Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Nico_gooner
Normal Bruger

Re: Rygtebørsen

Post by Nico_gooner » 16. Jan. 2019 13:11

Jeg havde forstået at klubbens plan var at vi skulle have Mislintat til at finde talenter, som skulle kunne blive startere eller vi kunne tjene penge på. Men Sanllehi vil hellere hente spillere med hjælp fra sit netværk. Lige nu virker det som om at der ikke rigtigt er en langsigtet strategi i klubben

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 16. Jan. 2019 20:00

Nico_gooner wrote:
16. Jan. 2019 13:11
Jeg havde forstået at klubbens plan var at vi skulle have Mislintat til at finde talenter, som skulle kunne blive startere eller vi kunne tjene penge på. Men Sanllehi vil hellere hente spillere med hjælp fra sit netværk. Lige nu virker det som om at der ikke rigtigt er en langsigtet strategi i klubben
Fornuftigt at skille sig af med den mand, hvis agenda faktisk matcher klubbens økonomi.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 16. Jan. 2019 21:12

Det er en rigtig skidt nyhed, hvis det bliver til virkelighed. Uden at være den store Dortmund- eller Mislintat-ekspert lader han til at være rigtig god til at spotte talenter/up-and-coming spillere. Vi må jo nok indse, at vi ikke kan kæmpe med Manchester-klubberne, de to store spanske klubber osv. om de største navne. Derfor er det vigtigt at have en som Mislintat, der kan udpege det næste store navn. I hvert fald hvis vi skal have forhåbninger om mesterskab på den mellemlange bane. Sådan som klubben drives, har vi jo også brug for at sælge spillere videre med pæn fortjeneste.
At hente spillere som Banega ind - som garanteret er en rigtig god spiller - er der ikke de helt store perspektiver i. Jeg vil hellere have, at vi satser på nogle lidt yngre spillere med stort potentiale, så vi i det mindste kan drømme om mesterskab. I stedet for at hente ret proven/sikre kort af spillere som er i slutningen af 20'eren, som vi ved ikke er gode nok til at føre os til mesterskab, men gode nok til at vi kan kæmpe godt med om 4. pladsen.
Hellere Lucas Torreira-typer end Sokratis. Torreira var ukendt for mig, før vi hentede ham, men for folk der ser meget Serie A og Sampdoria var han næppe et stort fund.
Sokratis har gjort det godt, men han har ikke helt niveau til at være fast mand på et mesterhold. Bliver vi ved med at hente spillere som ham, cementerer vi vores status som en Europa League-klub er jeg bange for.

Mr. Wenger
Normal Bruger

Post by Mr. Wenger » 16. Jan. 2019 21:27

Det er svært at vide hvilke personer, der er mest værdifulde "behind the scenes", men ud fra det som jeg har læst var Sven Mislintat muligvis den vigtigste person i den transformation som Arsenal er begyndt på. Det var ham, der skulle finde ukendte upcoming spillere som Guendouzi og Mavropanos, som fremtidens Arsenal skulle bygges op omkring.

Han havnede også i unåde i Dortmund, så det er måske bedst for klubben at skille sig af med ham hvis der skabes splid i ledelsen. Men det er ærgerligt at der ikke er plads til den person som ifølge ITKs var mest innovativ og værdifuld i klubben.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 17. Jan. 2019 11:52

Gabe wrote:
14. Jan. 2019 18:00
Kejser wrote:
13. Jan. 2019 19:41
Det ligger virkelig tæt i vurderingen af den mest katastrofale beslutning af klubben mellem forlængelsen med Wenger eller forlængelsen med Özil, men shit hvor har begge dele var totalt katastrofale.
Emerys opgave er tæt på umulig. Og vi kan knap vurdere, om tingene er på rette vej, så længe hans betingelser er så ringe.
Hvorfor er der så dårlig en beslutning at forlænge med Özil? Synes Emery håndtere den situation fuldstændig forkert. Hvordan er det gået Arsenal siden han skulle spænde med musklerne og behandle Özil på denne her latterlige måde ? Synes Özil fortjener langt bedre behandling og respekt end han får for både sin nye kontrakt og sit spil.

https://www.football.london/arsenal-fc/ ... l-15676392
Som en lille ekstra note vil jeg lige tilføje, at Özils manglende vilje/evner/lyst næppe kan tilskrives Emery. Han var også balancerende mellem ringe og elendig i sidste sæson under Wenger. Og ret beset har han vel ikke været en profil i snart en del sæsoner.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

Mr. Wenger
Normal Bruger

Post by Mr. Wenger » 18. Jan. 2019 6:49

Det tyder nu på at Ramsey ikke kan blive solgt til Juve i januar fordi Arsenal forlanger 20m Euro.

Som økonom er det svært at forstå rationalet i at Arsenal forlanger 20m euro for en reservespiller I en halvsæson, der indeholder 20-25 kampe. Det vil svare til at Ramsey’s værdi for en hel sæson er 40m. Eller 200m for 5 år. Det er ingenlunde tilfældet, så hvis jeg ville have solgt ham for 5m nu.

Jeg håber at det er et spil for galleriet fra Rauls side for at presse prisen op og at Ramsey bliver solgt i denne uge.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 18. Jan. 2019 8:17

Spanske medier siger at Arsenal har lavet en aftale med Barca om at betale €2m nu for at købe Suarez, og så skal købe ham for €20m til sommer.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 18. Jan. 2019 21:28

Mr. Wenger wrote:
18. Jan. 2019 6:49
Det tyder nu på at Ramsey ikke kan blive solgt til Juve i januar fordi Arsenal forlanger 20m Euro.

Som økonom er det svært at forstå rationalet i at Arsenal forlanger 20m euro for en reservespiller I en halvsæson, der indeholder 20-25 kampe. Det vil svare til at Ramsey’s værdi for en hel sæson er 40m. Eller 200m for 5 år. Det er ingenlunde tilfældet, så hvis jeg ville have solgt ham for 5m nu.

Jeg håber at det er et spil for galleriet fra Rauls side for at presse prisen op og at Ramsey bliver solgt i denne uge.
Har Juventus ikke en god forsvarsspiller vi kan bruge. Penge+spiller i stedet for Ramsey?

Hvad siger Juve til Benatia og 12m euro og har vi så en handel?
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 18. Jan. 2019 21:34

Nico_gooner wrote:
18. Jan. 2019 8:17
Spanske medier siger at Arsenal har lavet en aftale med Barca om at betale €2m nu for at købe Suarez, og så skal købe ham for €20m til sommer.
Ja, der må snart ske noget..Har vi nogle forhandlere som et spottet i lufthavnen eller skal Suarez flyves ind..?

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 18. Jan. 2019 22:53

Denis Suarez' modelgodte har på de sociale
medier, ændret sin lokation til "Nordlondon" til glæde for en del følgere og iagttageren i spansk fodbold, Guillem Balague, er sikker på at aftalen er, en låneaftale til €2-3m, som også tidligere beskrevet og forhåndskøb til sommer.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 20. Jan. 2019 16:55

Nyeste rygter siger at beløbet nærmere sig 1,7 millioner £. for et lån og yderligere 17,5 millioner £ til sommer hvis det bliver en succes..

Bare vi dog kommer tilbage i Champions League, så giver det økonomisk råderum.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 21. Jan. 2019 14:33

Det var dog en hæslig nyhed. Hvad er der mon gået galt? Synes han havde gjort et fremragende stykke arbejde hvis det dog er ham der har stået for tilføjelserne det seneste år.

https://www.arsenal.com/news/thank-you-sven

Paddy
Normal Bruger

Post by Paddy » 21. Jan. 2019 16:31

Gabe wrote:
21. Jan. 2019 14:33
Det var dog en hæslig nyhed. Hvad er der mon gået galt? Synes han havde gjort et fremragende stykke arbejde hvis det dog er ham der har stået for tilføjelserne det seneste år.

https://www.arsenal.com/news/thank-you-sven
Ja ærgerligt, men som i alle andre organisationer så giver så store ændringer ofte skvulp på alle niveauer! Wenger og Ivan er ude... nye kommet til, og det virker ikke til Sven kunne få det job/ indflydelse som han ønskede og så er det bare videre... helt som i alm. Organisationer tænker jeg. Det er vel Raul som vil have en anden profil som teknisk direktør?

Virker som om Edu sagde nej og nu prøver man med overmars (hvis rygterne taler sandt)

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 22. Jan. 2019 10:42

Et rygte som bliver ved med at dukke op. Den tidligere verdenstjerne James R. Han var vanvittigt tidligere i sin karriere, men et eller andet har bremset det fuldstændig. Kan Emery og Arsenal bruge ham?
https://talksport.com/football/479190/a ... rodriguez/

Frankster
Normal Bruger

Post by Frankster » 22. Jan. 2019 18:03

Gabe wrote:
22. Jan. 2019 10:42
Et rygte som bliver ved med at dukke op. Den tidligere verdenstjerne James R. Han var vanvittigt tidligere i sin karriere, men et eller andet har bremset det fuldstændig. Kan Emery og Arsenal bruge ham?
https://talksport.com/football/479190/a ... rodriguez/
Jeg er af den holdning, at han ligner Özil for meget.
Den type spillere kan i dagens game kun slå igennem på deres landshold, hvor holdet er sat op omkring dem.
Det ser man næsten ikke ske mere - ihvertfald ikke i PL.

Ser man på PSG, hvor Emery var, så vil der være en vis logik i, at han går efter de samme typer.
2 hurtige kanter, der er gode/kreative med bolden og kan sætte en spiller af.
Dertil 3 fysiske på midten med god boldomgang og 2 offensive backs.
Jeg tror vi kan forvente spillere ud fra den plan, så derfor passer Özil (og James) ikke ind.
Jeg håber jeg får ret, og at vi ikke henter ham.
Carassco vil passe perfekt til ovenstående retning.
Its all about the Premier League....
Its all about the Arsenal.

Post Reply