du sige at det ikke KUN er Özil den er gal med? Efter min overbevisning har hverken taktikken eller mandskabsplejen omkring ham været optimale. Den går begge veje, synes bare det kun er Özil som bliver syndebukken altid.
Frankster wrote:
Når alt det er nævnt, så ser jeg tydeligt, at vi som klub er ved at sadle om, og opgaven er at hente unge talenter, så vi får bygget holdet op omkring nogle investeringer, så vi økonomisk nu og da kan få en indsprøjtning, ved at vi kan sælge og har en trup med salgværdier.
Det er jo kun spillere under 21 som vi er seriøst linket til.
Synes klubben sejler fuldstændigt. De aner overhovedet ikke hvad der skal hentes, sælges eller gøres. Hvordan kan man være så inaktive på markedet, når man har haltet bagud i 15 år!!!! Og Emerys transferdispositioner er helt ad helvede til. Vi så jo hvor meget Suarez kom ind og bidrog da vi havde allermest brug for det. Jesus Christ.
Image

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 28. Jun. 2019 8:08

Gabe wrote:
28. Jun. 2019 0:15
Nu ser det endelig ud til at vi snart får vores første køb. :mrgreen:

Hvad tænker i om ham?
https://www.football.london/arsenal-fc/ ... a-16306862

http://dailycannon.com/2019/06/arsenal- ... -him-back/
Lad os få ham ind. Bare for at der snart skal ske noget :D
Image

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 28. Jun. 2019 14:43

Frankster wrote:
Nu skriver du at hverken Wenger eller Emery har fået nok ud af ham. Hvorfor konkluderer du så i starten, at det skulle være Emerys skyld, og at han burde have bygget holdet op omkring ham. Emery overtog jo Özil i en dårlig stilstand, og er ikke en han har valgt til sit hold. Kigger du på den måde han har spillet sine hold, så er favorit opstillingen jo 2 hurtige kanter og en fremme, og ang. at bruge Özil, så kan enhver se, at han ikke leverer på udebane, og det var vel bare det Emery også så, når han ikke brugte ham(det skete nemlig mest på udebane).
Wenger har ikke fået nok ud af det fordi han ikke formåede at vinde mesterskabet med Özil og Sanchez. Men det er en helt anden snak. Emery har fejlet den første sæson ved at brænde inde med en spiller til 350.000 om ugen. Det har vi simpelthen ikke råd til. Hvis han overtager Arsenal, og mener det skal være uden Özil truppen skal bygges op, må han bluffe og bruge spilleren så han kan få ham afskibet på en eller anden måde. Nu står vi højst sandsynligt med Özil i endnu en sæson og en spillestil som han ikke passer til. De penge kunne være brugt helt anderledes. Og angående udebane, så havde vi 10 andre spillere som heller ikke leverede på udebane, i hvad, en halv sæson? Så tænker ikke den ubekendte kun kan være Özil!?
Frankster wrote:
Netop de 2 hurtige kanter mangler, og det var jo allerede en stor kabale, der skulle gå op, hvis han skulle ændre det i sit første vindue, da vores dyreste var 3 angribere, hvor han i sit foretrukne system skulle bruge 1 af dem. Jeg forstår godt, at han ikke kan gå ind og smide 2 af dem på porten i sin start, og jeg forstår godt, at vi skal beholde de 2 angribere nu, selvom de ikke er perfekte for den måde han vil spille på - men det er fordi, at han ikke har penge til at købe nyt.
Har vi ikke penge til at købe nyt? :roll: Vi sejler i penge. Vi er den eneste klub som er ultra-konservative på transfermarkedet.
Frankster wrote:
Ang. selvtillid, så spillede Özil de fleste kampe i de sidste 2 måneder, så han havde da muligheden for at tilegne sig selvtillid.
Jeg synes dog, at du glemmer, at der er 2 parter, og det er vel også op til Özil at levere og ikke kun Emerys ansvar.
Helt enig. Jeg kan ærligt sige, at Özil har spillet elendigt og hans formkurve har været nedadgående. Men kan du sige at det ikke KUN er Özil den er gal med? Efter min overbevisning har hverken taktikken eller mandskabsplejen omkring ham været optimale. Den går begge veje, synes bare det kun er Özil som bliver syndebukken altid.
Frankster wrote:
Når alt det er nævnt, så ser jeg tydeligt, at vi som klub er ved at sadle om, og opgaven er at hente unge talenter, så vi får bygget holdet op omkring nogle investeringer, så vi økonomisk nu og da kan få en indsprøjtning, ved at vi kan sælge og har en trup med salgværdier.
Det er jo kun spillere under 21 som vi er seriøst linket til.
Synes klubben sejler fuldstændigt. De aner overhovedet ikke hvad der skal hentes, sælges eller gøres. Hvordan kan man være så inaktive på markedet, når man har haltet bagud i 15 år!!!! Og Emerys transferdispositioner er helt ad helvede til. Vi så jo hvor meget Suarez kom ind og bidrog da vi havde allermest brug for det. Jesus Christ.
Image

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 30. Jun. 2019 23:32

Er der noget nyt om Gabriel Martinelli...? : :|

Eller bare et eller andet.. :?

Vi spiller vores 2. preseasonkamp om 16 dage i Colorado.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 1. Jul. 2019 19:33

Så er der budt 40£ for Zaha. Ville overgå alt, hvis vi ender med at hente ham. 60-70m£ ville være en fornuftig pris. Med tanke på Bisakka gik for 50m£.
Image

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 1. Jul. 2019 20:35

levinas wrote:
1. Jul. 2019 19:33
Så er der budt 40£ for Zaha. Ville overgå alt, hvis vi ender med at hente ham. 60-70m£ ville være en fornuftig pris. Med tanke på Bisakka gik for 50m£.
Hvordan kan Zaha have en pris der er højere end det vi gav for Lacazette eller Aubameyang?
Synes overhovedet ikke han er mere end 40 pund værd. Hvad har han bevist, som skulle give ham det pris mærke?

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 1. Jul. 2019 21:54

Gabe wrote:
1. Jul. 2019 20:35
levinas wrote:
1. Jul. 2019 19:33
Hvordan kan Zaha have en pris der er højere end det vi gav for Lacazette eller Aubameyang?
Synes overhovedet ikke han er mere end 40 pund værd. Hvad har han bevist, som skulle give ham det pris mærke?
Det er dyrt ja, men hvis vi sidder og tæller peanuts ryger de bedste spillere. Listen over spillere vi er gået glip af de seneste mange år er enorm lang. Zaha burde være hentet ind allerede inden han skiftede til Palace. Han kan tørre sin direkte modspiller og det er der bare ikke mange kantspillere der kan idag. Han har langt mere flair end Iwobi nogensinde får. Derudover vil det være en marquee signing som klubben og fansene har godt af, SPECIELT i disse trange tider med Torsdagsbold og trofæ-tørke.
Image

Post Reply